dinsdag 1 januari 2013

Beertje Brommie ***









Dag lieve mensen, mijn naam is "BROMMIE" ik ben net geboren en stap vol vreugde het nieuwe jaar in. Hebben jullie een gezellige jaarwisseling mogen beleven, ik hoop het van harte. Wij lagen vannacht om vijf uur in bed, dus vandaag is het een heerlijk dromerige dag waarbij  ik nog even aan het nagenieten ben van de nachtelijke uurtjes. Brommie heeft  meteen twee vriendinnetjes, Hannelore en Roosje, en ze hebben zo met z'n drietjes al veel plezier. Roosje en Brommie maken zelfs een vreugde dansje kijk toch hoe lief die twee, en zo beginnen ze aan een mooi nieuw en creatief jaar, en dat wil ik jullie ook wensen ***


17 opmerkingen:

  1. zo dat is snel,je nieuwe eerste creatie van het nieuwe jaar,en wat zijn ze schattig.dit beloofd wat.

    lieve groetjes GREET

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schatje weer!!!!
    Meisje...ik wil jou een geweldig 2013 toe wensen...met hele mooie creaties die onder jouw handen geboren mogen worden.
    Maar vooral gezondheid,want dat is toch het aller belangrijkst in het leven.

    Liefs Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lieve Josephine. Wat heb je weer een schatje gemaakt, zo lief.
    Ik wens jou en je liefsten een geweldig creatief en gezond 2013.
    liefs van Rietje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke binnenkomer zo in het nieuwe jaar. Ik wens je een gelukkig en bovenal gezond Nieuwjaar toe Josephine.
    Je bent het nieuwe jaar al creatief gestart, prachtig die beertjes.
    Lieve groet, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Brommie ziet er zo schattig uit, Josephine !
    Je bent het nieuwe jaar alvast creatief begonnen ...
    Mijn allerbeste wensen voor 2013 !
    Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ma chère Josephine je te souhaite à toi et à brommie une belle et douce année 2013, plein de joie, d'heureuses surprises et de créations.
    ⋎´✫¸.•°*”˜˜”*°•✫

    ..✫¸.•°*”˜˜”*°•.✫

    ☻/ღ˚ •。* ˚ ˚✰˚ ˛★* 。 ღ˛° 。* ° ˚ • ★ *˚ .ღ 。

    /▌*˛˚ ░H░A░P░P░Y░ - ░N░E░W░-░Y░E░A░R░ ˚ ✰* ★

    / \ ˚. ★ *˛ ˚* ✰。˚ ˚ღ。* ˛˚ 。✰˚* ˚ ★ღ ˚ 。✰ •* ˚ " ✰

    ✫¸.•°*”˜˜”*°•✫ ✫¸.•°*”˜˜”*°•✫

    xoxo
    Joëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een schatje,......zo liefff...een heel fijn gezond nieuwjaar lieverd....xxx...

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een schatjes zijn het!!
    Lieverd, ik wens jou en je familie ook het allerbeste voor 2013!!

    Veel liefs, Juliëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hi dear! Absolutely lovely your bear! I'm in love with it! Your handmades are amazing! Whishing you and all of yours a happy and adorable new year so full of many blessings and so much love! Lots of kisses, Marie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Lief schatteke♥♥♥
    wat is Brommie leuk geworden,en wat een werk met dat stofje dat zo rafelt.
    En dan moet alles ook nog om gekeert worden geweldig hoor!!!
    En je heb ze ook weer zo leuk op de foto gezet in mooiè lijsten.
    Ook je entree plus achter grond ziet er weer mooi uit, heel veel liefs Mamske.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat zien ze er weer zo mooi uit.
    Ik wens jullie ook een heel mooi jaar vol met liefde geluk en gezondheid toe.Dank U voor steeds die lieve berichtjes.
    Lieve groet Carine

    BeantwoordenVerwijderen
  12. wat een super leuke post josephine om het jaar mee te beginnen.
    en nog de beste wensen meisje voor een fantastisch 2013 en fijn blog jaar.
    liefs An

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Lieve Josje,

    Meis ik wens jou, Frans en je moedertje een heel fijn
    en gezond 2013!

    En wat is Brommie geweldig!
    Alles is weer zo gezellig gemaakt op je blog.

    Liefs en alle goeds,
    Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Lieve♥ Josephine..♥
    Eindelijk kan ik even alle mooie ♥posten♥ gaan lezen ..;)
    Wens je nogmaals Alle Geluk♥ Gezondheid♥ Liefde♥ en Hoop♥ in het nieuwe creatieve♫ jaar 2013..;)
    En Oohh wat een creatieve♫ Start♥ met Brommie♥ die bromt♫ dus met heel veel plezier♥ het nieuwe Creatieve jaartje♥ in..;))
    Ik♥ moet nog beginnen♫ met opruimen mndg en mijn Post♥ ook dus ff wachten nog lieve♥ zucht ..;))
    heel veel Liefs♥ Gaby..x♥x

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Het ziet er heel schattig uit.
    Beste wensen voor een creatief 2013!!
    groetjes,
    Simonne

    BeantwoordenVerwijderen
  16. mia cara, sono tornata da un altro dei miei viaggi,brevi ma pieni di entusiasmo ed intensità!
    ti auguro ancora un buon anno nuovo e dò il benvenuto a Brommie.....è bellissimo!
    un abbraccio
    Annalisa

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een reactie achter laat, bedankt.♥