zondag 8 september 2019

Isabella, een nieuw klein beertje ***








Voor PRUNELLIE, het grootste beertje van de twee heb ik een klein vriendinnetje gemaakt, ze voelde zich zo alleen met haar blauwe vachtje in de grote berenkast. Ze heeft de mooie naam ISABELLA gekregen, zo grappig om te zien, ze past precies in een klein theekopje. Dit oude lapje fluweelachtige stof is echt leuk om beertjes van te maken. Om de ledematen te laten bewegen  had ik nog wel splitpennen maar geen schijfjes meer om te bevestigen, en heb ik daarvoor oude knoopjes gebruikt en dat werkt ook prima, weer iets geleerd ***


4 opmerkingen:

  1. Hoi Josephine,
    Zie dat de familie weer is uitgebreid. Wat een leuk beertje.
    Knap hoe je dit kleintje weer zo mooi in elkaar hebt gemaakt. Echt super gedaan weer.
    Het word denk ik wel druk in huis...hahaha...?!

    Groetjes, Marco

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schatje.....te liefffff...💙 ...pfff ben nog zo verdrietig zo leeg zonder Trevor in huis mis haar zo mijn meisje...gelukkig hebben we Leaf nog ook zij is verdrietig zo sneu om te zien 💕💕 liefs Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dag Josephine, je beertje is weer een echt schatje hoor !
    Ben je nog bezig met naaldvilten, zo rustgevend om te doen,
    ik ben gestart met kerst-kabouters maken....
    nog een fijne dag , groetjes van Simonne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat heb je weer een schattig mini beertje gemaakt hoop dat Prunellie en Isabella veel lol beleven in de berenkast 😂
    Werd het vroeger ook niet met knoopjes zo zie maar nooit te oud om te leren.
    Groetjes Leintje

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een reactie achter laat, bedankt.♥