maandag 2 september 2019

Knippen en plakken met plaatjes ***




Af en toe heb ik dat, dan wil ik lekker ontspannend freubelen op de computer, met  mooie plaatjes zo ook vanavond. Mijn computer noem ik dan ook  mijn TOVERDOOS. Uit mijn mooie plaatjes mapje gebruikte o.a ik een aantal insecten, ik heb ze uitgeknipt en verkleint en transparant gemaakt. Vervolgens heb ik ze allemaal van kleur veranderd en in een achtergrond geplakt. Ook de andere afbeeldingen heb ik zo bewerkt. Het geeft mij veel plezier om er mee bezig te zijn en dat alleen maar met knippen en plakken met mooie plaatjes. Wens iedereen een fijne week toe ***


6 opmerkingen:

  1. Lekker verstand op nul voor je het weet is het weer bed tijd dat vindt ik altijd als ik op de pc bezig ben vliegt de tijd.
    Wat zijn ze mooi de insecten en de poes zou zo op een kalender passen.
    Ik blijf me verbazen over jou foto creaties knap hoor.
    Groetje Leintje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Josephine,
    Dat zijn grappige bewerkingen. Daar zijn in eens nieuwe dieren in de nartuurwereld ontstaan. Die onderste tor of kever met je naam erin vind ik heel mooi. Kan zo aan de muur.
    Je bent lekker bezig zie ik wel. Nou laat die 'toverdoos' maar werken hoor...haha...!!

    Lieve groetjes, Marco

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dag Josephine, je bent weer heel knap bezig geweest !!
    De poes is echt geweldig vind ik.
    groetjes van Simonne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jeetje wat knap Josephine! Ik zou niet weten hoe je het doet!
    Ziet er artistiek uit!
    Fijne dag en lieve groetjes, Evelyne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk hoor...tja ....zo verdrietig allemaal ...pffff ...hoe komen we hier weer doorheen ...moeilijk....liefs Ria 💕💕

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige insecten heb je gemaakt. Doe je er iets mee? En dan bedoel ik of je er kaarten of zo van maakt. Die lijken me heel mooi.

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een reactie achter laat, bedankt.♥