vrijdag 17 oktober 2014

Dog Fluffy is born ***









Van de week heb ik een klein grappig hondje gemaakt, FLUFFY. Met zijn rommelige vacht en kleine ondeugend glimmende oogjes laat dit hondje me steeds glimlachen als ik er naar kijk. Fluffy springt op alle doosjes en kussentjes die hij tegenkomt, het lijkt wel of hij in het circus wil werken, haha. Op de foto met de drie beertjes zie je hoe dit stelletje naast mijn laptop staat zodat ik er steeds van kan genieten.
En zo af en toe verander ik het gezelschap. Mijn lief wordt zo ongeveer gek van al die beesies die her en der [ lees, zo ongeveer overal ] in de kamer staan. Lieve mensen, wens jullie allemaal een heerlijk ZOMERS weekend toe, niet te geloven in Oktober, JIPPIE ***


13 opmerkingen:

  1. Wat een lieverdje weer Josephine! En bij jouw is het dus een gezellige beestenboel! Leuk hoor! En manlief is er inmiddels vast wel aan gewend!
    Dikke kus van Marianne XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een lieverd is Fluffy, Josephine, zijn vacht ziet er heerlijk zacht uit !
    Hij zal zich goed thuis voelen bij al die andere beesies :-)
    Weer problemen bij Blogger, denk ik, sinds gisteren duurt het een eeuwigheid voor de sites openen ...
    Ja, morgen nog een stralende dag, heerlijk !
    Fijne zondag,
    Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh kijk nou toch, weer zo'n iiene mienie hondje en hij ziet er inderdaag fluffy uit. Een snoepie is het. En dat je dat allemaal zo klein kan maken is voor mij een wonder. Geweldig.
    Fijne Zondag, het wordt nog een keer mooi weer en mijn zomerkleren zijn al opgeborgen, hihi.
    Liefs van Rietje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ha Josephine! wat een geweldig leuk hondje en ik ben helemaal weg van de stof die je hebt gebruikt! Fluffy is een toepasselijke naam! Hij is piepklein zo te zien, wat dapper van je! Ach joh, een beessie meer of minder maakt toch niet uit! Ze zijn allemaal prachtig, daar kan geen mens omheen! (letterlijk en figuurlijk geloof ik!).
    Heb je zelf eigenlijk wel door hoe goed je bent met al deze dingen???!!!!

    Morgen een zonnetje en hopelijk de griep hier weer weg! Gassie!

    Geniet van je dag en het zonnetje!

    Liefsssssssssss!!! Pink

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Fluffy is leuk.....!...ik zie alles weer bij je...!GELUKKIG ,....!...fijne zondag..we hebben gewoon buiten gegeten bij onze stamkroeg vanavond heerlijk net thuis....liefs Ria....x!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een schattig hondje Josephine. Die is echt grappig. Weer zo super knap gemaakt. En je foto,s ook weer zo mooi. Manlief zal er denk wel aan gewend zijn met al die prachtige beesies in je huis. Hier precies hetzelfde meis, overal poppen en beren en andere beesies. Wij treffen het ook maar met zo,n lieve man die er geen probleem van maakt. Nog een fijne zondag! liefs Brie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Fluffie is een succes geworden, wat een schatje weer.
    En zo mooi gefotografeerd, samen met de andere beestjes.
    Ook hier begint het aardig vol te raken met schilderijen, maar ik heb manlief er nog niet over gehoord, die vind het allemaal wel best hoor.

    Wens je een fijne zondag!

    Lieve groet, Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Lieve Josephine,

    Wat een heerlijke en super tof beesie
    heb je weer gemaakt..
    En dit stofje vind ik hartstikke leuk,
    echt een hondevelletje...
    Zijn glimmende oogjes kijken zo schattig,
    hij wil volgens mij graag geknuffeld worden hahaha...

    Dag lieverd...liefs van mij XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Fluffy is een dotje, wat mooi gemaakt, net als alle kleine beertjes/poppetjes,
    kunstig hoor en prachtige foto's, groetjes Hanneke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. ODDDIIIOOOO ASSOMIGLIA TANTISSIMO AL MIO CANE!!!!!!
    BELLISSIMO!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hallo Josephine
    Ik hou van Fluffy. Hij is mooie hond en lijkt erop dat hij is perfect om te knuffelen. Elke grote werk.
    Is, het s oktober, vanmorgen kon ik mijn adem buiten omdat het zo koud was te zien.
    Dikke knuffel,
    giac

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Dag lieverdje,
    wat is Fluffiy een lieverdje met dat ondeugende koppie en zijn pret oogjes.
    En de foto's die jij er van gemaakt heb de ene houding is nog leuker dan de anderen
    maar allemaal erg leuk heel veel liefs Mamske.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hey Josephine, ik vind Fluffy een geweldig beestje, zo lief met dit mooie vachtje .
    groetjes van Simonne

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een reactie achter laat, bedankt.♥