donderdag 5 juni 2014

Kleine Lissy ***









Van de week heb ik een patroontje ontworpen voor een klein olifantje.Een tijdje geleden had ik al eens een olifantje gemaakt, kleine Tinta, misschien weten jullie het nog wel naar een patroon van * PINK VEEN *  Tinta zit zo zielig alleen in de grote berenkast en besloot ik om een vreindinntje te maken. En dat is KLEINE LISSY geworden. Het is een vrolijk olifanten meisje. Mijn hand is nog niet zo als het zou moeten zijn maar gelukkig kan ik wel weer het een en ander maken, JIPPIE ***









12 opmerkingen:

  1. Dag lieverdje,
    wat is Lissy leuk geworden met haar gehaakte muts en tule jurkje,
    en de oortjes zien er ook zo mooi uit.
    Tinta zal wel blij zijn met het vriendinnetje ook zijn de foto's goed geslaagd
    in die kanten lijstjes, heel veel liefs Mamske.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoi Josephine
    wat is Lissy een schatje zeg en wat heb je haar mooi aangekleed.
    en je foto,s weer super mooi.
    fijne dagen en liefs van An.
    ps,mijn man heeft eindelijk werk gevonden

    BeantwoordenVerwijderen

  3. OIJosephine!
    Que bonitinha elefantinha! adorei como sempre seu trabalho é maravilhoso.Beijo linda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ach!!! wat is ze ontzettend lief geworden! Dat jurkje, helemaal te gek om nog niet eens te spreken over haar hoedje MET !

    Wat heb je een mooie details in de stof aangebracht KANJER!

    Samen met kleine Tinta is het zo'n schattig stelletje!

    Nou ja zeg, Josephine, zat ik gisteren nog te piepen over een beertje van 4 cm dat ik eventueel moet maken.....maak jij zo'n prachtig piepklein olifantje! Weet je wat?! jij de kleintjes, ik de wat grotere! Goed plan!!!

    Fijn dat het ietsje beter gaat met je hand, nog even volhouden!

    Fijne Pinksterdagen lieve Jospehine!!!! en oh, wat lief dat je mijn naam noemt (maar het hoeft niet hoor!)

    Liefssssssssssss! Pink

    BeantwoordenVerwijderen
  5. che bello poter navigare sul tuo blog!
    perchè i tuoi "amici" mettono tanta tenerezza e buon umore!
    bellissima!
    un grande abbraccio....sono felice che la tua tendinite stia meglio....
    Annalisa

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Owwwww wat een lieverd....fijn weekend hoor...!...liefs van mij?...x!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hallo Josephine,
    Ik hoop dat je de hand wordt beter. De olifant is prachtig. Zo goed gemaakt en het detail werk is fantastisch. Ik hou van haar gezicht en hoed. Absoluut prachtig!
    Dikke knuffel,
    giac

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dag Josephine, je olifantje ziet er weer heel keurig uit !
    Het is goed te horen dat je hand beter is,
    groetjes,
    Simonne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hay lieverd,

    Wat een ontzettend schattig beesie
    heb je gemaakt...zo lief deze kleine Lissy..
    Fijn dat het inmiddels beter gaat met je hand meis,
    en dat je weer leuke beesies kunt maken..
    Heel fijn Pinkerweekend,
    Liefs,
    Marijke XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een allerliefst olifantje, Josephine !
    En zo mooi aangekleed, wondermooie details !
    We hebben problemen gehad met onze computer en ik zie dat ik
    Bono zijn verjaardag gemist heb ... dus alsnog dikke knuffels voor die lieverd ! :-)
    Fijn dat het beter gaat met je hand ...
    Geniet van het weekend,
    Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Each time I admire your creations I wonder how you can do them so sweet ! it's like if the speak to my hearth. wonderful. You're such an artist !
    xoxo from PARIS where weather will be beautiful at least for the week end !
    Joëlle

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een reactie achter laat, bedankt.♥