donderdag 26 juni 2014

Beertje Adrina ***









Het duurde even, maar gelukkig gaat het heel goed met mijn hand , voor mij is het best moeilijk om rustig aan te doen omdat het totaal niet bij mijn karakter past. Maarrrrrrrrrrrrrr gelukkig ben ik weer aan de slag gegaan en zoals jullie hier zien heb ik weer een nieuw beertje gemaakt, en deze kleine lieverd heet "ADRINA". Het beertje is vervaardigd van een matte open sparse mohair van de bekende Steiff schulte weverij. Doordat deze mohair te heet is gewassen krijgt het een mooie vervilt uiterlijk. Adrina is 11 centimeter groot. Ook heb ik van de week een mooi stukje gordijnstof gekocht met geschoren patronen erop, het lijkt wel een oud stofje dat vroeger gebruikt werd voor gordijnen. Hoe of wat weet ik nog niet, eerst maar eens een patroontje tekenen, maar daarvan zal zeker mijn volgende beer gemaakt worden, wordt vervolgd ***


15 opmerkingen:

  1. Fijn dat het weer goed gaat met je hand, Josephine, je hebt weer een
    schattig en guitig beertje gemaakt ... zo lief met het punthoedje !
    Mooi op foto gezet met de houten klosjes !
    Ben benieuwd wat je met het nieuwe stofje gaat doen ... :-)
    Geniet van een fijn weekend,
    Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lieve Josephine.
    Wat fijn dat je hand weer goed gaat. Wat heb je nou ook weer een schattig beertje gemaakt, Adrina, en ze staat natuurlijk ook weer zo prachtig op de foto. Dat kraagje vind ik beeldschoon en natuurlijk ook het randje aan het schattige puntmutsje.
    Fijn weekend meissie.
    Liefs van Rietje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Josephine,
    Ik ben echt blij je doet beter. Doe het rustig aan en zorg ervoor dat je alles beter ... zelfs als dat betekent dat het rustig (ik weet hoe moeilijk dat is!)
    Adrina is mooi en ik hou echt van haar kraag. Mooi werk, zoals altijd!
    Dikke knuffel,
    giac

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Adrina is beautiful. I'm glad you can slowly get back to bear making. You have done a fantastic job.
    Hugs Kay

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een schatje.....heel fijn weekend !! liefs Ria...x !

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Adrina wat ben jij een trots beertje om zo te zien je staat heel parmantig met je buikje voor uit met een leuke uitdrukking van hier ben ik.
    Je mag ook best trots zijn met zo'n mooie puntmuts en kraagje,veel plezier met je andere beren vriendjes liefs Mamske,

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Josephine!!! wat zie ik nu?????!!!! een prachtig beertje van een heel mooie mohair......rond buikje.....mooi patroon.......prachtige sjaal.......puntmuts MET......en heel mooie en subtiel aangebrachte kleuraccenten! Toen zag ik ook nog dat je het licht zo mooi hebt gevangen in de oortjes. WOW! Hartsikke goed allemaal! Prachtbeer!

    die klosjes hè, kun je daar ooit te veel van hebben? ik bedoel, ik heb ook al een aardige collectie en kan er bijna niet voorbij lopen zonder er eentje in het winkelmandje te stoppen.....: ))))))) het worden er vast nog meer!

    Je blog is ietsje veranderd hè?! Heel mooi!!!!

    Geniet van je weekend en liefssssssssssssssss van Pink!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat is Adrina prachtig! Ben er helemaal verliefd op geworden, echt een schat van een beertje! Je creaties zijn echt verbluffend Josephine! Echt elk met hun eigen karakter. De vrolijkheid en guitigheid straalt ervan af bij Adrina. Zo'n beertje wil ik wel in huis.
    Lieve groet,
    Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Proficiaat prachtige schat, "teddy"fyne end zondag zonder zon in Belgïe

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oh oh wat een uitdrukking heeft deze koddige kleine beer.
    Zo lief ze ons uit het scherm aankijkt.
    Ik vind haar een echt prinsessen kind.
    Sorry dat ik niet zo vaak langs kom Josephine, werk nu 4 dagen per week en ben ook weer druk met quilten.
    Liefs Chrissie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Josephine
    Wat een schattig beertje heb je gemaakt. Vind de stof ook erg mooi ze lijkt echt een oud beertje, ook zo leuk met dat kraagje en kleine puntmutsje. Fijn dat het weer beter gaat met je hand meis.
    Een hele fijne week. Als het goed is moeten we erg warm weer gaan krijgen.
    Liefs Brie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Oh ! Adrina is so so cute ! She looks so proud with her little hat and collar. Love it ! and also I'm always so amazed with your pictures and their romantic surrounding with lace : everything that I love...
    xoxo from Paris

    Joëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Adrina è deliziosa, così simpatica e vispa come una bimba !
    il cappellino è delizioso, e la scelta dei colori è veramente ottima!
    sono tornata dal mare, mi sono così riposata!
    un bacio a presto
    Annalisa

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hallo Josephine
    Wat heb je er weer een schattig beertje van gemaakt en de foto's geweldig
    Ik heb een nieuwe blog gemaakt
    http://brocantebeer.blogspot.com
    Zou je ook willen volgen
    Liefs Corry

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een reactie achter laat, bedankt.♥