vrijdag 29 juli 2011

Dragonfly***









NEE hoor***ik ben nog niet terug in Blogland maar laat even een tussendoor postje zien, kan het gewoon niet laten. Inmiddels is de bijkeuken geschilderd en hebben we al het nodige ondernomen. Gezellig dagjes weg en heerlijk uit eten. Nu net een aantal dagen bezig geweest om de ravage in de tuin te ordenen. Wat een noodweer is het geweest en er is jammer genoeg behoorlijk wat venield door de storm en gigantische waterhosen. De laatste paar dagen is het weer heerlijk en voelt het eindelijk als ZOMER aan. Vandaag is het me gelukt om een LIBELLE  redelijk mooi op de foto te zetten, en van de week ook een keertje dat was een kleintje. Vandaag was het een middelmaatje van zo'n acht centimeter groot. Ik ben altijd heel enthousiast als het een beetje lukt want het is best behoorlijk moeilijk om het voor elkaar te krijgen. Heb er meteen ook even een animatie van gemaakt.

Nou lieve allemaal, wij gaan nog even verder met heerlijk vakantie vieren, en geniet van de zomerse temperaturen die ze ons beloven vanaf volgende week, TOT SNEL ***


15 opmerkingen:

  1. Photo #1 is great.
    Nice work.

    (No need for novelty animation. You don't need it.
    Your work is wonderful.)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh Wat heerlijk dat je toch even tussendoor langskomt in blogland :))
    Wat zijn die libelles toch prachtige beestjes zeg, wat knap om zulke foto's van ze te kunnen maken!
    Geniet maar lekker verder van de vakantie en ik hoop inderdaad ook dat het zonnetje nu eindelijk zijn weg gaat vinden,
    heel veel liefs, Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ha Josephine, wat leuk je hier even te zien:)
    vandaag is mijn dochter jarig en ik zit nog even voor alle drukte (ze heeft dit weekend hier ook haar surinamereünie) met een kop thee gezellig wat blogs te lezen en tot mijn verrassing ook eentje van jou:)
    wat fijn dat jullie zo genieten en wat heb je de libelle prachtig op de foto gezet, heel erg knap!! en wat zijn ze mooi he.. die vleugeltjes.. ik heb de fotos al een paar keer bekeken zo mooi!
    jaren geleden zat ik op een libelle te kauwen in een restaurant die per ongeluk in de spinazie terecht was gekomen... brrr...
    je animatie vind ik ook heel erg leuk!!

    geniet nog maar even lekker verder van de rust en het niets hoeven en het schijnt inderdaad echt zomer te worden volgende week, heerlijk:)

    liefs, Tjits

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Goeie morgen lieve Josephine. Wat ben ik blij weer even wat van je te zien en zulke mooie foto's weer, nou zelfs in macro en met animatie. geweldig. Ik mis wel je geweldige commentaren op mijn blog hoor, als jij het goed vindt ben ik echt blij. hihi.
    Geniet nog maar even lekker van je vakantie, alhoewel, keuken witten en ravage in tuin opruimen is niet lekker uitrusten toch he.
    Lieve groetjes van Riet

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een heerlijke tussendoorpost, ben dol op libelles. De animatie is ook erg leuk.
    Geniet lekker verder van je vakantie, ik duim nog even voor lekker weer!
    Lieve groetjes Jannet

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het zijn prachtige foto's Josephine een genot om naar te kijken .Fijne dagen nog .
    Liefs ♥RINI♥

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie !!...liefs Ria....xxx...geniet !!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. hoy Josephine,leuk dat je er ook weer bent,en je foto's,nou geweldig toch,vind ze zo mooi de libelles,vooral die grote. van de week heb ik er een achterna gezeten,,maar kon hem niet fotograveren want Mabel, ja die was er als de kippen bij.bij mij gaat alles zijn gangetje,rustig aan doenen veel handwerken.
    nou meissie!!!! fijne dagen nog en doe een klein beetje rustig aan hoor.
    liefs van GREET

    BeantwoordenVerwijderen
  9. prachtige foto
    even dacht ik dat het niet echt was maar je hebt zelf de animatie gemaakt, schitterend
    libellen zijn heel moeilijk te fotograferen, die zijn mij meestal te vlug af, hyperactieve beestjes zijn het

    en groot gelijk dat jullie aan het genieten zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dag lieverdje♥♥♥
    wat is je nieuwe entree weer mooi je kan er wat van.
    En wat zijn die libelle foto's goed geslaagd,en met de animatie lijkt het of hij zo weg zal vliegen ha,ha,ha, veel liefs Mamske.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. ...meteen ook even een animatie van gemaakt, zegt ze achteloos..........Ik weet niet wat ik zie, het is prachtig. Ik heb geen idee hoe je dit doet. Hwt is echt prachtig en verfijnd. Mij is het nog nooit gelukt een libelle op de foto te zetten, ze zijn zo fragiel. Geniet verder van je vakantie. Groeten van Geri

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Super foto's!!

    Tot gauw en nog een fijne vakantie
    Lieve groet Michelle

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een prachtige details, Josephine, de vleugeltjes lijken wel van glas !
    Geniet nog van je vakantie !
    Groetjes,
    Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hey Josephine, ik heb me even opnieuw aangemeld als volgster omdat ik een nieuw account en nieuw blog heb:
    http://sezoentje-sonja.blogspot.com/
    Fijn weekend, liefs, Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Dag Josephine,
    Ha, ha, da's een werkvakantie! Maar ook daar kun je je hoffd lekker mee 'leeg' krijgen hoor. En naderhand een tevreden gevoel met wat je allemaal voor elkaar hebt gebokst in die periode. Wat een prachtige foto's heb je van die libellen gemaakt. Schitterend, zeg, zo mooi scherp. Nou, lieve schat geniet nog maar lekker van de dagen die je nog rest (oeff dat klinkt direct ook heel tragisch), ik bedoel natuurlijk die je vakantie nog rest. Geniet er van!!!
    Lieve groet, Marja

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een reactie achter laat, bedankt.♥