woensdag 1 juni 2016

Hoera Bono 10 jaar ***





Wat vliegt de tijd toch voorbij lieve mensen, ons lieve kleine pluiskoppie BONO is vandaag al weer 10 JAAR geworden. Nu moet ik eerlijk zeggen dat je het aan Bono zelf niet echt kan merken. Wel slaapt hij nu iets meer dan voorgaande jaren maar zijn beweeglijkheid en alertheid is nog altijd hetzelfde. Hij rent bijna de hele dag door de tuin, hoort en ziet van alles en heeft het er maar zeer druk mee, haha. echt vermakelijk om te zien, en het grappige is dat de uilen bij ons in de kastanjeboom zich er helemaal niets van aantrekken. Ze kijken wat naar beneden en in mijn fantasie zie ik ze denken, daar heb je die druktemaker weer. Dat drukke gedrag is ook echt een  West Highland White Terrier trekje, en ik vind dat wel heel gezellig eigenlijk. Een hond die alleen maar slaapt en af en toe een oog opent omdat er eten in zijn voerbakje komt zou ik maar erg saai vinden. Ohhh, ik zie opeens dat ik bij de laatste foto een J teveel heb geplaatst op de foto en nog wel midden op zijn kopje ook, nou ja Bono maakt het niets uit.
Iedereen wens ik een fijne week verder ***


17 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd met Bono !

    De tijd gaat ook zo snel Twinkle is alweer 13 en weet nog goed de dag dat we hem gingen halen ...

    Fijne dag,Joan

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haha! die extra J..... je houdt mij niet voor de gek hoor! Die staat natuurlijk voor: ik heb JE lief Bono!!!

    Van harte met zijn verjaardag, zo'n mooi klein drukte-makertje!

    Ze kunnen best heel oud worden geloof ik; kun je nog lang van hem genieten!

    En Josephine, heeft Bono wat extra lekkers gekregen vandaag?!

    Fijne week!! liefs van Pink

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd BONO. Twee J's van jeugdig en Jong!!
    Het vrouwtje ziet het goed hoor!
    Mijn zusje heeft een Cairnterriër en is van dezelfde leeftijd en is ook zo'n heerlijk buzzy hondje!
    O, Josephine vandaag was mijn poes Bling-Bling weer hier!
    Ik ben helemaal gelukkig dus.

    Liefs,
    Evelyne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Josephine,
    Gelukkig 10 jaar naar Bono! Hij is absoluut schattig!
    Grote knuffel
    Giac

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lieve Josephine,

    Wat leuk. Dat is een feestje waard! Hij ziet er uit als een echte lieverd!
    En ja, er moet natuurlijk wel iets inzitten!Alleen slapen en luieren lijkt mij ook niks!

    Fijne dag verder, hier is het erg nat intussen!

    Liefs Thea♥

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Josephine,
    Wat een fantastisch beestje. Geweldig dat koppie en dan nu 10 jaar.
    Nou van harte gefelicteerd en verwen hem maar lekker.
    Mooie foto's hoor!!

    Lieve groetjes,
    Marco

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gefeliciteerd aan jullie knappe Bono.
    Wat vliegt de tijd toch snel:)
    Liefs, Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hip hip hoera voor Bono, wat een lieverd toch !
    Hij staat zo schattig op de foto's ... fijn dat hij nog altijd zo druk bezig is !
    De J teveel had ik eerst nog niet opgemerkt :-)

    Wat betreft het werk van mijn man na de steenkoolmijn, eerst een paar jaren in een garage voor racewagens en daarna bij een firma ramen en deuren ... tot aan de operatie aan zijn arm en nek.

    Fijne week nog verder,
    Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Geweldig !!...de lieverd kijk hem nou zo lief koppie....gefeliciteerd Bonno...dikke lik van Trevor die word in november 12 alweer.....liefs Ria x

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuke foto's. Heerlijk zo'n levendige hond. Daar kun je veel meer van genieten dan een beestje wat niets doet.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Gefeliciteerd met zijn verjaardag, 10 jaar is al heel veel in een hondenleven.
    Maar hij ziet er nog jong en vrolijk uit.
    Geniet er maar van.
    Groetjes Gea

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Lieve Josephine,

    Van harte gefeliciteerd met jullie kleine lieverd, en hij is alweer 10 jaar!
    Wat een lekker jochie is Bono toch met zijn prachtige witte vachtje en zijn zwarte glanzende oogjes en zijn zwarte dropneusje...
    Wanneer ga je Bono eens namaken? Dat zou toch geweldig zijn?

    Genieten jullie maar fijn van dit heerlijke beesie...
    Hele dikke kus van MarijkeXXX

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hartelijk gefeliciteerd met je kleine lieveling. Tien jaar alweer en nog zo lekker druk.
    Geniet er maar van.
    Veel liefs van Rietje die langzaam weer gaat leven!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. 10 jaar, van harte gefeliciteerd. En helemaal fit en gelukkig. Wat een heerlijk bezit. Ik heb ooit een hondje als Bono als loge gehad en het was super gezellig. Ik vind ze er ook zo leuk uitzien.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Lieve Josephine..♥
    Van Harte dikke pootje van mijn Dionne♥ voor Bono♥..;))
    woef woef hoeraaaa..;))
    Lieverd♥ prachtige foto's♥ van Bono♥ en dat ze nog heel lang bij jullie♥ is !!Liefsssss Gaby..♥x♥

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Lieve Josephine..♥
    Van Harte dikke pootje van mijn Dionne♥ voor Bono♥..;))
    woef woef hoeraaaa..;))
    Lieverd♥ prachtige foto's♥ van Bono♥ en dat ze nog heel lang bij jullie♥ is !!Liefsssss Gaby..♥x♥

    BeantwoordenVerwijderen
  17. These tips proved very useful for me and for this, I really want to mention thanks for sharing it with us.

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een reactie achter laat, bedankt.♥