zondag 10 november 2013

Hartenliefjes en zo ***








Van de week heb ik voor een slinger van 20 ledlampjes allemaal hartjes zitten maken van wit vilt. Heb er een piepklein sterretje  op geborduurd en rondom vast genaaid, zo kan je de lampjes erin stoppen. Het is simpel maar met een leuk effect. Ledlicht is altijd zo scherp dat het gewoon zeer doet aan je ogen en op deze manier is het mooi zacht licht. Alleen zoiets op de foto zetten is bijna onbegonnen werk. Heb het op allerlei manieren geprobeerd maar het lukte niet echt. De foto waar ook dat beertje op staat geeft eigenlijk aan hoe het er in werkelijkheid uit ziet. De slinger ligt in de keuken op de vensterbank waar allerlei voorwerpen van chroom staan en zo s'avonds geeft dat de foto's een paarse gloed die je gelukkig zo niet ziet met het blote oog, mijn camera kan toveren lijkt het wel. En doordat het chroom zo glimmend is worden de hartjes dan weer wazig weergegeven. Nou lekker dan, leuke post hoor waar je niet goed kan zien waarover het gaat, hahaha. Maar je ziet toch wel een beetje de sfeer, alles reflecteert zo mooi in chroom. Ook heb ik voor in de hal van hortensia bollen een krans gemaakt, de kleuren zijn altijd zo prachtig in deze periode *** 

  

17 opmerkingen:

  1. Olá!!!! Amei a guirlanda ,As fotos estão como sempre maravilhosas.Teu blog está muito bonito.Beijo amiga

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nu je hartjes zijn prima in beeld hoor vooral daar bij dat lieve kleine beertje.
    Wat een mooie slinger is het geworden....echt made with love ;)
    En je krans is ook een plaatje.
    Op en top herfst.

    Fijne zondag

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  3. J'adore tes créations !!!
    Très joli post! Interesting post ! marvellous shot !
    Very nice post! Thanks & Welcome for your comment and your visit to my blog.
    Have a nice day! Cath.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind je krans echt prachtig. En die mooie sfeerlichtjes heb je ook echt heel leuk gemaakt met de viltenhartjes er om heen. Valt ook niet mee om sfeerlicht heel mooi op de foto te krijgen. Bij mij lukt het nooit zo goed. Krijg toch nog steeds de mooiste foto,s met daglicht en dan ook nog gewoon buiten, hihihi
    Het ziet er bij jou in ieder geval al heel mooi en sfeervol uit meis. Nog een fijne zondag. Lieve groetjes Brie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat heb je weer prachtige foto's gemaakt lieve Josephine. Wat leuk die zakjes om de lampjes, geweldig idee. En die krans is zoooo mooi. IK ben gek op die kransen. heb er erg veel gemaakt ook maar de laatste jaren doe ik het niet meer. het is zo veel werk.
    Misschien toch maar weer eens beginnen.....
    Veel liefs van Rietje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hey JOsephine, je krans met hortensia is heel mooi, daar heb je lang plezier van.
    Die lichtjes geven ook een heel tof resultaat, heel sfeervol, ja, de avonden worden ook al een stuk langer om van zulke dingen te kunnen genieten.
    groetjes,
    Simonne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik zie het goed hoor Josephine en ben er verliefd op,echt zo schattig en je hortensia krans ook al zo super,ziet er gezellig uit,fijne zondag,liefs Musje.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dag lieverdje♥♥♥
    wat heb je die krans mooi gemaakt en ook jou hartjes slinger.
    Juist door de aparte licht valling
    hebben de foto's iets bijzonders
    En ook jou vernieuwde entree met die 2 dames vind ik heel mooi,
    heel veel liefs Mamske.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hallo Josephine, ik ben al een tijd niet geweest...ik val echt van de ene verbazing in de andere, ben jij zo creatief met beren?! Ik kan je foto's wel zien maar helaas de teksten die er bij horen niet. Gezien de reacties maak je al deze creaties zelf, wat ontzettend knap! De krans van hortensia's is erg mooi geworden, even als de verlichte slinger. Het zal één en en gezelligheid uitstralen in je huis. Geniet er lekker van.

    Fijne zondag!
    Lieve groetjes, Helena

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat leuk !! je hartjes slinger...liefs van mij...x !

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een mooie krans en zo leuk die hartjes met de lichtjes, Josephine !
    Ik trek bijna altijd foto's met natuurlijk licht, met het licht binnen lukt het niet zo goed ... als ik 'lamplicht' instel op mijn
    fototoestel, vind ik het beter.
    Fijne avond en nieuwe week,
    Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Lieve meiske,

    Wat een ontzettend leuk idee die hartensliger waar je een lampje in kan doen...wat een mooi werk...!
    En ja de krans op de eerste foto is werkelijk prachtig...mooie kleuren...
    Het berenkindje is zo super snoezig...en leuk op de foto gezet...en de lijstjes zijn ook zo mooi!

    Liefs van je vriendinnetje...XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een leuk idee weer Josephine. Kan me voorstellen dat dit niet makkelijk op foto te zetten was maar het is je toch echt heel goed gelukt hoor. Wat moet de hartjesslinger een gezellige sfeer geven, beetje sprookjesachtig denk ik.
    Lieve groet,
    Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Een heel goed idee en ik kan heel goed zien hoe mooi alles is.

    Lieve groet
    Hermine

    BeantwoordenVerwijderen
  16. hoi Josephine.
    jij bent goed bezig geweest zeg.
    schitterend allemaal , en zo,n leuk idee die hartjes slinger , en dit zal zeker een prachtige sfeer geven in tehuis.
    en het is je goed gelukt om het op de foto te zetten.
    ze zijn weer net als schilderijtjes.
    liefs van An

    BeantwoordenVerwijderen
  17. sono tornata, il lavoro mi ha tenuta lontana dalla mia città e dalle mie creazioni!
    ma questa dei cuori e le luci a led ....è una idea geniale!
    non finisci mai di stupirmi e meravigliarmi!
    un grandissimo bacio
    Annalisa
    http://shabbyloggettoripensato.blogspot.it/

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een reactie achter laat, bedankt.♥