woensdag 2 maart 2022

Mijn ATC uitwerkingen * * *


De ATC ruil die Mieke dit jaar weer georganiseerd heeft en waar ook ik dit jaar weer met veel plezier aan mee heb gedaan. Vandaag heeft Mieke alle post op de bus gedaan en als het goed is krijgt ieder deelnemer morgen een dikke envelop in de bus.


Dus kan ik nu alvast de drie uitwerkingen waarmee ik heb mee gedaan aan jullie laten zien. Bij alle ATC kaartjes heb ik ook een bijpassend envelopje gemaakt. Dit jaar heb ik gewerkt met allerlei kleine stukjes papier, en van dun karton heb ik wat fantasie bomvormen geknipt. En met zwarte en witte stiften allerlei accenten aangebracht. Hier en daar zijn ook wat zilver effecten toegevoegd maar die zijn eigenlijk niet echt zichtbaar op deze foto's  jammer genoeg.


Deze kaartjes heb ik de titel "Sprookjestuin " gegeven.


Voor Mieke heb ik deze grote uitwerking gemaakt met allerlei stukjes vilt en met borduurgaren zo hier en daar wat steekjes gezet. Zodra ik de post binnen heb zal ik er weer een post van gaan maken zodat jullie kunnen zien welke ATC kaartjes ik zelf met ruil mocht ontvangen.

16 opmerkingen:

  1. Ik zit te turen naar je prachtige ATC's... hoe heb je dat toch zo mooi voor elkaar gekregen? Ik lees over uitgeknipte boomvormen en stukjes papier. Maar heb je de achtergrond dan met allerlei stukjes gemaakt? Het ziet er zo 'organisch' uit!
    Lief dat je voor Mieke nog een special hebt gemaakt. Je hebt het echt in je vingers, Josephine.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fraai zijn ze. Ik doe altijd mee, ben eigenlijk een echte Atc'er. Ik geloof dat ik er zo'n 1300 heb. Maar ik weet het niet. Ik had geen enkele inspiratie en moest Mieke afzeggen helaas

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De kaartjes zijn prachtig, Josephine !
    En de titel 'sprookjestuin' is heel toepasselijk.
    Zo mooi gedaan !
    Groetjes,
    Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. super leuk gedaan en altijd weer heel verrassend wat erin de bus valt

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je kaarten zijn schitterend! Echte kunstwerkjes, kan me het zilver best goed voorstellen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een juweeltjes weer! Mooi ook die bijpassende envelopjes, je hebt er een hoop werk van gemaakt.
    Toen ik las dat je 'bomvormen' had gemaakt, moest ik even schakelen, al snel zag ik dat je het gelukkig over iets vredigs had: bomen zijn heerlijke rustpunten.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je hebt weer mooie kunstige ATC-tjes gemaakt.
    Ja een leuke ruil, vond ik ook, goed geslaagd.
    Zoveel deelnemers en stuk voor stuk met mooie creatieve ideeën.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik vind je kaartjes erg mooi. Ware kunstwerkjes. Zo leuk dat iedereen een eigen stijl heeft.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ja, bomen zijn altijd de moeite waard om te koesteren !!
    Je hebt alles mooi samengebracht !
    Fijne dag verder.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooi gedaan, en knap ook. Ik zie het bij andere ook voorbij komen. Ik bedoel dat ze meegedaan hebben met de ATC-jes. Het schijnt dit jaar nog meer als anders. Ik vind ze allemaal mooi, maar de laatste, de grotere voor Mieke, met vilt en draad, die inspireert mij het meeste :) Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dankzij de enthousiaste inzendingen was het weer leuk om de atc ruil te organiseren.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Eén van deze mooie sprookjestuinen mocht ik ontvangen (de onderste). Heel hartelijk bedankt!
    De kaart die je voor Mieke hebt gemaakt met het vilt is ook erg mooi.
    Hartelijke groet, Ilse (by-ik.blogspot.nl)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik heb dit jaar voor de 2e keer meegedaan. Verrassend wat er op zo’n klein kaartje gemaakt wordt. Jouw kaartjes zien er ook erg mooi uit. Doet mij denken aan stofjes van Kaffe Fasset. Groet, Dini

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Je hebt mooie ATC-tjes gemaakt! ben benieuwd welke je hebt ontvangen.

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een reactie achter laat, bedankt.♥