maandag 18 juli 2016

Olifantje Odetta en Bloemenpracht ***










Dag lieve mensen, genieten jullie ook zo van dit prachtige zomerweer, alleen hou ik mijn hart vast voor de vierdaagse lopers want dat gaat puffen worden met deze temperaturen. Er is weer een beestje geboren in huize Josephine, dit keer is het een olifantje geworden en ze heet "ODETTA"gemaakt van een fluweelachtig stofje waar ik al eens eerder een beertje van heb gemaakt. Odetta wil graag vliegen maar hoe zij haar oren ook draait het wil maar niet lukken, arme schat, nog even oefenen Odetta dan gaat het je vast lukken. Ook nam ik nog wat foto's van de tuin, uiteraard veel meer dan ik hier laat zien maar daar de foto's van Odetta niet zo mooi zijn geworden en ik er maar een paar kon gebruiken heb ik er maar een combinatie van gemaakt. Het is echt puur genieten met alles wat zo rijkelijk bloeit op dit moment. Geniet van een heerlijke week allemaal ***


15 opmerkingen:

  1. Oh, het is zo'n schattig olifantje geworden, Josephine, prachtig met het fluweel stofje !
    Welk diertje je ook maakt, het lukt altijd zo goed ...
    Wondermooi de rozen in je tuin en ook de oregano, die heeft hier ook al bloemetjes.
    Ze voorspellen hier voor woensdag tot 33°, eindelijk zomer zou ik zeggen ... alleen is het 's avonds een echte muggenplaag, ze steken gewoon doorheen de kleding :-(
    Fijne week,
    Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lieve Josephine,

    Ohhhh...wat weer een schatje is dit! Echt een lieverdje!
    Hoe kom je er toch telkens weer op. Prachtig. Vooral die oren, die doen het hem! Super goed gelukt hoor!

    Je rozen zijn ook nog zo mooi. Ze doen het dit jaar best goed niet, ondanks al die regen.
    Geniet er van!

    Liefs Thea♥

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige rozen- en Odetta ben er weg van ook zo prachtige kleur! Fijne week verder ,Joan

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Josephine,
    Wat een grappig olifantje. Ontzettend leuk dat je dit zo weer hebt weten te maken. Hij is echt geweldig. Knap hoor.
    En wat weet je zo'n beestje dan ook weer prachtig te fotograferen zo met verschillende decoraties. Echt heel erg leuk!! Jij moet onderhand toch al een aardig museumpje hebben, want je hebt toch al vele mooie beestjes en poppetjes gemaakt.

    Lieve groetjes,
    Marco

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leukkie weer zeg.....heerlijk is het nu we hebben vakantie....zit lekker buiten in de schaduw....heerlijk.....we genieten.....liefs Ria x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo Josephine,
    Odetta is prachtig! Wat mooie stof die u gebruikt. De kleur is zo rijk en de textuur is luxe. Ik hou van de details in haar gezicht en als al uw werk, is ze prachtig vormgegeven!
    Geniet van de zomer weer mijn vriend.
    Grote knuffel
    Giac

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Lieve meis,

    Ohhh...wat een geweldige lieverd is jouw kleine Odetta...
    Die stof vind ik waanzinnig mooi!! Die rondjes van een andere
    stof rondom die oogjes staat zo lief!!

    Heerlijk zoals je het diertje ook hebt gefotografeerd...zo leuk
    in alle standjes...

    En wat verwen je ons weer met jouw beeldschone bloemengroet..
    dat oregano is me daar toch mooi van kleur, het past precies bij kleine
    Odetta...

    Zo lieverd..nu ga ik mijn tuintje weer in...wat een zalig hitte is het...echt
    zomer...heerlijk!

    Dikke kus,
    MarijkeXXX

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Odetta mooie naam mooie olifant en mooie bloemen. Dat is genieten
    Veel liefs van Rietje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een schatje! Op de eerste foto vermoedde ik een flink olifantje, maar oh.. wat is ze klein in je hand...
    Dat moet een heel ge-pieterpeuter zijn geweest om te maken!
    Bijzonder mooie stof gebruikte je... Doet me denken aan dames uit het verleden met mooie japonnen...
    Heerlijk om ook weer van je mooie rozen te genieten!

    Groetjes, Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ja, weer zo'n mooi olifantje! Prachtige stof en prachtig gemaakt Josephine! De mooie bloemen-foto's is zo langzamerhand een traditie die ik wel MOET volgen, zo mooi!

    Fijn dat je zo geniet!

    Liefs van Pink! xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hey Josephine, weer een mooi diertje erbij ! ik vind de detailles zo goed gekozen, mooie stof trouwens !
    groetjes van Simonne

    BeantwoordenVerwijderen
  12. OOOhh wat een mooi♥ kleurtje♥ heb je gebruikt voor dat lieve♥ olifantje Odetta♥..een schattige naam♥..
    Ja met fluweel lijkt me moeilijk te werken..en je foto's♥ vind ik prachtig♥..ook het beertje♥ zo bijpassend hihi..
    Dan je bloemen♥ prachtige♥ kleuren dat paars♥..
    Het is altijd Genieten♥ op je posten♥
    Ja het is beetje stil bij mij..komt goed!
    Wens je heel veel liefs♥ en fijn creatief zonnig♥ weekend dikke knuffel Gaby..♥x♥x♥x♥

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat is Odetta een schatje, erg mooi gemaakt.
    Je rozen zijn ook heel mooi, ik heb ook fairy roosjes maar die zijn niet zo mooi.
    Geniet maar van het mooie weer.
    Groetjes Gea

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat is Odetta een schatje en met die mooie oortjes moet dat vliegen toch zeker gaan lukken, heerlijk je tuintje bekijken vanuit de lucht dat moet geweldig voor haar zijn.
    En je bloemenpracht is zo mooi, genieten nog maar !!
    Liefs, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  15. bellissimo il tessuto utilizzato per il tuo elefantino, colore unico!
    il tuo giardino è un incanto, ti abbraccio
    Annalisa

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een reactie achter laat, bedankt.♥