zondag 10 november 2019

Kleurrijke speldenprikjes in de november tuin ***








Genieten jullie ook zo van al die prachtige herfsttinten op dit moment, wat me opvalt is dat er best nog behoorlijk wat kleur te bekennen is in de tuin. De jasmijn heeft nog amper blad maar nog steeds die mooie witte bloemen. De hebe is echt een herfstplant natuurlijk met zijn leuke paarse  pluimen. verschillende Begonia soorten zijn zo dankbaar en blijven doorbloeien tot het flink gaat vriezen. En dan nog een aantal rozen soorten die toch nog steeds weer wat bloemen geven, zo mooi om te zien. Ook kan ik zo genieten van de hortensia struiken waarvan de bollen steeds verder verkleuren, er is eigenlijk altijd van alles te beleven in een tuin. Op de laatste foto laat ik een paar boeketten bloemen zien, afgelopen donderdag 7 november was ik jarig, ik heb besloten het deze keer niet vieren omdat ik al ruim een week niet fit ben, hoesten en behoorlijk verkouden en dan doet je hele lijf zeer. Maar ik kreeg een aantal mooie boeketten, kaarten, appjes en telefoontjes, dus het voelde toch wel feestelijk die dag. Geniet allemaal van een fijne nieuwe week ***


8 opmerkingen:

  1. Nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Maar jammer dat je je niet oké voelt... Even luisteren naar je lichaam, maar dat doe je gelukkig wel.
    In jouw tuin is nog volop kleur te bekennen, hoe leuk is dat!
    Hier niet hoor, nog veel groen (maar dat is altijd zo), een enkele roodbruine boom en de hortensiabollen dan. Volgend jaar wil ik echt meer bloeiende planten!
    Ik hoop dat je een beetje opknapt, beterschap gewenst...
    Groetjes, Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Josephine,
    Allereerst nog van harte gefeliciteerd. Ik hoop dat je al met al toch een fijne verjaardag hebt gehad.
    Wat sta je nog mooi in de bloemen. Prachtig al deze beelden uit je tuin.
    Grappig ook dat ene paddenstoeltje. Erg leuk gefotografeerd.
    Ennuh...Beterschap!!

    Liefs, Marco

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Alsnog gefeliciteerd met je verjaardag. Jammer dat je wat kwakkelig bent, hopelijk knap je snel op. Die verkoudheid ken ik, ik was wel twee weken van slag.
    De foto’s van je tuin zijn mooi. Leuk dat je ons even laat meegenieten.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nog van harte gefeliciteerd en tegelijk ook beterschap gewenst. Wat bloeit en groeit er nog veel bij je in de tuin.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Als nog van harte gefeliciteerd nog vele gezonde en inspirerende jaren er bij.
    Wat naar dat je nu net ziek moet worden van deze mooie boeketten wordt je blij en wie weet ook weer snel beter.
    Beterschap groetjes Leintje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Achhhh wat sneu...ziek op je verjaardag.....alsnog van harte lieverd...ook aan deze kant gaat het niet zoals ik zou willen....pffff wat kan het leven zwaar klote zijn....liefs van mij 💕💕

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtige kleuren nog in je tuin, Josephine !
    Proficiat met je verjaardag ... spijtig dat je ziek was, hoop dat je ondertussen weer veel beter bent !
    Groetjes,
    Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dag Josephine, hopelijk ben je ondertussen al genezen !
    Je was dan wel ziek op je verjaardag, maar de natuur heeft je toch een mooie dag bezorgd, wat een mooie bloemen staan er nog in je tuin ! Hier staan de geraniums nog mooi te bloeien, de dahlia's heb ik ondertussen maar uitgedaan, terwijl ze nog mooie bloemen gaven....maar de winter is wel op komst...
    Ik wens je nog een fijne, gezonde dag !
    groetjes van Simonne

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een reactie achter laat, bedankt.♥