woensdag 6 maart 2024

Nieuwe Art Journal pagina * * *


Kijk heb weer een nieuwe pagina gemaakt voor mijn Art journal boekje, terwijl ik bezig was sprong de kat in de zak, 👀 Deze grappige afbeelding kwam ik in een tijdschrift tegen.



Ook heb ik van de week een paar vellen tekenpapier A4 formaat beschilderd met acrylverf. Met een sjabloon heb ik geprobeerd wat hoekige witte vlakken te tamponeren maar dat is niet echt mooi opgedroogd. De vellen papier heb i uiteindelijk in vieren gesneden om er een paar kaarten van te maken.


Met een zwarte marker heb ik ze een beetje vrolijker gemaakt.

En nu dus aan de slag om kaarten van te gaan maken.

16 opmerkingen:

  1. Grappig, iets vrolijk maken met... zwart

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haha, dat dacht ik ook meteen toen ik het las.

    Mooi om met iets wat eigenlijk mislukt was, toch weer te gaan gebruiken voor wat anders, super !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo heb je toch maar mooi weer een stel leuke kaarten!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Goed gelukt om de " mislukte" pagina toch om te zetten in mooie kaarten!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zo, je hebt dus een kat in een zak gekocht.... o nee, gemaakt.
    Maar dat is niet getreurd, want het is superleuk geworden.
    Weer mooie kaarten gemaakt.
    Die zwarte spetters er op zijn heel mooi.
    Dat deed ik vroeger met een stukje gaas, zwarte verf en een tandenborstel. Dan maar borstelen en dat werd leuk.
    Lieve groetjes,
    Floor

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Haha, dat katje! Wat een schatje! En uiteindelijk heb je dan weer prachtige kaarten, jij maakt er altijd weer iets moois van.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ee. Kat in de zak zo grappig . Wat heb je het weer mooi gemaakt Josephine.
    Lekkere kleurtjes om vrolijk van te worden

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Haha, wat een geinig plaatje van die kat. past er mooi bij. En dan nog 4 kaartjes rijker door te mislukken. Hoe leuk kan het zijn. Mooi gedaan. Groet, Dientje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie kleuren en leuke originele kaarten :)
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuke kaart, die poes zit heerlijk daar. De A viertjes vind ik prachtig. Mooie kleuren en door de tekenen met de stiften zijn ze nog mooier geworden.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een mooie nieuwe pagina, Josephine ... de kat in de zak is
    zo grappig !
    De kaarten zijn prachtig geworden, je hebt een leuke creatieve oplossing gevonden ... ik vind het kleurenpalet mooi en de zwarte accenten maken het helemaal af !
    Wens je alvast een fijn weekend,
    Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik was al verkocht bij het zien van de kleuren 🙂. He hebt niet bepaald de kat in de zak gekocht, nee, je hebt hem juist een mooie plek gegeven, het is een hele mooie collage!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ah, dat plaatje zou ik ook niet kunnen weerstaan! Wat een liefje...
    Prachtige kleurencombinatie heb je gemaakt en jammer dat het niet naar je zin was na het opdrogen. Maar gelukkig heb je het niet weg gegooid!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooie kaarten heb je op deze manier gemaakt. Grappig met die kat. Ik vind de kleurencombi ook mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Heel gaaf allemaal, geweldige kleuren!
    (ik ben hier beland via Conny-Mieke-Bettie :) )

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een reactie achter laat, bedankt.♥