vrijdag 10 april 2020

Crea 5220 Week - 15 Cirkel * * *


De achtergrond heb ik gemaakt van een vel papier met abstracte bloem motieven, een aantal bloemen heb ik uitgeknipt en willekeurig opgeplakt.
Daarna ben ik een aantal kleine cirkels gaan tekenen en knippen en met een fineliner ben ik ze gaan decoreren, deze heb ik 3D geplakt op de uitwerking. Verder ben ik op zoek gegaan naar mooie cirkels, echt fantastisch wat je allemaal voorbij ziet komen. Ik heb  er een aantal gebruikt die me heel erg aanspreken. En dan vooral de optische illusies vind ik geweldig, werkelijk fascinerend hoe je brein je voor de gek houdt. Van rood karton heb ik nog een paar hondjes en kleine cirkeltjes toegevoegd plus nog wat smalle reepjes karton voor een speels effect.



 Natuurlijk zijn dit geen cirkels maar het is bijna Pasen dus dan mag het wel toch, ༼ つ ◕_◕ ༽つ ook met een fineliner versierd, heb er nog veel meer hoor, erg  leuk om te doen.


Wens iedereen alvast harmonieuze paasdagen toe ***


Kijk ook eens bij;

Elizabeth  Marjan  Anita
Akkelien  Celine  Toos
Loes  Carmela & Davide
Corrie  Albértje  Sandra
Nel 



16 opmerkingen:

  1. Wat zijn er een hoop cirkels te bewonderen in dit blogje! Mooi zoals je altijd weer een passende verzameling bij elkaar krijgt. Je bent er iedere week vast een flinke poos zoet mee.
    De eieren vind ik heel mooi, wat een leuk idee om ze met fineliner te decoreren.
    Fijne en mooie paasdagen toegewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi om te zien hoe alles met elkaar is verbonden, door overlapping of door strookjes. Je hebt weer een prachtige uitwerking van het onderwerp gemaakt! En alles is in dezelfde stijl en kleuren gehouden, dat geeft zo'n rust in je collage.
    Fijne dagen gewenst!
    Groetjes v. Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi al die cirkels bij elkaar, vind je het ook zo prettig om met een fineliner te werken?
    Geweldig dat je er nog enkele westies aan hebt toegevoegd, zo leuk! Het geheel is prachtig geworden. ❤

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wonderful your creation with the design of circles...optical and linear, elegant touches of red!
    Happy Easter!
    Carmela e Davide

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel erg mooi weer! Past prima op dit moment, ze zijn ei-rond, een variatie op een cirkel ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je hebt dit weer mooi uitgewerkt, Josephine, verschillende cirkels samen tot één prachtig geheel !
    Mooi idee de achtergrond en de hondjes erbij vind ik geweldig, kleine blikvangers in't rood die de aandacht dan weer naar de cirkels leiden ...
    Wens je fijne paasdagen !
    Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel erg stijlvol weer.
    Sommige cirkels doen me denken aan het werken met de spirograaf.
    Ken je dat nog van vroeger, onze kinderen vonden dat geweldig, ik ook trouwens.
    Later heb ik er nog weer een gekocht voor de kleinkinderen.
    Je werk was weer een genot om naar te kijken.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Josephine, jij moet veel geduld hebben om telkens weer zo fijne collage bij elkaar te krijgen !
    Ik wens je fijne paasdagen !

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat is het weer een prachtige collage. Heel leuk om dat rood erbij te doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. De link naar de post januari 2020 klopt, Josephine,
    het is de bedoeling dat men via de link bij mijn Flickr de uitleg over de maandkalender kan lezen ...
    maar nu ik erover nadenk is het misschien overbodig.
    Groetjes,
    Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dit ziet er wel heel stijlvol uit! Wat een mooie uitwerking.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik vind je ontwerpen weer prachtig! Heb je een grafische achtergrond? Fijne paasdagen.
    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Sandra, even antwoord op je vraagje, ik heb geen Grafische achtergrond maar vind het heerlijk om pentekeningen te maken en dat eigenlijk al mijn hele leven.

    Groetjes,
    Josephine

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Je hebt je er dan goed in bekwaamd. Je hebt duidelijk gevoel voor compositie. Ik geniet erg van je uitwerkingen.
      Groetjes Sandra

      Verwijderen
  14. Heeel mooi al die cirkels, trouwens de eieren ook :)
    Je hebt er echt oog voor, een dikke pluim
    De kleuren, maar ook de figuren, het lijkt of het zo allemaal 'hoort'
    maar je hebt het zo bij elkaar getekend en gemaakt. Echt geweldig. Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een reactie achter laat, bedankt.♥