zaterdag 26 april 2014

Roze wolk ***








Vinden jullie het ook zo jammer dat bijna alle bloesembomen maar zo kort bloeien, in korte tijd zie je een explosie van bloemen van grote schoonheid en dat is PUUR genieten. Bij ons op de hoek staan drie gigantische bomen en als ik daar dagelijks met Bono [ mijn kleine viervoetertje ] langs loop snuif ik de geuren in mij op, HEERLIJK. Wat is de natuur toch wonderbaarlijk mooi. Ze zijn nu jammer genoeg al bijna weer uitgebloeid waardoor de straten veranderd zijn in een roze zacht tapijt van bloesemblaadjes. Ook de lieflijke bloemen die je nu zo in de berm weer tegenkomt daar kan ik intens van genieten en kan het dan ook niet laten om steeds een klein bosje te plukken voor thuis. Geniet allemaal van een sfeervolle Koningsdag morgen en een zonnig weekend ***



16 opmerkingen:

  1. Lieve♥ Josephine..♥
    Prachtig♥ je roze♥ zoete bloesem♥ post ..;)
    Ook je foto's zijn weer zo lief ♥ moooiiiii♥ bewerkt ..;)
    ook leuk♥ dat je zo genoten♫ hebt van mijn lieve hazen♥ postje hihi..
    Mijn lieve♥ dochter♥ en vriend zijn weer veilig♥ Home geland ..!♥♥
    Ja jammer hé ..ik♥ heb het ook gemerkt zo waren bij een hele laan bomen prachtige♥ bloesems♥ nu is alles weer groen ..
    ook vroeg.. het is nog niet eens mei.. zelfs de kuikens♥ piepen uit het nest van de merels uit mijn boom..ik heb wel 7♥ nestjes in mijn tuin..je kan niet meer zegen in mei♥ leggen alle vogeltjes een ei..;))))
    dus we genieten van al dit vroege natuur♥ wonder ♥zo lijkt het wel een heerlijke lange Lente♫zomer♥☼ ..;)
    Geniet♫ van het Konings weekend♥
    Liefs♥ en Dikke Kus Gaby ..;)XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh ja van mij mag de bloesem tijd veel langer duren, ik krijg er nooit genoeg van. Je hebt ze schitterend in beeld gebracht en de bewerking met het roze strikje maakt het voor mij Picture Perfect!

    Ik wens je een heerlijk weekend toe.
    Liefs,
    B.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind het ook erg jammer dat het zo kort duurt, het is zo mooi. Ik vind veldbloemen de mooiste bloemen die er zijn en je hebt er prachtige foto's en bewerkingen van gemaakt. Ook een fijne koningsdag.
    Groeten van Geri

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja, spijtig dat de bloesems maar van korte duur zijn, ik kan er ook altijd zo van genieten ... prachtig je foto's, Josephine !
    Ook die met de bloemetjes uit de berm, zo leuk gedaan met de paperclips !
    Wondermooie tinten in de laatste foto !
    Fijne Koningsdag en weekend,
    Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lieve Josephine.
    Ja wat is die bloesem prachtig hè en ik vind het ook zo jammer dat het eigenlijk allemaal alweer voorbij is. Ik moet soms hollen om mijn camera te halen anders weet ik dat ik weer te laat ben.
    Ik moet nodig weer gaan bloggen want ik heb massa's foto's die ik graag wil laten zien. Morgen kijken of ik tijd heb. De zin is er wel alweer.
    Veel liefs van Rietje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel mooi hoor !!...liefs fijne zondag...x !

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Geweldig deze prachtige roze wolk foto's!
    Ja het is jammer dat het zo kort duurt dat
    bloesems bloeien,maar ohhh...wat heb ik
    van al het moois genoten dit voorjaar..
    Je bewerkingen zijn werkelijk prachtig meis,
    hier op je blog is het gewoon genieten...

    Liefs,
    MarijkeX

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hey Josephine, inderdaad jammer dat het zo vlug gaat allemaal, maar telkens er een bloesem verdwijnt komt er een ander bloem kijken in de tuin, spannend is dat toch, elk seizoen weer anders....
    groetjes,
    Simonne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Vroeger stond er 1 bij de buurtjes in de tuin...super vond ik het.
    Wat minder als hij uitviel en mijn hele tuin onder lag, maar ach...dat woog niet op tegen die roze wolk.
    Maar ja...de buren vonden hem niet mooi en haalde hem eruit.
    ik heb er de ruimte niet voor jammer genoeg....dus ik moet het van de bomen onderweg hebben.
    Ik wens je een fijne zondag meis....liefs Carla.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Als je terwijl je kijkt naar al dit moois ,en je zet er een geur kaars naast dan ruik
    je als het ware de bloesem nog HA,HA,HA.
    Je fot''s zijn als altijd weer mooi liefs Mamske.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een prachtige foto`s weer Josphine! Ik wordt er helemaal blij van!
    Dikke kus van Marianne XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  12. De natuur is inderdaad prachtig Josephine. En je heb er weer prachtige foto,s van gemaakt meis. Het is inderdaad jammer dat de bloesems altijd zo kort in bloei staan. Maar het is ook echt dubbel dwars genieten van dat moois. Je vorige post is ook weer zo leuk meis. Weer zo,n schattig beertje er bij. Ik wens je alvast een hele fijne week toe.
    Liefs Brie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een mooie foto's weer Josephine! Mooie herinneringen aan vluchtige bloesems en bloemen. Genieten ervan zolang ze bloeien is de boodschap. Ik heb het gevoel dat de sering hier in de tuin er wat langer mooi bij staat dit jaar door het koudere en minder zonnige weer van de laatste week. Genieten van bloemen én geur is dat.
    Lieve groet,
    Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  14. meravigliosi colori, meravigliosi fiori, immagino il profumo....
    qui freddo......e pioggia..... devo venire in Olanda per godere della primavera?
    un grande abbraccio mia cara!
    Annalisa

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ja zonde he van al die pracht.
    De meeste Rhododendrons vbij ons in de straat zijn ook al bijna uitgebloeid, MAAR die van ons komt nu pas uit de knop.
    Mooi diep roze randjes met een pastel roze binnenblad.
    Zo schoon!!
    Genieten die natuur he Josephine, en ik zeg niks hoor dat je die mooie bloemmetjes steeds plukt LOL.
    Knuffels Chrissie

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een reactie achter laat, bedankt.♥