donderdag 21 april 2022

Nieuwe trekpopjes * * *


Ben weer heerlijk aan het frutselen geweest met trekpopjes.  Drie nieuwe voor mijn verzameling.


Alle drie met rode kleuren, dit is een  simpel danseresje.


Zeg Roodkapje waar ga je heen, ik ga bij grootmoeder koekjes brengen * * *


Dit lijkt wel zo'n Jan Klaassen popje van een poppenkastspel, dan noemen we het danseresje hierboven maar Katrijn. Het doet me even terugdenken aan vroeger. Samen met vriendinnetjes speelde wij graag zo'n poppenkastspel, lekker giechelen en gek doen, 

9 opmerkingen:

  1. Ze zijn geweldig. Allemaal, maar vooral Roodkapje natuurlijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schatjes. Vroeger veel gemaakt. Groet, Dientje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schatje, fluisterde ik bij het zien van de eerste foto!
    Het sprookje van Roodkapje maakte vroeger veel indruk op me...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Drie mooie exemplaren voor je verzameling. Heerlijk zijn die jeugdherinneringen die dan boven komen drijven; het is zo dubbel genieten!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh, deze trekpopjes zijn zo schattig, Josephine !
    Altijd zo leuk om de nieuwe aanwinsten voor je verzameling te zien !
    Geniet van het weekend,
    Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Schattige trekpopjes heb je gemaakt zo creatief! Roodkapje is mijn favoriet, ik heb daar iets mee! Lieve groetjes en fijne zondag.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je bent weer lekker bezig geweest precies !
    Knap gemaakt.
    Groetjes van Simonne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat. En je toch heerlijk creatief. Deze popjes zijn toch echt weer plaatjes hoor. Ik ken niemand anders die ze maakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat zijn ze schattig , een mooie aanvulling op je schitterende collectie .

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een reactie achter laat, bedankt.♥