zondag 4 november 2012

Lieflijke Harten ***








De wind ruist heerlijk door de bomen en de regen tikt zachtjes tegen het bladerdek, een uitstekend weertype om bij de behaaglijke warmte binnen iets te gaan freubelen. Deze keer zijn het drie HARTJES geworden, in eerst instantie heb ik van metaaldraad een frame gemaakt en daar omheen ben ik met kantjes, bandjes, pareltjes en glaskraaltjes aan het spelen gegaan. Al doende ontstaat er dan vanzelf iets, en dat is zo heerlijk om daar mee bezig te zijn. Het zijn drie lieflijke romantische hartjes geworden. Wat ik er mee ga doen weet ik nog niet. Misschien een mooi entree voor bij de voordeur ***

*** Wens jullie allen een fijne week toe ***


17 opmerkingen:

  1. ze zijn zeker lief en heel leuk om ergens in te verwerken,is er iets wat jij eigenlijk niet kan???????
    wat ben je toch een creatief mens,elke keer denk ik waat heeft ze nu weer gemaakt.

    lieve groetjes greet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige harten zijn dit geworden Josephine!
    Groetjes,
    Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  3. cuori,cuori,cuori......mi hai colpita ancora con le tue creazioni molto shabbychic!
    ti auguro una settimana favolosa, io tra pochi giorni partirò per Istanbul!
    un grandissimo abbraccio
    Annalisa

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ooooooooooh, wat een prachtige romantische harten heb je gemaakt, ik vind ze prachtig! Ze zullen heel erg mooi staan in de inkom, heerlijk thuiskomen op zo een manier.
    Leuk hè, om zo lekker een dagje bezig te zijn en dan 's avonds zo een mooi resultaat te hebben, genieten!
    Ik wens je een heel mooie week toe, liefs, Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nou inderdaad ze zijn heel mooi en liefelijk....fijne week liefs van mij...xxx..

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi. Ik heb even je laatste posten gelezen.
    Het lukt niet om altijd te reageren.
    Dus wordt het algemeen, hoewel bij jou algemeen is een understatement.
    Prachtige beertjes en muizen.
    En nu je harten wat zijn ze mooi geworden. Heerlijk genieten van jouw creativiteit.
    Maak er een mooie week van.
    Lieve groetjes, Annette

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Lieve Josephine,

    Ze zijn BEELDSCHOON!
    Je harten zijn zo superschattig...en wat heb je een
    geweldig mooie materialen gebruikt..
    Wat zullen deze harten prachtig in je huis staan...
    echt heel leuk gemaakt...lekker bezig zijn en alles om je heen vergeten...dat is heerlijk.

    Ik wens je een fijne week,
    Liefs,
    Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat zijn ze mooi zeg!! Prachtig kant heb je gebruikt. Heerlijk om zo lekker bezig te zijn dan vliegen de uren voorbij hé
    Fijne dag
    Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. ik vind ze prachtig!! en wat weer bijzonder lieve Josephine, in gedachten zie ik een spin druk bezig met zijn web.. ook zoiets bijzonders.. jij doet hetzelfde.. erg mooi!!

    fijne week!
    liefs, Tjits

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Lieve Josephine.
    Wat een schitterende harten heb je gemaakt, zoiets heb ik nog nooit gezien. Lekker bezig zijn , heerlijk hè. En als er zoiets
    moois tevoorschijn komt kan je dubbel tevreden zijn.
    Liefs van Riet

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtig, heerlijk romantisch...
    lieve groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Dat zal me een verfraaing van de voordeur zijn Josephine, zo mooi en heerlijk romantisch.
    Je hebt je lekker uit kunnen leven zo te zien.
    Prachtig geheel zo alle kraaltjes, bandjes en kantjes bij elkaar.
    Wat een top idee was dit.
    Knuffels Chrissie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wondermooi die kanten harten, Josephine, inderdaad zo romantisch !
    Fijne week,
    Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Lieve Josephine..♥
    OOooohh wat heb je toch Prachtige♥Romantische♥ Harten♥ gemaakt..;))
    Dit is weer heel iets anders wat ik van jou♥ nog niet ken je zit ook vol VERASSINGEN♥..hihi..;))
    Je harten♥ zijn dan ook bijzonder♥ gemaakt met die kraaltjes en zo..;))))
    Het is altijd FIJN♥ om weer iets nieuws♥ te zien en te maken!!..;)
    ben op dit moment beetje rustig ..;)
    Mijn toverkasje♥ wilt soms niet meer dan zet ik maar alles uit mja af en toe lees ik andere posten en als die dan wéér ..grrr...;(
    Je♥ word er beetje moe van ..;)
    Maar lieverd♥ wens je een fijne warme♥ creatieve week ..;))
    Liefs Knuf Gaby..♥

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een prachtige harten heb je gemaakt!Zo fijntjes zijn ze!
    Geen regen hier maar wel 10 graden vorst!

    Veel liefs, Juliëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  16. hoi Josephine.
    het is inderdaad weer om lekker te frobelen en wat heb jij toch gouden handjes, want je harten zijn echte beauties.
    ik vind het idee ook erg leuk om te doen en je moet er maar opkomen.
    je blog ziet er prachtig uit in landleven kleuren, en deze kleuren geven gewoon veel rust.
    fijne week meisje en liefs van An

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Your hearts are delicious. Love them. I admire your creativity.
    xoxo
    Joëlle

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een reactie achter laat, bedankt.♥