donderdag 8 mei 2014

Klein rondje tuin ***










Lopen jullie even gezellig met me mee, tussen wat kleine buitjes door heb ik vandaag een aantal foto's in de tuin genomen. Van de CLEMATIS MONTANA heb ik wat details genomen want als totaalbeeld komen ze niet tot hun recht. Achter in de tuin tussen een metershoge wand van hedera daar slingeren de ranken tussendoor. Wel honderden bloemen zijn er te zien en dat is echt genieten. Wat is er al veel te beleven, kan bijna niet wachten als ik de hoeveelheid knoppen in de hortensia soorten en rozenstruiken zie, dat gaat een grote bloemenzee worden, heerlijk. De kastanjeboom zit vol bloemen, en mijn knolbegonia's beginnen ook al weer tot leven te komen. Blijf me elk jaar weer verbazen dat uit al die onooglijke knolletjes zulke gigantische planten tevoorschijn komen, maar die laat ik jullie wel een keer zien als ze in volle pracht staan. Ook al is het nog wat vroeg in de week ik wens jullie allemaal toch alvast een heel fijn weekend toe ***



18 opmerkingen:

  1. Wat een pracht en praal Josephine in jou tuin. Dat is nu al lekker genieten en dan moet het meeste nog uit komen. En de foto van je kleine lieverd vind ik ook zo mooi. Hij zit daar zo mooi tussen de schutting door te gluren. Een dikke knuf voor je snoetje.
    Liefs Brie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dag lieverdje,
    jullie tuin is nu al een juweel zo als het er altijd uit ziet.
    Met jou groene vingers lukt het ook steeds weer,alleen
    al die knol bedgonia zo groot als hij straks weer word
    van dat kleine knikkertje.
    En die foto van Bono is bizonder geslaagt veel liefs Mamske.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Even controleren of reageren op reactie's
      op dit moment 21 Juni 2014 werkt???

      Verwijderen
  3. Ha! even lekker met je mee gewandeld! Mooi hoor! Doe ik graag nog een keer!!!!
    Liefs, Pink

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Your photograph is so beautiful and I love the treatment of the pictures.
    Have nice week end.
    Hugs Kay

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een heerlijk rondje tuin. Je Chinese lampionnetjes zien er fantastisch uit en zo te zien heeft Bono het ook naar z'n zin in je tuin! Ik ben helemaal verliefd op je twee en drie luikjes, super gaaf.

    Ook voor jou alvast een fijn weekend.
    Liefs,
    B.





    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige foto's heb je gemaakt van je mooie tuin! 't Was vandaag helaas geen buitenweer, maar anders loop ik ook iedere dag een paar rondjes door mijn halve tuin, want de andere helft moet nog op de schop! Fijne avond, groet, Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Lieve Josephine,

    Wat heerlijk dat we zomaar mogen meelopen en jouw
    prachtige tuin mogen bewonderen..
    Alles ziet er helemaal geweldig uit, zo fris en mooi,
    ja het is echt genieten hoor meis.
    En dan zijn deze foto's weer zo schattig in een lijstje
    van kant gezet...dit maakt het zo helemaal af..
    De kleine Bono is ook al zo aan het genieten, wat een
    schatje is het toch..

    Liefs van mij...XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige foto's alweer Josephine! Wat een mooie tuin heb je! Echt een plaatje, net als je elegante fotocreaties. Wat ben je daar toch een meester in. Denk dat ik zelf nog veel te leren heb ivm fotobewerkingen.
    Lieve groet,
    Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  9. auguro anche a te un w e di puro sole e leggera brezza......nel tuo splendido giardino, sarai sicuramente serena e coccolata dal profumo dei tuoi meravigliosi fiori.
    un grande abbraccio
    Annalisa

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooi je tuin!....leuk zo die foto's !...fijn weekend liefs RIa...xxx!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Je tuin ziet er weer prachtig uit, Josephine !
    Wondermooie foto's, ik vind de twee- en drieluikjes zo mooi, precies of je door een raam naar buiten kijkt ...
    En die lieve Bono staar er ook bij, zo leuk met het hartje !
    Regenbuien en véél wind hier ...
    Fijn weekend,
    Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Lieve Josephine. Wat heb je toch een schitterende tuin. Het lijkt wel een park en je foto's maken er een droom van.
    Ik was even een paar dagen in Londen met mijn kleindochters. De dames moesten weer shoppen, haha. Het was te regenachtig om je echt lekker te voelen en wat te bezichtigen dus dan maar shoppen.Heb ook niet veel foto's gemaakt.Had ik vorig jaar al gedaan . Ik ben versleten, hihi. Heb er een paar stijve benen aan overgehouden. hihi
    Veel liefs van Rietje

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Jammer dat het steeds zo regent. Ik zou graag onze tuin wat opknappen. Fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtige foto's van je tuin, Josephine, het is daar zeker genieten!
    groetjes,
    Simonne

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Lieve Josephine..♥
    Ik loop beetje achter in blogland..;(
    Ben nu dus even gaan wandelen door je mooie♥ tuintje..;)
    Het is bij mij♥ ook hard gegroeid vanaf het veel geregend heeft ..;)
    De roosjes♥ komen straks ook al uit..en als het weer mooie weer☼ is kunnen we genieten♥van de bloemetjes♥ en heerlijk buiten zitten..;)
    Je schreef over 82 potjes ha ha..nee hoor... het waren 82 lelietjes van dalen klokjes zijn heel snel klaar hoor..;)))))
    Lieverd♥ wens je een fijne avond en liefs♥ Gaby..♥xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hallo Josephine,
    Allereerst wil ik je bedanken voor de mooie en lieve reactie op mijn blog.
    Dat je een schitterende tuin hebt, had ik al eerder gezien. Het ziet er weer schitterend uit. Ja, wij kijken ook iedere dag de bloemen bijna uit de knop, ik kan er ook zo van genieten. En je blog is altijd heel bijzonder. Ik wilde al eerder reageren maar kwam niet op je blog, nu is het gelukt. Ik hou je met veel plezier in de gaten.
    Lieve groetjes, Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Prachtige foto`s weer Josephine! En wat zal jij genieten dit weekend in je mooie tuin! Fijn weekend Dikke kus van Marianne XXX

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een reactie achter laat, bedankt.♥