dinsdag 19 november 2013

Haasje " Tosca " ***













Dag lieve mensen, tussen alle tuinwerkzaamheden door { en er is heel wat te doen in deze periode van het jaar } ben ik weer heerlijk bezig geweest met een nieuw beestje te maken. Het is mijn tweede haasje geworden en deze kleine lieverd heet "TOSCA". Ze is een vriendinnetje voor haasje Dara - Dee, die arme schat zat er zo zielig alleen tussen alle beertjes en nu zijn ze gezellig met z'n tweetjes. Het maken van zo'n wezentje is enig om te doen maar alles op de foto zetten is beslist niet minder leuk. Kan daar behoorlijk lang mee tutten, en in mijn fantasie passeren dan heel wat verhaaltjes. Hoe ouder hoe gekker zeggen ze weleens, hahaha, maar ik voel me dan gewoon letterlijk kinderlijk gelukkig. Het is voor mij genieten met een GROTE - G ***

13 opmerkingen:

  1. Wat is dat een allerliefst haasje, Josephine !
    En zo mooi met het kanten kraagje !
    Je foto's zien er heel vintage uit, fijn dat je er zo van kan genieten ...
    Ik heb dat ook, ik steek er soms teveel tijd in, denk ik dan :-)
    Nog een fijne week,
    Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oi Josephine! Tua arte é magnifica.
    Adoro teus bichinhos.Bjs

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lieve Josje,

    Jouw kleine Tosca is een snoepie van een hazen kind..En ja wat is er mis met FANTASIE?

    Het is heerlijk even jezelf te verliezen en met je diertjes te spelen hahaha....dat vind ik juist het prettige er ook aan...

    Ja en de stelling hoe ouder hoe gekker gaat bij mij niet op ...ik was altijd al zo gek als een deur hahaha,,,en jij volgens mij toch ook Josje?

    Laten we gewoon heerlijk genieten, zowel van het maken als daarna van het spelen en op de foto zetten...je fotobewerkingen zijn altijd BEELDSCHOON!

    Dag lieverd...fijne dag gewenst....XXXMarijkeXXX

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schattig haasje heb je gemaakt Josephine. Vind dat ook echt knap hoor. En dat fantaseren is juist leuk toch? Ik kan hier ook met een klein frutseltje door de kamer lopen en een plekje zoeken en dan foto,s maken en laat je fantasie maar lekker gaan dan. In ieder mens schuilt toch weer een klein meisje of jongetje op z,n tijd.Lekker van genieten meis. Ik vind je beestjes echt prachtig gemaakt.
    Een hele fijne dag!
    Lieve groetjes Brie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. E queste orecchie???Dio che simpatia!hai anche un nome molto importante "Tosca"!insomma sei bellissima!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hey Josephine, je hebt inderdaad een schattig haasje gemaakt, en die is zo mooi met het kanten kraagje !
    groetjes,
    Simonne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dag lieverdje♥♥♥
    wat is Tosca leuk geworden met haar vrolijke lange oren,en haar kanten kraagje en de versiering op haar buikje.
    Op haar spiegelbeeld foto kan je goed zien hoe trots ze is.
    En wat is die foto's leuk dat ze boven op een apparaatje zit met haar vriendinnetje Dara-Dee er naast ook de andere foto's erg aardig geworden, heel veel liefs Mamske.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een schatjes......liefs van mij...x !

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een snoepie die Tosca en wat fijn dat ze meteen een vriendin heeft. Daar kan je er nooit genoeg van hebben. En je foto's zijn als altijd fantastisch en wat is er mis met even kind zijn.
    Veel liefs van Rietje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. WAT EEN LIEF HAASJE!
    MOOI IS HET HAASJE GEWORDEN!

    FIJNE DAG,

    MIRANDA

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi meis...wat een schatje!!!!!
    Al veel te lang niet bij je langs geweest....Tosca is echt een lieverdje hoor....en haar vriendinnetje...die moet dus nog even bekijken....die heb ik gemist.
    Ik wens je een fijne dag...liefs Carla.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat ben je toch creatief Josephine.
    Tosca is heel mooi en schattig. Leuke naam ook.

    Blijf maar altijd spelen hoor,dat houdt je jong ;-))

    Lieve groet
    Hermine

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een schattig hazekind :-)
    Dat creatieve brein blijven voeden hoor. Het houdt je jong haha
    Ook prachtig weten vast te leggen!
    Fijn weekend! Groetjezz lfs mij

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een reactie achter laat, bedankt.♥