zaterdag 23 maart 2024

ATC Ruil. Ontvangen ATC's * * *


Voor mij was het een dagje langer wachten op de mooie gevulde envelop maar vanmiddag viel hij dus op de mat. Altijd heel leuk om snel te kijken war voor moois we weer hebben gekregen. Eerst laat ik twee kaarten van Mieke zien, één ATC en een groter formaat  bedank kaart. Heerlijk  sprankelend van kleur allemaal zoals we gewend zijn van Mieke.


Deze schattige poezenkaart met bijpassend envelopje is gemaakt door Ferrara. Zij doet zelf nooit mee met het ruilen maar maakt wel elk jaar een heleboel kaartjes voor Mieke die dan weer iemand gelukkig kan maken daarmee. Vind deze kaart heel erg leuk.


Deze prachtige kaart is gemaakt door Janny, vind het echt een Juweeltje! Erg mooi van kleur ook.


Deze leuke ATC kaart is gemaakt door  Bettie Wat een mooie glimlach lacht je toe.


Met z'n vijven op een rijtje, mijn envelop van muziekpapier had op de achterkant allemaal leuke eendjes, de partituur was voor het liedje "De Vrolijke eendjes".


En natuurlijk laat ik ook even mijn ATC kaartjes die ik voor de ruil heb gemaakt zien.

Dit formaat kaartjes is echt heel leuk om te maken. En voor degene die niet weten hoe groot ze zijn, een ATC kaart is slechts 2½ X 3½ inch groot of klein, hoe je het wil noemen.


Ook deze nog even  samen op een rijtje, dat geeft toch een leuker overzicht. Nogmaals hartelijk bedankt Mieke voor het organiseren en alles regelen en uitzoeken, daar gaat toch veel tijd in zitten .

14 opmerkingen:

  1. Prachtig wat een papier kunst. En ik heb even gerekend 1 inch is 2,5 cm. Dat is dus inderdaad een gepriegel. Maar ook echt de moeite waard .
    Als ik er wat langer naar kijk zie ik steeds meer details. Echt erg leuk .lijkt me ook een mooie hobby. Bewaar je ze in een mapje o.i.d.
    Nou Groetjes en fijne zondag het regent hier dus freubelzondag 😅

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige atc-tjes heb je gekregen en gemaakt. Dat we onze kunstzinnige uitspattingen kwijt kunnen op zo'n klein kaartje is best knap van ons he, hahaha.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ook al zulke mooie kaartjes! Het was weer een leuke ruil

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jij hebt ook mooie kaartjes gekregen en zelf ook mooie kaartjes gemaakt. Genieten was het om weer zo’n leuk post te ontvangen.
    Fijne zondag nog.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een geweldig leuke verrassingspost kreeg jij binnen, prachtig! En ik weet zeker dat degenen die een kaartje van jou kregen ook heel blij zijn. Erg mooi vind ik je creaties.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het is genieten al die leuke kaartjes die voorbij komen. Ik ga straks een blog over de mijne maken. Groet, Dientje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk hoor, om weer eens ouderwetse post door de brievenbus te krijgen.
    Het zijn leuke kaartjes geworden. Zag ze ook al bij Conny en Mieke.
    Jij hebt er weer prachtige kunstwerkjes van gemaakt.
    Zo mooi met dat kant en de kraaltjes.
    Lieve groetjes,
    'Floor

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Was weer leuk om te organiseren. Dat kwam natuurlijk door al die mooie kaartjes die ik binnen kreeg.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh, wat heb je je weer 'uitgeleefd' op deze mooie kaartjes. Je hebt het ook echt in je zitten hoor...
    Ik vind het steeds weer verrassend dat al die kaartjes van de verschillende makers ook zo heerlijk divers zijn. En soms kun je er zomaar uithalen wie welke maakte; we hebben toch allemaal een eigen stijl en voorkeur.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik heb net je mailtje beantwoord. De variaties in de technieken alleen al is het aanzien waard en dat op zo'n klein kaartje. Leuk hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuk om op de verschillende blogs de resultaten van de ruil te zien. Jullie hebben er veel werk van gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Vol spanning wachten op de post met een verrassing ... :-)
    wat een mooie kaartjes heb je gekregen, Josephine !
    En ook jou kaartjes, prachtige details en
    wondermooi met het kant !
    fijne week,
    Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooi hoor, de kaartjes die jij gemaakt hebt èn de kaartjes die je ontvangen hebt, wat een creativiteit! Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een reactie achter laat, bedankt.♥