dinsdag 17 juni 2014

Een bloemengroet ***








Lieve mensen, eerst maar eens een bloemengroet voor jullie allemaal. Wij zijn net weer terug van een heerlijke periode van vakantie vieren in Frankrijk, in Bretagne om precies te zijn. We hebben prachtig weer gehad en intens genoten  van alles. Vlak voor vertrek nam ik nog een aantal foto's in de tuin, alles staat zo prachtig in bloei. De Oud Engelse roos op de eerste foto is werkelijk een lust voor het oog, en heel jammer dat jullie de geuren niet kunnen opsnuiven want die zijn zijn echt FANTASTISCH! Op dit moment zijn we druk doende in de tuin want als je na een vakantie weer terug bent merk je pas hoeveel je dagelijks in zo'n tuin bezig bent om alles mooi te houden. Het lijkt wel een woestenij na een periode van afwezigheid. Langzaam komen we weer op gang en ga ik weer tijd vrijmaken om jullie posten te bekijken en een reactie achter te laten, en natuurlijk mijn gedachten laten gaan over wat ik weer eens kan gaan maken. Geniet van een fijne nieuwe week allemaal ***

19 opmerkingen:

  1. Thank you for your floral greeting. The photos are magnificent.
    Hugs Kay

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Vielen Dank für die wunderschönen Bilder!!!
    Liebe Grüße, Conni

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lieve Josephine,

    Heerlijk dat je het zo fijn hebt gehad.
    En super dat je weer in blogland terug bent..

    Jouw bloemengroet is zo mooi...tjeetje wat
    een weelderige foto's..echt geweldig!

    Lieverd...hele fijne dag..
    liefs Marijke XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ohhh che bella la Bretagna!!!! viaggio romantico!
    ben tornata cara e grazie delle belle rose virtuali!
    un bacio
    Annalisa

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Goeie morgen lieve Josephine.Wat heerlijk dat je even lekker vakantie gevierd hebt. Dat heeft een mens zo nu en dan nodig. En wat heb je weer prachtige foto's gemaakt en natuurlijk ook zo mooi ingelijst.
    Wij zijn ook weer terug van weggeweest. Ik ben nog niet aan het bloggen. Ik heb zoveel foto's gemaakt en zo veel te vertellen dat ik gewoon niet weet waar te beginnen, hihi.We hebben met de cruise zoveel plaatsen aangedaan en bezocht , sommige helemaal geweldig, sommige waar eigenlijk niks over te vertellen valt , dat ik echt even moet kijken wat ik nou ga posten op mijn blog. Maar ik kom er wel uit.
    Ik ga weer even wat doen. Veel liefs van Rietje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Fijn om te horen dat je het heerlijk hebt gehad. Bretagne is een mooi stukje Frankrijk. Wat een prachtige bloemengroet, je pen en inktpot stilleven is beeldschoon!

    Liefs,
    B.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ha...! iets zegt me dat je het helemaal niet zo erg vindt om in de tuin te werken?! Zo'n mooie tuin, dat is toch genieten!!!! Bedankt voor de prachtige foto's en je overpeinzingen op het briefje!

    Liefs!!!! Pink

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Fijn dat je zo genoten hebt van je vakantie in Bretagne, Josephine, daar wil ik ook ooit nog eens naartoe ... en inderdaad als je dan terug komt, schrik je wel even als je de tuin ziet !
    Een wondermooie bloemengroet ... prachtig zijn je rozen !
    Fijne week,
    Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige foto's Josephine van de mooie rozen en bloemen in je tuin.
    Lieve groet,
    Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Zo'n bloemengroet wil ik altijd wel hebben hoor, gewoon schitterend!
    Wat fijn Josephine dat jullie zo'n heerlijke vakantie hebben gehad, daar kun je weer even op teren.
    En nu weer aan de slag in de tuin, alles weer een beetje op orde maken en dat vind ik ook eigenlijk een beetje vakantie, zo heerlijk tussen al die prachtige bloemen.

    Ik wens je een hele fijne week en lieve groet,

    Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtig al die mooie planten in je tuin.....geniet maar lekker...liefs Ria...x !

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Lieve Josephine..♥
    Liefff je berichtje..ja het is al een tijdje geleden dat ik hier kwam lezen ..oeps veel gemist bij jou♥ zie ik ...;(
    en Bono♥ wat een schatje♥ is het toch met haar mooie witte vacht ..pootje van Dionne..;)
    Je bent ook net terug van een heerlijke vakantie☼ lees ik ..
    nu kan je na al de rust weer in je ♥ mooie tuintje♥ gaan werken maar zeker met veel plezier♥..;)
    Ja Josephine♥ ..ik doe ook alleen maar dingen waar ik happy♥ van word ..soms doe ik een dag helemaal niks..geen prettig gevoel en dan weer te veel..word gekkie van mijzelf soms..;)
    Ik hoop dat ik snel weer orde krijg in mijn leventje..maar komt goed met jou woorden daar vind ik weer kracht♥ in..;)
    Lieverd♥ nog een fijne zonnige week verder en en was weer genieten♥..
    Liefssss en knuffels XXX..Gaby..;)


    BeantwoordenVerwijderen
  13. Stupid me....I accidentally deleted all the comments with my phone on today's post, would you be so kind to do it again ??..thank you! .. xxx!

    Domme ikke.....ik heb per ongeluk alle commentaren met mijn telefoon gewist op rein zijn post,wil je zo vriendelijk zijn het nogmaals te doen....??? dankjewel !!..xxx !

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Josephine, dit zijn weer perfecte foto's van prachtige bloemen die je hier toont !
    Dit seizoen is het heel aangenaam in de tuin, genieten maar !
    groetjes,
    Simonne

    BeantwoordenVerwijderen
  15. e le fotografie della splendida Bretagna????
    voglio vederle!!!!
    sei venuta a curiosare sul mio negozio virtuale????
    https://www.etsy.com/it/shop/loggettoripensato
    baci baci

    BeantwoordenVerwijderen
  16. hoi Josephine
    ik zou wel eens een kijkje in jou tuin willen nemen, want er moeten prachtige bloemen in staan.
    wat een mooie foto,s er van en dit was weer eens genieten.
    fijn te lezen dat jullie het zo naar je zin hebben gehad in La France en wat is Lissy een schatje.
    fijn weekend meisje en liefs van An

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Un grande abbraccio io tifo Olanda ai mondiali!!!!!!!!da domani un po' di mare mi riposo un po'! Baci Annalisa

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Prachtige compositie bloemen, Mooie design blog.
    Fyne dag, hier regen in Belgïe

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een reactie achter laat, bedankt.♥