donderdag 1 november 2012

Hondje Pom-Pom ***









Hier laat ik een eerste probeerseltje zien van een HONDJE. Het leek me erg leuk omdat eens te gaan proberen, vroeger zag je vaak beestjes waarvan het lijfje en beentjes aan elkaar geknipt waren. Het was best even wat puzzelen om een patroontje te tekenen maar het is me toch redelijk gelukt. Het hoofdje heb ik met splitpen en schijfje aan het lichaam bevestigd dus die kan alle kanten opdraaien. In de oortjes heb ik ijzerdraad genaaid op deze manier kan je ze grappig laten krullen. De naam van dit kleine krummeltje van 9 x 6 cm. is POM-POM ***

19 opmerkingen:

  1. Lieve schatje♥♥♥
    wat een leuk hondje is dit geworden
    en wat een leuke naam Pom-Pom.
    Daar ben je vast weer heel lang mee bezig geweest, wat een gepriegel al dat handwerk maar het is je toch weer gelukt.
    Ik ben trots op je heel veel liefs Mamske.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi is dit hondje geworden en zo schattig!
    groetjes, Liliane

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jeetje Josephine wát een schattig hondje !!!
    maarre wat een gepriegel moet dat zijn geweest.
    Met of zonder brilletje hihi ;-)
    Ik vind haar prachtig geworden en dat voor een eerste exemplaar. Dat beloofd nog wat.
    Een heel fijn weekend gewenst.
    Groetjezz lfs mij

    BeantwoordenVerwijderen
  4. piacere di conoscerti PON PON!
    e' bello il tuo nome e troppo simpatico il tuo sguardo!
    sei dolcissimo.....
    un abbraccio alla tua mamma bravissima che ti ha realizzato!
    (le orecchie mi fanno impazzire!)
    Annalisa

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een dotje..............
    schattig en super mooie foto's weer,
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Lieve Josephine,

    Wat een snoesje is deze Pom Pommetje geworden ...
    Wat grappig twee verschillende soorten stof...
    Dit als inderdaad een heel werkje zijn geweest...lekker pittig, en het resultaat is schattig!

    Meisje ik wens je een heerlijk wee-end..misschien wordt er nog wel een hondje bij je geboren die week-end..

    Dag lieverd...lieve groetjes,
    Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een schattig hondje is het geworden. Lieve stofjes heb je ervoor gebruikt.
    Muisje Lucia uit je vorige post vind ik ook erg leuk.
    Ik gebruik voor het keren van kleine deeltjes een tang die ze ook gebruiken bij het vissen. Wanneer de vis de haak heeft ingeslikt. Beetje raar idee misschien maar werkt geweldig, dezelfde tang gebruik ik ook bij het opvullen van kleine onderdeeltjes.
    Groetjes en een heel fijn weekend.
    Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Achhh kijk nou wat een lieverd !!...zo leuk.....liefs Ria...xxx...

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Lieve Josephine,

    Het is een schattig probeerseltje geworden!
    Pom pom een schatje en doet me erg
    denken aan een oud hondje wat ik vroeger als kind had!
    Zo lief!!

    Veel liefs en een heel fijn weekend!

    Juliëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  10. You did it girl!!!
    Geweldig, wat een lief klein schepseltje is POM POM geworden.
    Ze kijkt ook zo koddig uit die oogjes!!!
    Je bent een ware kunstenaar Josephine.
    Liefs Chrissie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een schatje is dit weer geworden Josephine!
    Lieve groet,
    Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  12. LIeve Josephine. Wat een schattig beestje heb je nu weer gemaakt, zo'n lief hondje . Wat echt is hij geworden, en je hebt hem helemaal beweegbaar gemaakt. Wat knap!!!!!.
    Liefs van Riet

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Cute little puppy, nice romantice and beautiful pictures. It's amazing to see how small he is !!
    xoxo
    Joëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hi Lieve Josephine..♥
    WOEF Woef woef..hihi..♥
    Ach wat is ze♥ toch Schattig♥ je puppie Pom Pommetje♥..;)
    Grappige naam trouwens.. net of ze met plezier pom ♫ pom ♫ pom ♫ rond rent door je huisje♥...;))
    Ja het is een Lief ♥kleintje geworden weer ..hihi..;)
    Je vingertjes♥ zullen wel beetje verkrampt zijn van al dat gefriemel met omdraaien poehhhh...))
    Je word er steeds beter in..ben benieuwd♥ wat je volgende leuke gefriemel weer word..;)0
    Bij mij♥ is het ietsje rustiger.. het toverkastje wilt niet meer zo goed mis nu al veel posten♥ van andere bloggers snif snif..;(
    Liefs♥ en Warme♥ groetjes Knuf♥ Gaby..♥♫

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Pom-Pom ziet er zo lief en schattig uit, Joesphine !
    Prachtig gemaakt weer !
    Fijn weekend,
    Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  16. un grande abbraccio da Roma!!!
    oggi bel tempo ma domani pioverà!!!!
    e li da te che tempo fa???
    kiss

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Oh wat een schatje is dit geworden met zijn gekrulde oortjes, zo leuk!
    Haha, ik geniet van mijn "toverdoos" had nooit gedacht dat ik hier zo blij mee zou zijn maar de mogelijkheden van dit kastje zijn zo eindeloos; hopelijk kom ik nog voldoende eraantoe om ook iets te maken met naald en draad want alles is zo heerlijk verslavend.
    Net zoals bij jou hè lieverd, je bent niet meer te stoppen en ik vind je creaties steeds mooier worden!
    Ik wens je nog een heel fijn weekend verder, liefs, Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  18. wat een lief speelkameraatje voor Bono,het is een schatje geworden hoor.het is nu lekker weer om te knutselen,lekker binnen zitten.

    lieve groetjes greet

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ik ben tijdje niet bij jou op bezoek geweest,daar ga ik verandeing in brengen ik ga je volgen
    Zo blijf ik op de hoogte van al die mooie schepseltjes die jij maakt.
    ZE zijn zo schattig en lief, ik zou haast ook weer van die kleine beertjs gaan maken maar ik vrees ervoor dat mijn vingers te stijf geworden zijn.Nog een fijne herfstweek.
    Lieve groetjes Carine

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een reactie achter laat, bedankt.♥