zondag 17 april 2022

Fijne Paasdagen * * *



Voor een beetje  paassfeer laat ik hier een aantal eieren zien die ik in voorgaande jaren heb gemaakt.


Bij deze eieren heb ik eerst de decoupage techniek met servetten toegepast en daarna ben ik ze gaan versieren met allerlei stukje lint en kant. Ook zijn er verschillende kralen in verwerkt



Deze zijn weer anders dan een post hiervoor, denk dat ik van deze getekende wel een zo'n dertig stuks heb.


Dit is een serie grijs met zilver accenten. Hier heb ik eerst de eieren bekleed met stofjes, en de versiering bestaat weer uit allerlei bandjes, kantjes en kralen. ook hangen er hier en daar kleine zilveren bedeltjes aan.


Zo kan je ze een beetje uit een ander hoek gezien bekijken. Romantisch zijn ze hé.


En dan nog mijn haasje, ook al een ouder werkstukje, en in een vorige post zag je hem ook al een beetje zichtbaar in de paasschaal.


8 opmerkingen:

  1. Ze zijn prachtig jouw Paaseieren Josephine. Wat heb je dat mooi gemaakt. Ik wens je hele fijne en zonnige paasdagen! Groetjes, Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Stuk voor stuk prachtig deze paaseieren, Josephine, een creatieve en unieke verzameling !
    Wat een schattig haasje met een lieve snoet !
    Fijne paasdagen,
    Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat zijn heel mooie eieren zeg. Je komt er helemaal van in de stemming. Ik vind die met stofjes en kantjes en kralen echt heel erg mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie eieren, ook prachtig van kleur en op elkaar afgestemd. Ik heb ooit hele bonte gemaakt. Toen ik er na een paar jaar op uitgekeken was en mijn smaak anders, heb ik ze weggedaan. Fijne dag, Dini

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super chique zijn je Paaseieren Josephine.
    Hoop dat je een gezellig Paasweekend had.
    Het weer werkte in elk geval mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik hoop dat je fijne paasdagen hebt gehad...
    Haasje ligt daar zo lekker lui te wezen, ik moest er echt om lachen.
    Je hebt een super verzameling gedecoreerde paaseieren, zeg...
    En steeds weer in een wat andere stijl. Heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig, je kunstwerkjes en je geweldige foto's!
    Ik hoop dat jullie ook fijne Paasdagen hadden.

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een reactie achter laat, bedankt.♥