dinsdag 5 november 2013

Rozengroet in November ***





Ondanks we nu op dit moment toch wel echt in de Herfst beland zijn sta ik er versteld van dat er nog steeds rozen staan te bloeien in mijn tuintje. Het zijn er natuurlijk niet echt veel maar toch best wel bijzonder. Ook zie ik nog een aantal knopjes die op springen staan en dat in November. Heb er gisteren wat foto's van gemaakt en ben ze een beetje nostalgisch gaan bewerken. Zo mooi deze poeder pastel tintjes. Een ROZENGROET voor jullie allemaal, droom maar even heerlijk weg bij deze beelden en laat deze roosjes jullie hart verwarmen in de kille novembermaand ***

 

13 opmerkingen:

  1. Wat een mooie foto's.....liefs truste van mij...x !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo fijn dat we allebei een rozenpost hebben, Josephine !
    Wondermooie kleuren en prachtig bewerkt met de achtergrond en kant !
    Bedankt voor je lieve reactie, ook jouw foto's hebben zo'n aparte stijl die ik ook zou herkennen :-)
    Fijne week,
    Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een prachtige Rozengroet Josephine.
    Hier bloeien de stamrozen ook nog, wat bijzonder is dat hè.
    Ik wens je een fijne dag.
    Lieve groet, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi meis,

    Wat geweldig die rozen....hier had ik er verleden week ook nog 1.
    Maar nu is het hier wel over....je hebt ze in ieder geval prachtig vast gelegd en bewerkt.
    Ik wens je een fijne dag.

    liefs Carla.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. le rose a novembre, questo è meraviglioso!la magia della Natura...
    oggi qui a Roma fa più freddo degli altri giorni, ma ci sta un bellissimo sole.
    buona giornata cara,
    Annalisa

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Goedemorgen rozenmeisje,

    Wat een prachtige foto's van jouw mooie rozen!
    Echt bijzonder dat je nu nog rozen kunt fotograferen. dat is geweldig...!
    Ik wordt er zo blij van, deze doen me verlangen en mijmeren over de zomer...
    Wat heb je de foto's een mooi lijstje en achtergrondje gegeven...dat kun je toch altijd zo goed..

    Liefs en een dikke kus...XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel bijzonder rozen in november en niet alleen hebben deze prachtige bloemen mijn hart verwarmt maar zo ook jouw lieve post, dank je wel lieve Josephine!

    Liefs,
    B.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ze zijn prachtig Josephine. Hier heb ik nog een paar witte rozen in de bloei staan en zei afgelopen weekend nog tegen me man... hoe is het mogelijk dat ze nu nog bloeien. We kunnen er dit jaar in ieder geval lekker lang van genieten meis. Je foto,s zijn ook echt heel mooi bewerkt. Lieve groetjes Brie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtige rozen en wat geweldig dat ze nu nog bloeien na al dat slechte weer. Z zijn ook weer prachtig ingelijst, ze kunnen zo aan de muur op een mooi plekje.
    Veel liefs van Rietje die wel een beetje last heeft van de jetlag.xx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtig, heel mooi, en ook ik geniet nog van de rozen in mijn tuintje,
    groetjes Hanneke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. hoi Josephine
    dat jij nog van die prachtige rozen heb in je tuin,hier zijn ze al lang foetsie.
    en je hebt ze prachtig weer vastgelegd op foto.
    liefs An

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ma chère Josephine, tes photos sont splednides car l'on y devine la fragilité de ces dernières roses de novembre, qui comme tu le dis sont spéciales. J'ai vu hier dans mon jardin que l'un de mes rosiers avait encore un bouton ! Donnera t'il une rose avec les plus grands froids ? Mystère.

    Je t'embrasse

    Joëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat bijzonder dat jij nog rozen voor je lens kunt "vangen". En hoe! Jeetje meis dit is bijna een romantische rozenpost hihi Echt prachtig!
    Een heel fijn weekend! Groetjezz lfs mij

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een reactie achter laat, bedankt.♥