woensdag 30 april 2014

Kleine Karlotta ***









Ja hoor, er is weer een nieuwe bewoner geboren "KLEINE KARLOTTA" ze is vandaag voltooid. Het was hier in het noorden heerlijk zonnig weer vandaag en onder het genot van een lekkere cappuccino op het terras heb ik tussen het ramenlappen door de laatste steekjes gezet aan dit kleine beertje. Ook deze keer heb ik weer viscose stof gebruikt, deze stof is heel prettig om mee te werken. Alleen het op de foto zetten wil me vaak niet goed lukken. Of ik nu een plek op het zuiden, westen, noorden of oosten probeer naar mijn idee is de lichtval steeds niet zoals ik het graag zou willen zien. Misschien moet ik me eens meer gaan verdiepen in de mogelijkheden van mijn fotocamera ***


20 opmerkingen:

  1. Deine kleine Karlotta ist sehr hübsch! Mir gefällt ihr Ausdruck im Gesicht und eine sehr schöne Kopfform. Ich liebe auch Viskose für meine Bären.
    Liebe Grüße Conni

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Welkom Karlotta, zie je er prachtig uit en je gezichtsuitdrukking... ik sluit je in mijn hart!

    Liefs,
    B.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lieve Josephine..♥
    Oooohhh smelt wat een lieve snoet♥ heb je gemaakt..;))
    Karlotte ♥ ook een aparte naam♥ ..je hebt het alweer voor elkaar☺ ..;)
    Je word er ook steeds beter♥ in ..vooral de materialen♥ waar je het mee werkt en gebruikt..dalijk kom ik les nemen bij jou♥ met die mini beertjes♥ hihi..;)
    elk lief ♥ beertje♥ heeft zijn eigen karakter en dat siert♫ jou♥ ook weer .!
    Het was genieten ♫ wens je een fijn♫ weekend toe en geniet♫ van het zonnetje☼ vandaag het schijnt hier volop ...
    Liefs♥ Gaby..Knuffel♥..XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Your sweet little Karlotta is beautiful. You must be having fun making her.
    Hugs Kay

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een schattig beertje heb je weer gemaakt Josephine. Ze worden steeds mooier. En ik vind je foto,s juist mooi hoor. Ik krijg het binnen ook altijd moeilijk voor elkaar om mooie foto,s te maken. Fotograveren is nog niet zo makkelijk. Maar ik vind jou foto,s juist altijd erg mooi.
    Liefs Brie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi lieve Josephine
    Wat een schatje weer, zo lief! En ik ben het helemaal met Brie eens! Ik vind je foto`s ook altijd prachtig!
    Dikke kus van Marianne XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een lieverdje heb je weer gemaakt, ze kijkt zo heerlijk pienter uit haar oogjes :)
    Het op foto zetten is niet gemakkelijk, ik loop zo vaak tegen dat probleem aan , soms verdiep ik me erin maar de tijd ontbreekt vaak en dan is het maar zoals het is ;)
    Jouw foto's vind ik met de mooie bewerkingen altijd prachtig!
    Liefs, Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Kijk dat kleine parmantige lieve meisje nu toch eens! Prachtige blik.....prachtig model.....prachtige kraag....wat ben je MOOI Karlotta!

    Mooie viscose Josephine! Ik begrijp wat je zegt over het fotograferen in dit geval maar de foto's zijn toch erg mooi geworden en Karlotta laat precies zien wie ze is.

    Ik zie ook zo'n lief klein poesje op de foto!

    Petje af Josephine! GOED gedaan!!!!

    Liefs van Pink, ook voor dat Snoepie! xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een heerlijk snoesje is kleine Karlotta..
    En ja ik vind ook dat ze zo helder uit haar
    oogjes kijkt...super leuk gemaakt hoor.
    Enne meis, maak je geen zorgen om de foto's
    ze zijn van grote klasse, en hartstikke mooi!

    Dag lieverd, fijne dag...XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Welkom Karlotta,
    wat zie je er mooi uit met je stippel kraagje en dat leuke belletje wat er aan hangt
    en dat strikje op jou bolleke.enig.
    Zo te zien weet je nu al hoe te pozeren met je verschillende uitdrukkingen want de foto's zien er heel mooi uit,
    veel liefs Mamske.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. ik ben verliefd op Karlotta.
    wat een schatje en zo mooi gemaakt.
    hoe kom je toch altijd aan die leuke namen?
    fijn weekend en liefs van An

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Dag Josephine, je maakte weer een guitig beertje hoor, ik vind dat zijn kleine oortjes die ver naar achter staan zo leuk , het is precies een kleine deugeniet....
    groetjes,
    Simonne

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoe mooi. Geweldig werk. ik houd van de vacht je ervoor kiest om te gebruiken en het detail in het gezicht is prachtig.
    Dikke knuffel,
    giac

    BeantwoordenVerwijderen
  14. LIeve Josephine. Waar haal je het toch allemaal vandaan, al die lieve kleine knappertjes. Nou weer zo,n schatje met haar mooie strikje in het haar en dat lieve kraagje.Karlotta. En je foto's zijn buitengewoon mooi met al zijn bewerkingen waar ik zo'n bewondering voor heb.
    Veel liefs van Rietje

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Kleine Karlotta, wat een mooi beertje heb je weer gemaakt en zo lief met een strikje in het bolletje, beeldschoon.

    Fijne avond en lieve groet,

    Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Lieve Josephine , ik ben super gelukkig met jouw tip , het is gelukt om er weer een op te zetten , het enige foutje is dat ik hem niet in het midden heb kunnen zetten .
    Wat een schatje is jouw nieuwe creatie , vind het leuk dat jij je zo verliest in je hobby .
    Lieve groet ♥RINI♥

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Owwwww zo lieffff....jij maakt zulke mooie lieve dingen !!....zo leuk !!!...liefs van mij...x !

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Oh, wat een lieverdje weer, Josephine !
    Zo schattig met het strikje en kraagje ... op de 2de foto
    staat Karlotta er parmantig bij ... zo schattig :-)
    Vandaag is het redelijk koud, maar de dagen ervoor genoten we
    ook van zonnig lenteweer ...
    Geniet van het weekend,
    Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  19. buongiorno Olanda!
    com'è il tempo oggi?qui bellissimo....dopo terribili giorni di pioggia!
    il tuo orsetto ha un muso dolce e sereno, sarebbe bello poterlo toccare e sentire tutta la sua morbidezza!
    ti abbraccio forte
    Annalisa

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een reactie achter laat, bedankt.♥