maandag 6 oktober 2014

Embroidery + Kruimeltje ***








De afgelopen week heb ik eens wat aandacht besteed aan EMBROIDERY, een beetje het een en ander uitproberen en bekijken hoe dat er uit komt te zien. Als het ware heb ik een broddellapje gemaakt, voor een mooi contrast heb ik een muisgrijze stof als ondergrond gebruikt. Eerst wat bloemen getekend en getracht om ze te borduren. Het is nog maar een simpel beginnetje maar het was heel leuk om te ervaren. Weet nog niet wat ik er van ga maken, misschien een boekje bekleden maar ik zit ook te denken om er een mooi hart van te maken. Ook heb ik een p i e p k l e i n beertje gemaakt, en heb hem KRUIMELTJE genoemd.  Tot nu toe is dit het allerkleinste beertje dat ik ooit maakte waarbij alle ledematen inclusief het  hoofdje kunnen bewegen, wat een giller hé, dit kruimeltje is kleiner en dunner dan mijn DUIM. Tijdens het maken glipte het telkens op de grond omdat je het bijna niet in je handen kan houden. En nu op naar mijn volgende project al heb ik nog geen idee wat dat gaat worden.
Wens jullie allemaal een mooie week toe *** 

15 opmerkingen:

  1. Dag lieverdje♥♥♥
    wat is je borduur werkje mooi geworden ,maar KRUIMELTJE spant de kroon
    wat een geweldige prestatie zo klein en dan ook nog alles beweegbaar.
    Ik ben echt trots op je heel veel liefs Mamske

    BeantwoordenVerwijderen
  2. cosa è più bello......il ricamo meraviglioso o l'orsetto fantastico????
    tutti e due perchè sei veramente brava!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Josephine, meis hoe krijg je het voor elkaar zo,n piepklein beertje te maken en dan nog alles kunnen bewegen. Jij heb dan ook vast nog hele goede ogen. En dan je mooie borduurwerkje.. is ook echt heel kunstig gemaakt. Jij bent ook echt super crea en zeker in kleine frumeltjes maken. Vind het super knap en mooi om te zien. Een hele fijne week en veel freubel plezier.
    Liefs Brie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gossie, hallo Josephine, wat is Kruimeltje schattig! Zo piepklein, wat een prestatie! Kruimeltje is zo mooi geworden!!!! Petje af! Vond je het leuk om te doen? Zwoegen geblazen hè? Maar zo blij als het dan toch een mooi beertje is geworden! Kanjer!

    Dat borduurwerkje, kijk, daar houd ik nou van! Mooie kleurencombinatie, maar dat is jou wel toevertrouwd! Knap hoor, al die verschillende steken en zo prachtig weer die kralen erbij. Ben erg benieuwd wat je er uiteindelijk van gaat maken! Gaat helemaal goed komen en het ziet er niet bepaald uit als een beginnerswerkje!
    Mooi!

    Storm vandaag! we zullen zien wat de dag brengt!

    Fijne dag Josephine!!!!!! Liefsssssssss................! Pink

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Your embroidery work is absolutely fantastic, so romantic , with character. I love it!
    Have a nice day!
    Olympia

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo Josephine,
    Het borduurwerk is verbluffend goed gemaakt en mooi, als is dat opmerkelijk beer. je bent echt ongelooflijk getalenteerd en hou van het zien van je werk.
    Dikke knuffel,
    giac

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Josephine, ik ben iedere keer weer verbaasd over je creativiteit, wat een prachtig borduurwerkje heb je gemaakt !
    En dat piepklein beertje, hoe moeilijk moet dat niet geweest zijn, maar de moeite waard ... Kruimeltje is allerliefst geworden !
    Ben benieuwd naar je volgende project ... :-)
    Fijne week,
    Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een schatje is kruimeltje erg leuk hoor...liefs Ria fijne week...x!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooi borduurwerkje heb je gemaakt Josephine! Een pareltje net als Kruimeltje, zo klein, hoe doe je het toch. Fantastisch!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wou ook nog zeggen: Ik vind het borduurwerkje zoals je het hier voorstelt al prachtig, zonder dat je er verder wat mee doet.
    Lieve groet,
    Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hallo Josephine, het werd een prachtig en fijn borduurwerkje, en je kleine vriendje is geweldig mooi !
    groetjes,
    Simonne

    BeantwoordenVerwijderen
  12. LIeve Josephine. wat is je borduurwerkje PRACHTIG. Zo fijn en teer. Beeldschoon. En dat kruimeltje wat een liefie, zo piepklein. Ik weet niet hoe je het voor elkaar krijgt. Je blijft bezig en komt iedere keer weer met iets nieuws en allemaal even mooi. Quilten is ook leuk en jij zou prachtige Art/Quilts kunnen maken. Googel dat maar eens. hihihi
    Lieverd, ik wens je een fijn weekend.
    Veel liefs van Rietje

    BeantwoordenVerwijderen
  13. mia cara, ti auguro uno splendido we pieno di tanto amore e tante belle creazioni!
    un grande abbraccio
    Annalisa

    BeantwoordenVerwijderen
  14. OOOh Josephine, wat een prachtig borduur werkje! Zo lief en fijn! En dan Kruimeltje, wat een schatje! Jij moet wel engelen geduld hebben!!!!
    Dikke kus van Marianne XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Lieve Josephine,

    Ohhh...dat borduurwerk...wat waanzinnig mooi!!!
    Wat kan je dat goed, ontzettend knap zeg!
    En ohh...die kleine Kruimeltje, wat een snoesje,
    en wat klein!!
    Super zoals hij daar zo zit met zijn kleine berenkopje..

    Liefs,
    Marijke XXX

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een reactie achter laat, bedankt.♥