vrijdag 15 april 2022

Woord v/d maand April, Zonnebril * * *

 

Voor de Challenge " Woord van de maand "  bedacht door Sandra is voor April het woord Zonnebril. Mijn bedoeling was om weer een collage daarover te maken, maar we zijn steeds zo druk in de tuin bezig dat dat ik het gewoon helemaal vergeten ben. 


Dus laat ik hier gewoon een aantal foto's met een zonnebril zien. Dit is Karl Lagerfeld, modeontwerper,
hij was verliefd op zijn witte poes Choupette. Op de foto is het natuurlijk een poes van stof gemaakt.




Plaatjes kijken is toch ook best leuk, alhoewel deze poes het daar niet mee eens is, bleeeee


Zelf  hou ik van allerlei mooie of gekke zonnebrillen, maar ik let er wel altijd op dat mijn ogen zichtbaar zijn voor mijn medemens. Vind het zelf altijd naar als ik tegenover iemand sta en ik in zwarte glazen of van die enge zilverkleurige glazen moet kijken, vind dat heel onpersoonlijk. Dus deze bril hierboven mag bij mijn collectie


Deze bril vind ik ook wel grappig.



Anita   Sandra  [KLIK]

8 opmerkingen:

  1. Super gaaf dit die kat met het tongetje is gewoon hilarisch :))))))

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je kunt altijd nog een collage maken van deze foto's! Brillen kunnen eye cathers zijn, en voor een zonnebril vind ik dat ook wel leuk.
    Spiegelglazen zijn irritant, klopt... Maar ik heb zelf altijd wel behoorlijk donker getinte glazen, anders helpt het onvoldoende voor me.
    En de poezen zijn ook schattig... Ik denk niet dat ze het hier zouden accepteren...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Net als Albèrtje val ik voor de kat met het tongetje, geweldig!
    En net als Elizabeth draag ik (vanwege oogproblemen) een zonnebril met hele donkere glazen. Ik weet dat het voor anderen niet fijn is om mijn ogen niet te zien; als ik denk dat iemand het niet fijn vindt, dan verontschuldig ik me ervoor en leg het even uit 😊

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke foto's. Ik vind die man met het groene jasje erg leuk. Haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige collectie. We hebben ooit voor
    Dientje een zonnebril gekocht vanwege het wandelen in de bergen / wintersport. Alleen voor proef gedragen, haha. Ik zal er vast een foto van hebben gemaakt. Fijne Pasen. Groet, Dini

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk gedaan, ik ben het dus echt vergeten!!
    Komt nog wel goed, fijne Paasdagen en heerlijk genieten van de tuin.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtige collectie zonnebrillen, Josephine, je hebt mooie foto's gekozen !
    Grappig de poezen, die van Karl Lagerfeld vind ik geweldig !
    Wens je een fijn paasweekend,
    Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een reactie achter laat, bedankt.♥