vrijdag 12 maart 2021

Elvi en Eva * * *

Het is alweer een tijdje geleden dat ik een beertje heb gemaakt  en kreeg opeens weer de kriebels, het zijn er deze keer twee geworden, Elvi { het bruine beertje } en Eva. 


Het zijn twee nieuwe vriendjes voor de andere beertjes die ik al eerder heb gemaakt, hier liggen ze saampjes in een rijtje bij elkaar.


Bij Eva heb ik een klosje garen en een eitje neergelegd, zo kunnen jullie goed zien hoe klein deze beertjes zijn.


En dan te weten dat deze drie nog iets kleiner zijn dan de laatste twee.



Ze zijn gezellig met z'n allen in een mandje gesprongen, maar Elvi voelde zich een buitenbeentje met zijn bruine vachtje.
Het was weer puur genieten om met deze  priegelwerkjes bezig te zijn * * *

14 opmerkingen:

  1. Ze zijn zó schattig! Ik vind het reuze knap dat je zulke kleine beertjes kunt maken. Maar priegelwerkjes zijn volgens mij jouw favoriete werkjes ;o)
    Hoe bedenk je iedere keer weer van die mooie namen?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ach.. Elvi, je mag je als man best een beetje onderscheiden hoor. Kijk maar naar de dierenwereld. Ik vind je echt een knapperd!
    En is Eva je vriendinnetje? ook al zo'n lieverdje..
    Tjonge, wat zijn deze beertjes klein Josephine. Het is maar goed dat je er even een klosje bijzet, want anders had ik ze een cm of 20 geschat. Wat een mooi stel bij elkaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Josephine, wat een schattige mini-beertjes ... zo leuk om ze allen samen te zien ! Wondermooie stofjes en details ! Ik hou van Elvi's beetje versleten bruine vacht en lieve snoet !
    Geniet van het weekend,
    Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow, wat mooi en wat een priegelwerk! Zo knap en leuk en mooi gemaakt! En weer fantastische foto's. Het is echt genieten om langs te komen op je blog.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. O, toen ik dat klosje garen erbij zag staan zag ik pas hoe klein ze zijn! Tsjonge...Dit naai je zeker helemaal met de hand?
    En dan die mooie eieren erbij :-)
    Gr. Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi en schattig zijn je beertjes, zo knap om ze zo klein, zo mooi te kunnen maken. De eieren zijn super!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Owww ze zijn zo schattig....fijn weekend liefs van mij 🍀💕🍀

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Klein maar heel fijn wat een priegelwerkje maar wat zijn ze leuk geworden. Heel bijzonder. Mijn moeder heeft ook eens beren gemaakt die waren wel 3x zo groot

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een schattige kleine beertjes, een echt priegelwerkje!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik vind ze weer schitterend, denk dat het komt door de prachtige stof die je gebruikt.
    Eigenlijk hou ik niet zo van beren, maar die van jou hebben toch iets speciaals.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Je beertjes zijn echt fantastisch hoor, ik weet hoe moeilijk het is om zo klein te werken....toch moeilijk om die kleine ledematen te naaien en om te draaien hé !!!!Ik bewonder je ervoor !
    groetjes van Simonne

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat leuk!! Ik laat ze maar niet aan Noortje zien, anders wil zij er straks ook een hebben ;) Je hebt inmiddels al een hele verzameling en je kunt altijd nog een bruintje beer bij maken, gezellig voor Elvi
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat zijn ze weer prachtig. En natuurlijk weer zo mooi op de foto gezet. De eieren en het beertje staan zo mooi bij elkaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat geweldig knap dat je dat kan. Zo klein, en zo schattig. En je maakte ook mooie foto’s, zodat de beertjes bijna fotomodel zijn.

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een reactie achter laat, bedankt.♥