maandag 20 juni 2016

Roosje mijn Roosje ze bloeien zo MOOI ***














Dag lieve mensen, misschien worden jullie wel helemaal gek van mijn ROZEN foto's maar ik kan het niet laten om deze uitbundige pracht te laten zien. Het zijn allemaal detailfoto's geworden omdat je dan het beste de verschillende soorten kan zien en hun schoonheid beter kan bewonderen. Wat een feest al die volop bloeiende klimrozen. En het lijkt wel net als de Hortensia soorten of het ook voor Rozen een uitmuntend jaar is. Elk jaar heb ik behoorlijk veel bloemen maar dit jaar is het echt uitzonderlijk. Vanmiddag met stromende regen en rukwinden kwam één klimroos compleet van de schutting los, schrok me helemaal wild maar gelukkig hebben we hebben we alles weer goed vast kunnen zetten en was er niets afgebroken. Gelukkig krijgen we weer meer zon en warmte, geniet allemaal van een mooie [vanaf morgen] ZOMER week  ***


16 opmerkingen:

  1. Ik vind het helemaal geen straf om naar die mooie rozen te moeten kijken, nou ja......ik wil ze eigelijk liever ruiken!
    Ze zijn schitterend, wat zal je geschrokken zijn toe de roos omviel.
    Geniet maar van het mooie weer wat er aan komt!
    Groetjes Gea

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hay lieve Josephine,

    Meis wij GENIETEN alleen maar van jouw prachtige foto's!
    Jemig kremig het zijn allemaal plaatjes jouw rozen...ohhh...wat
    zijn ze mooi.
    Ik wilde de mooiste roos uitzoeken, maar ik kan het niet..ze zijn allemaal
    even mooi en prachtig. Ik blijf het zeggen wat is de natuur toch mooi.

    Wat zul je geschrokken zijn dat de hele rozenstruik er van af viel..gelukkig
    dat het nog goed is afgelopen, dat zou me daar toch zonde zijn.

    Ja meis en nu nog een beetje warmte en zon, waar blijft de zomer toch, ik wordt er nu een beetje kringel van..hopelijk mag het snel mooier weer worden.

    Ik wens je een fijne week, liefs,
    MarijkeXXX

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig -kan er nooit genoeg van krijgen ...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het was genieten hoor van deze pracht. Jammer van al die regen want hier is toch wel heel veel verregend.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige foto's weer Josephine en nee hoor, dit verveelt nooit. Bijzonder al die kleur-nuances en kleine details en zelfs een insectje! Wat een mazzel dat jullie de rozenstruik weer heelhuids konden opbinden!
    Bedankt weer voor deze bloemengroet!

    Liefs van Pink

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nee, ik wordt niet gek van je foto's hoor ... maar wel van je rozen!
    Ik wil ook rozen in mijn tuin ...
    En hoe zit het met die hoosbuien bij jullie? Kunnen de roosjes daar tegen of staan ze een beetje beschut?

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh, je rozen zijn wondermooi, Josephine !
    Heel mooi die details ... ook die met de regendruppels !
    Het is me ook opgevallen dat ondanks al die regen de rozen volop bloeien en ook de hortensia Annabelle heeft veel meer bloemen dan vorig jaar ...
    Goed dat je klimroos niet beschadigd is ... een aantal jaren terug hadden we een kiwi tegen de gevel en deze is met hevig onweer gewoon van de muur gerukt en doormidden geknakt.
    Geniet van je prachtig rozen ... en van mooi zomerweer (het wordt morgen inderdaad beter :-) ... hoop ik)
    Fijne week,
    Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hey Josephine, je hebt prachtige rozen in je tuin, en perfecte foto's ervan gemaakt ! Nu maar genieten !
    groetjes van Simonne

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Lieve Josephine..♥
      Jaaa wat vliegt de tijd♥ voorbij hé..soms wil ik♥ weleens heel hard remmen in de tijd..de dagen zijn zo lang en toch te kort hihi ..de regen was minder ..maar gelukkig♥ schijnt het zonnetje♥ weer..en
      je lappenpopje♥ op je vorige post♥ zo leuk gedaan..dat was ook een friemel werkje♥ hihi..is je wel goed gelukt hoor!!
      en ooohh wat hebben jullie mooie rozen♥ de een nog mooier♥ dan de andere ..je gaat nu zeker buiten genieten met het zonnetje♥ erbij..ik zie je al zitten bij je roosjes♥..
      Lieverd♥ ik wens je fijne zonnige♥ creatieve dagen♥..
      en Heeeel veeel liefss♥ Gaby..xxxx♥xxxx

      Verwijderen
  9. Hoi lieve Josephine,
    mij kun je niet genoeg rozen foto's laten zien hoor, ik vind ze prachtig. En hier bloeien ze ook uitbundig. Mijn klimroos is al bijna uitgebloeid maar het rose trosroosje staat op springen. De hortensia's zitten ook hier vol met bloemen. Alleen jammer dat de vele regen er dan voor zorgt dat de bloemen op de grond komen te liggen. Te zwaar al die regen... Gezellig hier weer te zijn,
    lieve groetjes Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtig al je rozen .....echt genieten.....geniet van het mooie weer......liefs van mij.....x

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtige foto's ik zou zo mijn neus erbij willen houden om te ruiken zo echt lijken ze, ja de regen gaat flink te keer en vernield erg veel in tuin.
    Het is weer enorm genieten bij jou!!
    Liefs, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Josephine,
    Wat een mooie foto's van deze schitterende rozen. Prachtig!!
    Ja het weer is wel heftig momenteel met die hoosbuien. Ik kom net terug uit het zonnige Spanje en dan nu dit weer...pfff...!!

    Lieve groetjes, Marco

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik word je rozen zeker niet zat hoor. Het is zo'n Mooie Bloem met even zo veel verscheidenheid aan kleuren. Maar de Lila Roos blijft mijn favoriet. Mooie foto's heb je gemaakt. Ik geniet Daar Altijd zo van.
    Ik wens je een fijne zondag, liefs anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Lieve Josephine,

    Wat een mooie rozen staan er in jou tuin! Prachtig en de meeste zonder een enkel smetje.Zelfs met druppels er op zijn ze prachtig.
    Jammer van al die regen, daar zijn de rozen niet echt blij mee.Maar we zullen het er mee moeten doen. Gelukkig hebben we daar niets over te vertellen!!
    Vannacht heeft het al weer geregend, ik heb de schade nog niet opgenomen. Hihi....gelukkig heb ik geen bedrijf. Die mensen zijn wel erg gedupeerd!!

    Fijne dag.

    Lieve groetjes van Thea♥

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een mooie foto's. Het is alsof ik de rozen kan voelen en ruiken. En wat heb je veel soorten ne kleuren. Ze zijn allemaal prachtig.

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een reactie achter laat, bedankt.♥