vrijdag 16 mei 2014

Two Little Darlings***









Vandaag heb ik terwijl ik buiten in de zon heerlijk zat te genieten deze twee kleine snoesjes voltooid. PAPPILON en zijn kleine vriendinnetje ROSEMEE, dit keine krummeltje is niet groter dan mijn duim maar alles is wel beweegbaar. Een erg leuk priegelwerkje en terwijl je er mee bezig bent glipt het steeds tussen je vingers door. Het kan natuurlijk nog kleiner maar dat probeer ik nog weleens een andere keer. Kleine Rosemee is stapelgek op Papillon en wil steeds dicht tegen haar aanzitten, het is gewoon een klein knuffeltje. En Papillon heeft zo'n lekker dik buikje.
Wat een zalige vooruitzichten voor dit weekend hé, en als alles uitkomt kunnen we weer heerlijk genieten van zonovergoten dagen en het buitenleven in ons opzuigen, ik wens jullie allemaal dan ook een heel fijn weekend toe, geniet ervan met volle teugen ***


16 opmerkingen:

  1. Goedemorgen Josephine. Meis hoe krijg je het toch voor elkaar??? Zo klein en zo mooi , en dan kan ook nog alles bewegen! Ik vind het echt super knap. Het is echt een mooi en lief stelletje zo samen. En je krijgt ook weer alles zo mooi op de foto. Altijd weer genieten van jou posten. Ja als het goed is krijgen we heel mooi weer dus daar gaan we inderdaad maar van genieten. Jij ook een heel fijn weekend!
    Liefs Brie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ma che morbido quel pancione! la fotografia in cui si vede Papillon in piedi, è straordinaria!sei così brava a dare ad ogni tuo Teddy un'espressione diversa!
    qui non ci sta tantissimo sole, ma spero che domenica sia bello per festeggiare nel mio giardino, i 22 anni del mio figlio Mattia!
    baci xxxxooooo
    Annalisa

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ze zijn ontzettend leuk geworden Josephine! Dat ronde buikje, de ogen, zo grappig. Hoe groot/klein is Papillon geworden? Die oortjes zijn ook al zo leuk! Mooie koppies!!! TOP!

    Fijne dagen, eindelijk zon!!!!!! Liefs! Pink

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Owww kijk nou.....jij maakt zulke leuke dingen he !!....fijn geniet weekend liefs Ria ...x!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo Josephine,
    De aandacht voor detail in zowel de beren is gewoon te mooi en ze zien er zo mooi houden elkaar. de gezichten op de beren zijn fantastisch. Ik hou van de partij hoeden.
    Dikke knuffel,
    Giac

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Adorable and so well done!!! Bravo Josephine!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zo lief die twee schatjes samen !
    Weer heel mooi gemaakt, Josephine, Pappilon zo grappig met het dikke buikje
    en Rosemee had ook wel Duimelotje kunnen heten :-)
    Ik kan me voorstellen dat dat niet gemakkelijk is, zo klein !
    We verheugen ons ook hier op een zonnig weekend ...
    Geniet ervan,
    Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Och gussie , kijk nou toch. Weer twee van die lieverdjes. Die kleine Rosemee . IK zit eens naar mijn duimen te kijken en te bedenken hoe klein dat toch is en je er zo'n echt poppetje van maakt. Ongelofelijk. En papillon met zijn dikke buikje, zo lief. Ze hebben allebei nog een mutsje op ook, dat maakt het weer helemaal af.
    Ik wens je een heerlijk zonnig weekend.
    Veel liefs van Rietje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dag Josephine, ik bewonder dat jij zo kleine beertjes kan maken, ik heb dat ook ooit geprobeerd maar vond dat best moeilijk !
    Geniet van het zonnige weekend !
    groetjes,
    Simonne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Lieve Josephine,

    Wat een prachtige beesies heb je toch gemaakt..
    Zo klein en lief...prachtig hoor.
    Dat kleine roze beesie is super!
    Liefs en een mooi week-end gewenst,
    Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Goede morgen Pappilon,
    wat zie jij er leuk uit met je feest muts,en je en leuke dikke buik en je kijkt er bij
    van durf daar eens iets over te zeggen.
    En jou vriendinnetje Rosemee is ook zo'n schatje en ziet er ook zo mooi uit
    met haar glimmende halsversiering,en je foto's zien er prima uit liefs Mamske.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. hoi Josephine
    wat een lieverdje is dit en zo schattig om te zien.
    je hebt weer een prachtige creatie gemaakt en heb je al die mooie beertjes thuis bij elkaar zitten?
    liefs An

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Oh, dat heerlijke dikke buikje , het is echt een schatje .
    Liefs van Rini

    BeantwoordenVerwijderen
  14. con affetto ti auguro un profumato e caldo week end!
    un bacio
    Annalisa

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wunderbare Lieblinge!!! Ich mag die Beiden sehr gern! Liebste Grüße Conni

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een reactie achter laat, bedankt.♥