vrijdag 4 april 2014

Papieren crocus ***








Wat is het genieten hé, dit weertype is toch wel uniek te noemen, het is gewoon ZOMER, heerlijk. Met vrienden zijn we afgelopen weekend heerlijk een paar strandwandelingen gaan maken in Scheveningen en Wassenaar, honden mee en die zijn echt door het dolle zo leuk om te zien dan geniet ik echt. Op dit moment zijn we heel druk in de tuin bezig zodat ik amper de tijd neem om iets anders te doen. Vanmiddag zag ik dat mijn seringenboom al vol met  knoppen zit en ook alle rozenstruiken vertonen al knoppen. Mijn handen lijken meer op die van een bootwerker met al dat wroeten in de aarde, maar wat is het toch een heerlijkheid om daar mee bezig te zijn. De crocusjes zijn inmiddels natuurlijk al uitgebloeid, dus ik dacht ik ga er een paar van crepe papier maken, tussendoor wil ik dan toch even wat met mijn handen wat frutselen. Het is een wat grillig kransje geworden, zomaar een frutseltje tussendoor. Wens jullie alvast een heel mooi weekend ***

 

17 opmerkingen:

  1. Oi ! Que lindas imagens! Cãozinho lindo.Como é bom mexer com a terra plantar e ver abrir lindos botões que depois irão se transformar em lindas flores no jardim.O seu jardim deve ser lindo.Beijo Josephine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goede morgen Bezige Bij,

    Net als wij heb jij ook genoten van het prachtige weer, hard gewerkt in je tuin en dan ook nog creatief geweest met papier. Wat leuk om te zien dat je crocusjes hebt gemaakt en die meeldraden zijn helemaal geweldig.

    Fijn weekend,
    B.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Josephine, we treffen het zeker meis met dit mooie weer. Gisteren leek het hier inderdaad net zomer. Afgelopen weekend was mijn dochter ook met haar hond naar het strand geweest, nu mogen ze nog lekker op het strand lopen. Zometeen mag dat ook niet meer. Jou hondje ligt zo lekker te genieten op de foto.
    En wat zijn je papieren crocus mooi geworden. Weer heel leuk en knap gemaakt.
    Voor jou een heel fijn weekend!
    Liefs Brie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dag lieverdje,
    wat zijn de crocusjes mooi geworden en wat een apart lijstje heb je als achter grond.
    En die foto's van Bono op het strand oef wat ligt die er ontspannen bij, je kan zien dat er van geniet en jij ook veel liefs Mamske.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk leuk leuk!!!!! Met wat stukjes papier weet jij al iets heel moois te maken! Mooie foto's ook weer! Kanjer wordt mijn stopwoord in mijn reacties op je blog denk ik!

    Vieze handen? Ben gek op vieze handen! Lekker wroeten in de tuin en dan elke dag kijken of er al iets gebeurt daar! Gisteren ook weer wat plantjes gekocht, er is nog veel leeg in de tuin maar dat komt helemaal goed!

    Geniet van je weekend! Liefs van Pink
    en het strand, goh, daar ben ik al (veel te) lang niet geweest!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het krokuskransje ziet er allerliefst uit, Josephine !
    Wat zal Bono genoten hebben op het strand ... en jullie ook natuurlijk :-)
    Ook wij hebben hier zomers weer al is het vandaag wat minder en voorspellen ze voor het weekend wat kouder en regen ...
    Een heel fijn weekend,
    Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  7. I love your lace in the frame. It looks so delicate. Enjoy the garden and the flowers.
    Hugs kay

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Josephine, het was deze week zeker genieten van het goede lenteweer,
    dan is in de tuin bezig zijn zo gezellig, en die grove handjes neem je er graag bij dan....
    groetjes,
    Simonne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een heerlijke foto's van de honden en wat een geweldig idee om naar het strand te gaan. Dat is genieten. Het weer gaat nu jammer genoeg omslaan, er wordt allerlei naars voorspeld maar dan moet ook kunnen natuurlijk. Dan groeien je plantjes nog harder met een beetje regen.
    Veel liefs van Rietje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Zeker heel mooi geworden .....heel fijn weekend liefs Ria...x !

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Josephine,

    Jou frutseltje is weer prachtig geworden hoor, zo mooi en fijntjes.

    Heerlijk he, zo'n strandwandeling en voor honden is het helemaal fantastisch.
    Zo te zien heeft jou lieve hondje het reuze naar zijn zin.

    Heel fijn weekend en lieve groet,

    Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Je hebt de natuur aardig na weten te bootsen met je variaties van krokusjes Josephine.
    Ze zijn liefelijk en de kleurtjes lekker vrolijk.
    Ja , we boffen met dit weer, en ook hier is de tuin al helemaal op orde en heb ik er ook al heerlijk kunnen quilten.
    Ach die lieverd van jou, wat ligt ie daar heerlijk op het zand.
    Genieten hoor, het duurt misschien maar kort dit weer, dus al wat we ervan kunnen plukken is mee genomen.
    Dikke knuffel en een super fijn weekend.
    XXXX Chrissie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hay lieve Josephine,

    Wat een geweldige crocusjes heb je gemaakt..
    geweldig om deze eens van papier te maken meis.

    Heerlijk was weer deze afgelopen week, het is echt
    genieten hoor...en je kunt zien dat je beesie zo lekker
    aan het genieten is op het strand..
    Zowel mens als dier genieten..

    Lieve groetjes,
    Marijke XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Lieve♥ Josephine..♥
    Leuk dat je weer op visite♥ was bij mij..;
    Vind het altijd leuk♥ als je komt kijken..;)
    Ik las op je vorige post♥het probleem van nieuwe bloggers ik heb precies hetzelfde probleem weet ook niet hoe het komt..;(
    Verder zijn je eitjes♥ prachtig♥ geschildert..;)
    en je konijn♥ zo grappig gemaakt..superrr..!!
    Dan de strandwandeling♥ lijkt me ook heerlijk♫.. zeker met dit prachtige ☼ zonnige weertje de laatste tijd heerlijk hé..?
    Zie Bonno♥ genieten..hihi..;)
    Ik geniet♥ er ook van en krijg steeds meer energie♥..;))))
    Fijne creatieve week♥ lieverd♥ Liefs♥ Gaby ...;)..X♥X

    BeantwoordenVerwijderen
  15. hoi Josephine
    het is altijd genieten als ik hier telkens weer die schitterende foto,s van je ziet en wat ben je weer creatief bezig geweest.
    je hebt de natuur goed weer gegeven en na gemaakt.
    en je hondje , wat een schatje zeg!!!
    liefs An

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Leuke foto van je hondje en prachtige bloemen heb je gemaakt! Jammer he dat het weer omgeslagen is, ik hoop dat je wel al lekker opgeschoten was in je tuin!
    Dikke kus van Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  17. ciaooooooo
    sono tornata!
    super Parigi e tante sole!
    il tuo cane è adorabile, i tuoi fiori di carta sono belli e colorati....
    mi siete mancati tutti del blog!!!
    un bacio
    Annalisa

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een reactie achter laat, bedankt.♥