woensdag 4 oktober 2017

Beertje Bellamy ***










Er is weer een nieuw beertje geboren en ik heb hem de naam Bellamy gegeven. Hij is gemaakt van een matte viscose stof die als je het maar lang genoeg door je handen laat gaan een beetje een oude look krijgt. Bellamy en grote beer Balou zijn een beetje verliefd op elkaar geworden, en dat kan ook bijna niet anders want het is inmiddels zo druk geworden in de berenkast dat alle beertjes bijna op elkaars schoot zitten, tsja *** en dan springt er weleens een vonkje over, heerlijk altijd dat getuttel met fotograferen. In de hal staat een oude garderobe kast met daarop o.a een oude koffer, en van hortensia's heb ik voor de hoed op de koffer een  krans gemaakt. En nu maar hopen dat het een beetje  mooi blijft tijdens het droogproces. Op de oude foto in het lijstje staan mijn vader en moeder afgebeeld toen ze net verkering kregen in 1941. Mijn moeder was 19 jaar en mijn vader 28 jaar.  De oude toneelkijker is ook een erfstukje van mijn ouders, allemaal lieve spulletjes om te koesteren ***


12 opmerkingen:

  1. Er is weer een schatje geboren in huize Création, zie ik...
    Weet je dat ik vannacht aan je heb gedacht? En aan je beertjes? Ik lag weer eens een poosje wakker en dacht aan de komende tijd; welke dingen ik wilde gaan maken... en één daarvan is een beer!
    Prachtige foto's heb je gemaakt, je bent zo sterk in styling!

    Lieve groetjes, Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Josephine,
    Hoe prachtig. Bellamy is fantastisch. Ik hou van de stof die je hem heeft gemaakt en de prachtige kraag die je om zijn nek zet, is zo'n geweldige touch. Ik denk dat de twee beren een heel lief stel maken. Ik ben altijd verbaasd over je mooie kunstwerk.
    Gewoon mooi!
    Grote knuffel
    Giac

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Josephine je bent een kei in het maken van prachtige beertjes, mooie foto's en dan een prachtig verhaaltje er bij!
    Prachtig vind ik het deze keer en wat een dierbare aandenken.
    Groetjes Hanneke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Elke keer sta ik weer versteld hoe jij van die kleine beertjes maakt wat een snoesje Bellamy wie wordt daar niet verliefd op.
    Groetjes Leintje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo Josephine,
    Wat heb je dit nieuwe beertje toch weer mooi gemaakt. Zo leuk en zo bijzonder knap. Ik geloof best dat je kast een beetje vol begint te raken en dat er daardoor wat vonkjes beginnen over te slaan..haha...!! Kijk maar uit, want voor je het weet verdubbeld alles in je kast en is hij echt te klein.
    Grappig ook hoe je alles hebt gefotografeerd zoals met dat oude kijkertje. Mooi dat je dit erfstuk hebt kunnen behouden.

    Groetjes, Marco

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een lieverdje is het weer geworden, Josephine !
    Mooi de vacht met oude look, alsof hij al veel geknuffeld werd ...
    En samen met Balou een mooi koppeltje ! :-)
    Prachtig de oude foto van je ouders ... en de andere spulletjes, heel zeker om te koesteren !
    Fijne week verder !
    Groetjes,
    Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een lieverdje is dit weer en wat een grote broer erbij.Kan
    me voorstellen dat je berenkast vol raakt.Leuk de foto van je ouders en wat lang geleden hé. Schattig de krans om de zonnehoed.
    Veel liefs van Rietje.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een schatje zeg......leuk hoor ...mooie foto's weer ...liefs van mij fijn weekend !...x❤️

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik had je hele blogje gemist. Nu kwam ik het ineens tegen. Wat een mooie schatten heb je. Mooi om mee te decoreren. Wat een schattig beertje weer. Ik zou wel eens even om het hoekje willen kijken bij je in de gang.
    En Josephine, je hebt het goed geraden wat betreft Elizabeth.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Lieve Josephine,

    Na een lange en fijne zomer is het weer tijd om een beetje
    te bloggen...en heerlijk om weer eens bij jou op bezoek te komen lieverd..

    Ja en jouw nieuwste berenkindje is weer een lekker schatje!
    Kleine Bellamy is me daar een plaatje om te zien, haar naam vind
    ik ook zo schattig...En haar koddige dikke buikje met een slijtplekje
    hier en daar is zo lief!

    Wat heerlijk om weer binnen te zijn en mooie berenkindjes te maken he?

    Wens je een mooie en fijne week meis..dikke kusXXX

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hey Josephine, weer een prachtig beertje dat je gemaakt hebt .
    En wat een mooie foto's die je ervan gemaakt hebt!
    ik wens je nog een fijne week.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Lieve Josephine,

    Ik ben zo druk de laatste tijd. Sorry, ik heb je post helemaal gemist!

    Wat heb je weer een schatje gemaakt. Leuke naam trouwens, en weer prachtige foto's! Het beertje met die roze wantjes en het grijze puntmutsje is mijn lievelingsbeertje. Hij staat in je zijbalk. Dat is zo'n schatje. Iedere keer moet ik er naar kijken.

    Fijne week verder.

    Liefs Thea ♥

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een reactie achter laat, bedankt.♥