woensdag 11 oktober 2017

Papieren lampen ***









Och lieve mensen, een beetje licht in de duisternis, dit vind ik zo prachtig, al een tijdje ben ik van plan om zelf ook eens zoiets te maken, althans om het te proberen maar dat is er nog steeds niet van gekomen. Toen ik ze van de week de foto's in mijn mapje weer tegenkwam besloot ik om ze jullie ook eens te laten zien.  Ze zijn ontworpen en vervaardigd door Sophie Mouton-Perrat en Frédéric Guibrunet. KLIK op hun site is nog veel meer te bekijken, ze maken echt de mooiste sculpturen van Papier en Papier Maché. Ben benieuwd wat jullie er van vinden ***


14 opmerkingen:

  1. Lieve Josephine,

    Wat is dat knap gedaan. Zo fijntjes en zo mooi. Als je zoiets kunt maken dan ben je wel een echte kunstenaar, toch?
    Ik zou het niet kunnen.Maar mooi is het wel.

    Hoe is het bij jou? Ook zo druk. Pfff..hier vliegt de tijd.
    Intussen is het al weer bijna weekend.

    Liefs Thea ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja, dat is zeker mooi! Het lijkt me niet eenvoudig te maken, een soort van papierkunst...
    Erg mooi om zo'n lamp (en liefst een paar...) in je huis te hebben. Wie weet komt het er nog eens van, Josephine..

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw Josephine ik ben er helemaal weg van.
    Groetjes Leintje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Josephine,
    Ze zijn spectaculair. wat een geweldig idee. Bedankt voor het delen van de link met een.
    Grote knuffel
    Giac

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Josephine,
    Dat is inderdaad heel erg leuk. Ontzettend grappig en ook heel bijzonder om zoiets neer te zetten en als lamp te gebruiken.
    Lijkt me best moeilijk om zoiets te maken. Maar dan heb je wel weer iets heel unieks.
    Een leuke uitdaging Josephine...hihi...!!

    Lieve groetjes, Marco

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh my ... thank you for sharing these beautiful lights. I would love to try and make something like this one day.
    Hugs,
    Karen B.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. dat is inderdaad schitterend en ik zie jou ze nog wel eens maken.
    Veel liefs van Rietje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat mooi zeg !!...prachtig ben heel benieuwd of het er ooit van komt dat je er een gaat maken......liefs Ria x ❤️

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik vind ze echt bij jou passen. Wat een kunstwerken. Heel knap gemaakt. Wie weet. Ga jij het ook nog eens proberen. Het zou me niet verbazen als het je gaat lukken.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wow, deze vind ik ook zo mooi ... ben op de site gaan kijken, stuk voor stuk zo origineel, prachtig !
    Ik ben benieuwd naar jouw creaties, Josephine, een hele uitdaging maar dat krijg jij zeker voor mekaar :-)
    Eindelijk weer mooi weer, 21 tot 23° dit weekend ... hoop bij jullie ook !
    Geniet van het weekend,
    Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dit is prachtig werk vind ik Josephine !
    Geniet van het zonnige weekend dat voor de deur staat hoor...
    groetjes van Simonne

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Jaaaa.....deze zou ik ook wel eens willen maken lieve Josephine...
    Wat een prachtige lampjes zijn dit...ben er verliefd op!
    Eigenlijk vind ik ze precies bij jou passen...ik zie het er van komen
    dat we ze eerdaags op je blog gaan zien...gemaakt door jouw handen!
    Dank je wel voor het delen meis...vind ze fantastisch!

    Fijne zondag...heerlijk met het zonnetje erbij...liefsXXX

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Josephine,
    Wat een prachtige lampen, dit heb ik zeker nog nooit gezien.
    Ben al in afwachting hoe die van jou gaan worden.

    Fijne zondag en lieve groet,

    Loes

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een reactie achter laat, bedankt.♥