dinsdag 28 april 2020

Malis bloesem ***


Gisteren heb ik nog even snel met het mooie weer en voordat de regen vandaag zou losbarsten een  aantal foto's gemaakt van mijn Malis Golden Hornet. Dit sierappel boompje geeft in het najaar knalgele appeltjes.




Zomaar even een frutsel hoekje ergens in de tuin daar ben ik gek op, zo her en der heb ik allemaal gezellige plekjes met oude vazen of allerlei zinken spulletjes, bakjes met knikkers, houtsnijwerkjes, echt van alles en nog wat, hebben jullie ook zo'n afwijking?




Wat is die bloesem toch prachtig hé, ik kan daar uren naar blijven kijken. De foto's waar de bloesem spierwit is die zijn genomen in de brandende zon, de andere foto's heb ik genomen van de binnenkant van de boom en dan kleurt de bloesem zacht geelachtig. Geniet van een fijne week ***

9 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige foto's!
    Op de eerste foto zie ik de bloesem ook een beetje rozig gekleurd. Zo mooi in je eigen tuin, daar kun je echt van genieten. Alles komt nu in bloei en het is lenteschoon.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel erg mooi! Wat fijn, hé, een tuin te hebben! Geniet ervan!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dag Josephine, het is puur genieten van de bloesems met dit mooie weer, hopelijk blijven ze nog een tijdje mooi na de regenbuien ...
    groetjes van Simonne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie foto’s. Wij hebben een vrij strakke tuin, maar wel overal iets leuks: oude ramen uit Frankrijk en veel blauwe kannen en schalen. Voor ons echt genieten, vooral als de zon schijnt.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig die bloesems, Josephine, zo mooi met de roze tinten !
    Ik hou helemaal niet van spinnen, maar deze spinnetjes bij de foto's vind ik wel leuk :-)
    Ik hou ook van zink en vooral van roestige spulletjes, heel wat heb ik ervan ... mijn man vraagt soms 'moet je dit nog hebben ? en ik 'ja, nog niet wegdoen !'
    Fijne week verder,
    Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat heb je de bloesem prachtig gefotografeerd. Altijd weer spannend welke invloed het licht heeft op de kleuren...
    Ja, ik houd ook erg van dat soort stylinghoekjes; kan er niet genoeg van krijgen...

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig om de bloesem zo mooi gefotografeerd te zien.
    Enne... hoekjes in de tuin, ooit wel gehad maar nu niks meer.
    Terwijl het toch zo gezellig is.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ja zeker prachtig die bloesem. Het is zo jammer dat het maar kort duurt.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Zeker wat mooi....jij ook lieverd ...💕🍀🙏

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een reactie achter laat, bedankt.♥