vrijdag 15 november 2013

Werk van " Kari Herer " ***









Tijdens deze sombere dagen laat ik jullie een post zien waar je een beetje voorjaars kriebels van krijgt. Misschien wel letterlijk de kriebels voor sommigen. Het is werk van  "KARI HERER", op basis  van haar ervaringen in de beeldende kunst en haar grafische opleiding, en vooral ook haar speciale liefde voor de natuur maakt ze werkelijk de mooiste ontwerpen voor fotografie.
Kari maakt ook veel portretten van mens en dier maar ik beperk me tot een aantal uit de serie  insecten en bloemen. Kari Herer combineert tekeningen van bloemen en insecten met echte bloeiende bloemen, vooral magnolia blaadjes en knopjes gebruikt ze daarvoor.  Wat een origineel idee hé, ik vind ze prachtig allemaal ***


14 opmerkingen:

  1. So creative. Lovely.

    Now the beetles have skirts.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hermoso trabajo de Kari Herer.
    Saludos.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Goedemorgen Josephine,

    Deze kunst vind ik geweldig!
    Zowel het ontwerp, als de fotografie...ik heb zoiets nog nooit gezien...het is PRACHTIG!
    Deze vrouw heeft een geweldig brein..een kunstig brein om mooie dingen te ontwerpen en te maken...
    Ja ik ben er helemaal weg van!

    Fijn week-end...liefs, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ze zijn echt prachtig maar ik krijg er inderdaad de kriebels van, hihi. Heerlijk als je zo kunstzinnig bent, ik benijd die mensen.
    Mijn laptop is helmaal kapot, we hebben geen wifi op het ogenblik dus ipad doet het ook niet. NU heb ik gelukkig nog mijn oude macbook en die doet het nu gelukkig weer wel, met een draadje zegt Jan. Het is net stuivertje wisselen want Jan zijn computer doet het ook niet best. Vandaag komt er weer iemand voor de broodnodige reparaties. hihi.
    Veel liefs van Rietje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dag lieverdje♥♥♥
    hoe komt iemand op het idee om zo iets kunstig te maken.
    Dit vind ik heel bijzonder dit zijnnu de echte kruipplanten ha,ha,ha.
    De eerste foto lijkt wel een ballerina met zo'n leuke tutu aan
    en jij heb dit alles weer mooi in een lijst gezet Heel veel liefs
    Mamske.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nou ja !! wat apart....!!...fijn weekend liefs Ria...x !

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel origineel en bijzonder, Josephine !
    Ik vind haar kunstwerkjes prachtig, wondermooie combinatie van de tekeningen met echte bloemblaadjes !
    Fijn weekend,
    Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh Josephine, een voor een prachtige kunstwerkjes... adembenemend! Ik ga haar even googlen want dit smaakt naar meer.

    Liefs,
    B.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Lieve Josephine..♥
    Mijn lieve hemel heb ik bij jou ook al zoveel moois♥ moeten missen..♥
    Die rozen♥ post van je ooohh prachtige♥ pastel kleuren♥ mijn lievelingskleurtje♥ ook..;))

    En dan je krans♥ aan de deur♥ en die slinger hartlampjes♥ wat een gaaf♥ idee♥ wil ik ook Josephine♥ misschien heb ik nog beetje tijd ervoor..lieve zucht;)
    En nu die insecten zo mooi op opgenaakt van papier en bloemen blaadjes wat een prachtige ♥kunst♥ is dat..;))
    Ik♥ heb weer kunnen genieten♥ hier van al het mooi's..;))
    Nog lief♥ bedankt♥ voor je lieve berichtjes♥..;))
    Ik probeer te genieten♥..en 29 nov begint de eerste bestraling hoorde ik vandaag poehh eng maar komt wel goed lieve♥ zucht..;)
    Fijn warm♥ weekend♫ en veel Liefs♥ Gaby..XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel mooi en wat origineel.
    Bijzonder dat je haar ontdekt hebt Josephine.

    Lieve groet
    Hermine

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dit zijn wel heel speciale foto's hoor !
    groetjes,
    Simonne

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Che bello che tutto e'tornato alla normalità !!!!!!ti abbraccio forte forte!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Dit zijn stuk voor stuk kunstwerkjes.
    Heel mooi en bijzonder! Groetjezz lfs mij

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een reactie achter laat, bedankt.♥