zaterdag 5 oktober 2013

Herfstvondsten ***








Kunnen jullie ook zo genieten van deze tijd van het jaar, alles verkleurd zo prachtig zowel in de tuin als datgene wat je onderweg allemaal tegenkomt. Van de week met die enorme harde wind lag mijn tuin vol met afgebroken takken van de CALLICARPA struik, die bij ons meer de vormen van een gigantische boom heeft gekregen door de jaren heen. Op dit moment zit deze struik boordevol paarse bessen, zo mooi. Dus maar samen met een aantal takken van de Herfstaster in een grote vaas gezet, en dat staat erg mooi. Hiervan nam ik geen foto maar een paar kleine takjes staan wel op de foto. Van mijn STRONG ANNABELLE ben ik een aantal bollen aan het drogen en dat lukt heel erg goed daar ben ik erg blij mee. Gisteren kwam ik weer rode besjes tegen tijdens het wandelen met Bono en kan het dan niet laten om even wat te plukken, een paar takjes in een simpel porseleinen bakje staat prachtig en geeft een heerlijk herfstachtige sfeertje ***



20 opmerkingen:

  1. Wat is de herfst een heerlijk rijk seizoen.
    Ik geniet dagelijks van mijn wandeling met Ky , lijkt wel of ik elke dag iets nieuws zie en nu komen er ook nog overal paddenstoelen bij, zo mooi :)
    Fijn weekend lieverd,
    Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige herfstvondsten!

    Fijn weekend! Groeten Maaike

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lieve Josephine.
    Wat MOOOOOOOOOI weer, zulke prachtige foto's , ik geniet er van.Mijn favoriet vandaag is het vaasje met de paarse besjes, beeldschoon.
    Fijn weekend!
    Veel liefs van Rietje.

    PS Ik ben even niet aan het bloggen , was deze week erg ziek, gaat langzaam beter.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super mooi zijn je herfst vondsten. Ik blijf genieten van alle herfst kleuren. Mijn Annabelle heeft het niet zo goed gedaan dit jaar :( Ik ga mijn buurvrouw lief aankijken, misschien dat ze een bosje met mij wil delen ;)

    Het belooft een prachtig herfst weekend te worden, geniet ze!

    Liefs,
    B.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dag lieverdje♥♥♥
    wat zijn deze foto's weer mooi een lust voor het oog.
    En dat er mensen zijn die dat niet opvalt dat de natuur zo mooi is.
    Wat staan die besjes leuk in dat witte bakje,het is weer een mooie post geworden veel liefs Mamske.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh ja wat een rijke periode is dit.
    Zoveel wat we zomaar cadeau krijgen van moeder natuur......

    Geniet van de herfst!

    Fijn weekend

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Er is zoveel moois te bewonderen buiten.
    Dat is genieten met een hele grote G
    Prachtige vondsten heb je weten vast te leggen.
    Wens je een heel mooi herfst weekend!
    Groetjezz lfs mij

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi he ?? de herfst ???...liefs fijn weekend van mij...x !

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Olá Josephine! Como sempre ,post lindos imagens maravilhosas.Bjs

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie vondsten Josephine! Wat is de herfst toch een kleurrijk seizoen.
    Lieve groet,
    Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooi die herfstkleuren en je laat ze weer prachtig zien.

    Lieve groet
    Hermine

    BeantwoordenVerwijderen
  12. This is really beautiful for my point of view!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. una bellissima sensazione di autunno, le tue immagini sono serene....
    baci

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een prachtige herfstkleuren, Josephine !
    Mooi om te zien hoe de natuur weer verandert in een ander kleurenpalet ...
    Ik vind de paarse bessen met de asters zo mooi samen !
    Fijne week,
    Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  15. qua kleuren vind ik het super mooi...maar de kou en de wind en regen die er vaak mee gepaard gaan...dat vind ik echt minder hoor.
    Dit is zeg maar niet mijn jaar getijde.

    liefs Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  16. ti auguro un meraviglioso w.e., baci e abbracci!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Jij hebt de herfst heel mooi aangekondigd Josephine.
    nog een fijn weekend,
    Simonne

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Magnifique travail de peinture!

    I discover your blog that I like much! adventures and very beautiful photographs. I am amateur photographer; I was registered to follow your publications.
    Do not hesitate to visit to me over my blogs, thank you , have a nice day!
    Cath.
    http://weekendetcoupdebrosse.blogspot.fr/

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Magnifique blog, je viens regarder à nouveau tes très belles photos!
    Merci de m'avoir rejoint sur 'weekend et coup de brosse' mon premier blog, merci de tes visites!
    N'hésite pas à me rejoindre sur mon blog photo, ce sera avec plaisir pour moi je m'inscrits donc de mon blog photo, merci encore, à bientôt, belle journée, Cath.

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een reactie achter laat, bedankt.♥