maandag 18 november 2019

Sjaal , uil en begin van poesje ***







Er is weer een begin gemaakt met een sjaal haken, de bedoeling is dat het een mooi groot exemplaar gaat worden en daar gebruik ik allerlei resten wol voor. Het gaat dus een kleurrijk geheel worden. Gisteren heb ik een foto genomen van één van de uilen die nog steeds in de kastanjeboom wonen, dit jaar waren het er maar vijf en eerlijk gezegd waren we best blij, de 15 uilen die voorgaande jaren hier verbleven gaven best behoorlijk wat overlast maar dit jaar konden we heerlijk gebruik maken van het terras onder de boom. Het lijkt net of deze uil een kraagje van herfstbladeren om zijn nekje heeft. En ook ben ik begonnen met nog een klein poesje te maken, dit keer van een harig stofje, ben nog lang niet klaar maar als het af is zal ik het jullie laten zien. Fijne week allemaal ***


7 opmerkingen:

  1. Hoi Josephine,
    Wat leuk dat die uilen er toch weer zitten. Best bijzonder en super leuk om te zien.
    Maar ik begrijp ook dat deze gasten wel flink wat rommel achterlaten...!! Je hebt in ieder geval weer een hele mooie foto zo met die herfstbladeren erbij.
    Leuk ook dat je weer zo creatief bezig bent met die sjaal en dat poesje. Maar ik begrijp nu ook waarom er een paar uilen minder zijn in jouw boom, die zien natuurlijk al jouw gemaakte beestjes. Die kijken wel uit...haha...!!

    Lieve groetjes, Marco

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lieve Josephine,

    Wat mooi, dat poesje. Als ik dat zie krijg ik er ook wel weer zin in. Om ook weer zoiets te maken. Maar ben nog zo druk bezig om kleding te maken. Ik droeg eigenlijk al jaren geen broeken meer. Omdat ik jurken veel lekkerder vind zitten. Nu toch maar eens doorgezet.En net zolang gefrutseld tot ik een broek heb die wel lekker zit, en ook nog een beetje modern is.En ja, daar horen natuurlijk ook shirtjes bij!!
    Verder zit ik veel op Instagram en niet meer op Blogger. En jij? Nog steeds geen insta? Jammer!

    Liefs Thea♥

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dag Josephine, heerlijk zulke kleurrijke gehaakte sjaal hoor, eens je die in gebruik ga nemen, kan je die niet meer missen !
    Een donzig poesje in wording, het hoofdje vind ik al heel schattig, zal nog mooier worden in deze wol .
    Geweldige foto's van die uil hoor !

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een vrolijk haaksel. Leuke kleur en wat handig om restjes garen te gebruiken, dan zijn die ook eens op en het zijn mooie kleuren zo.
    Het poesje lijkt me enig, ik ben benieuwd hoe het worden gaat.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Die sjaal word prachtig ...altijd genieten bij je Josephine ....liefs fijne week Ria 💕💕

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige foto van meneer of mevrouw Uil... zo scherp, zo duidelijk... je kon vast niet zo heel dichtbij komen!
    Een beauty van een sjaal ben je aan het maken. Dat zijn echt hele mooie restjes en ik vind de kleuren geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een heerlijk haakwerk om zonder na te denken bezig te zijn. Mooie afwisseling wan het poesje zal vast veel concentratie vragen. Het wordt nu al mooi.
    Prachtig die uil. Maar 5 lijkt mij ook wel genoeg.

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een reactie achter laat, bedankt.♥