zaterdag 24 mei 2014

Een vleugje roze ***






Vanavond heb ik van een aantal rozen uit de tuin een paar foto bewerkt, alleen de roze. Er staan nog veel meer soorten en kleuren in volle bloei maar die laat ik een andere keer zien. Het leek de afgelopen dagen wel ZOMER en dan ben ik bijna uitsluitend in de tuin te vinden, hebben jullie ook zo genoten? En eigenlijk kwam dat ook goed uit want ik zit een beetje te balen op dit moment, ik heb namelijk een flinke peesontsteking in mijn linker pols. Mijn hemel wat doet dat zeer zeg en ik kan daardoor mijn arm amper gebruiken. Ben toch maar even naar  de dokter gegaan en heb er medicatie voor gekregen en hoop dat het nu de goede kant opgaat, met rust moet het redelijk snel goed komen zegt de dokter. Duimen jullie met me mee? Dus even geen naaiwerkjes en zo terwijl ik daar zo'n zin in heb, jammer hoor. Lieve mensen geniet allemaal van een HEEL




17 opmerkingen:

  1. Your rose and your photo editing makes the most romantic picture.
    Thanks for posting it. I do hope your wrist gets better very soon.
    Hugs Kay

    BeantwoordenVerwijderen
  2. lieve Josephine, dat is echt balen meis. Ik weet hoe het voelt heb het zelf ook een paar keer gehad. Ik kreeg er toen een spuit in en dat heeft toen wel geholpen uiteindelijk. Maar nu moet je echt even rust houden met je pols. En dat valt niet mee.... Wat zijn je foto,s weer wonderschoon. Prachtig die roze bloemen, ik geniet ook van het mooie weer. En het lijkt inderdaad net zomer. Meis een heel fijn weekend!
    Liefs Brie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Even rustig aan doen Josephine, maar genieten van de natuur zal zeker helpen !
    mooie foto's die je toont !
    nog een fijn weekend,
    Simonne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lieve Josephine,

    Jemig meis, ja dat is hartstikke pijnlijk natuurlijk...ja
    dat is echt balen....Ik hoop maar dat je snel van de pijn af
    bent met medicijnen..
    Ja het is hartstikke rot als je niet verder kunt met jouw passie
    beren maken..maar ik denk dat rust houden, nu wel heel belangrijk is,
    hoe moeilijk dat ook is.
    En ja jouw rozenplaatjes zijn als een droom...wat mooi!!!
    Beterschap meis..en een mooi week-end...
    Liefs, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een pijnlijke ontsteking, ik hoop dat het snel beter gaat. Ik heb ademloos naar je prachtige bewerkingen gekeken en je laatste foto is een waar kunstwerk... beeldschoon, eentje waar een professionele fotograaf jaloers op zou zijn!!!

    Liefs,
    B.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. He Josephine! Wat een mooie foto's! Geweldig! Rot van je pols joh! Ik hoop dat de pillen snel helpen.

    Gelukkig is er een positief detail: beren hebben VEEL geduld en vinden het niet erg als ze een paar dagen of zelfs weken moeten wachten. Wat zijn ze toch lief hè?!!!

    Zomer.....nou......ik vond het een beetje TE eerlijk gezegd; gaat geloof ik altijd zo hier, hollen of stil staan, dikke voeten : ))))

    Geniet van je weekend en sterkte met je pols! Je kunt wel mijmeren over nieuwe werkjes nu....kan ook HEEL leuk zijn!

    Liefs!!! Pink

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Beterschap Josephine, naar voor je. Gelukkig was het prachtig weer en kon je veel in de tuin zitten. Fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een zomerse weelde die foto's
    de eerste foto is dat een pioenroos die vind ik bizonder mooi.
    En Bono is de mooiste foto ! ! !
    En de laatste ook heel apart zoals de dame buiten de foto staat
    leuk zo die lijstjes met dat kantwerk
    veel liefs Mamske.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Och meissie toch , wat zal je een pijn hebben. Een peesontsteking is niet mis. Hopelijk werken de medicijnen zo goed dat je gauw weer beter bent.
    Wat heb je weer mooie foto's gemaakt en de lijstjes erom zijn schitterend. Fijn dat je nog wel computeren kan en zo fijn dat je van je tuin kan genieten.
    Lieverd, rust lekker uit.
    Veel liefs van Rietje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Teveel beertjes gemaakt????
    Peesontsteking doet echt VET zeer...weet er alles van.
    En echt alleen door rust gaat het over.
    Hopelijk werken de meds snel.
    Beterschap meisje......doe het rustig aan...
    Met een boekje in de zon is ook niks mis mee hoor!!

    liefs Carla.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Zo pijnlijk en vervelend die peesontsteking, Josephine, ik hoop dat het snel weer beter is !
    Je foto's met een vleugje roze zijn prachtig geworden ... zo mooi ook met die lieve Bono erbij !
    Zorg goed voor je pols ... fijne week,
    Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  12. mi dispiace.....ma con i farmaci giusti tutto passerà!
    che bello che hai scelto il colore ROSA....tu sai quanto ne sono innamorata!
    ti abbraccio fortissimo, buona guarigione, e fai altre fotografie belle dei tuoi fiori!
    Annalisa

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hallo Josephine,
    Mooie foto's! Ik hoop dat je snel beter en dat je niet te veel pijn te krijgen.
    Dikke knuffel,
    giac

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Lieve Josephine
    He bah wat vervelend die peesontsteking! Hoop dat het snel over is. Tot zolang maar lekker in je tuin genieten, als het weer het toe laat! Je foto`s zijn weer prachtig! Dikke kus van Marianne XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  15. mia cara, come stai con la tua mano?
    spero tanto che tutto sia migliorato!
    ti abbraccio forte
    Annalisa;)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Oh Josephine, heel veel beterschap meid.
    Wat een ellende zo een ontsteking.
    Ik hoop dat de medicatie goed aan gaat slaan en dat je snel weer kunt fröbelen.
    Heel veel sterkte.
    Knuffels Chrissie

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een reactie achter laat, bedankt.♥