vrijdag 10 mei 2013

Beertje Clarabella ***








Tussen alle tuinklusjes door ben ik weer eens bezig geweest met een beertje. Deze keer heb ik een poging gedaan om oogleden te maken, best een uitdaging omdat te proberen en voor de eerste keer ben ik best wel redelijk tevreden. De oogjes zelf zijn gewoon een paar bolle zwarte knoopjes die ik een beetje beschilderd heb. Dit lieve beertje die wat groter is dan de meeste van mijn beertjes heet "CLARABELLA". Ze is een koket dametje geworden waarvoor ik van een stukje leer een paar schoentjes heb gemaakt,  ook voor de eerste keer en het was best even uitzoeken hoe ik dat voor elkaar zou kunnen krijgen. Zo heerlijk dat gepriegel, volgens mij als iemand mij stiekem zou filmen tijdens het bezig zijn zou je allerlei vreemde uitdrukkingen in mijn gezicht zien, je bent dan zo geconcentreerd bezig, hahaha. En kijk haar nu eens parmantig staan met haar mooi pofbroek. De pofbroek is gemaakt van een satijn stofje met daar overheen een laagje voile. Clarabella was a la minuut verliefd op het kleine hondje Dobby, zo lief om ze zo samen te zien. Dag lieve allemaal ***

24 opmerkingen:

  1. Hoi Josephine, wat heb je toch weer een lief vrouwtje gemaakt.
    Ik vind het zo knap dat je ook echt kunt zien dat het een vrouwtje is, dat komt door de lonkende ogen met die wimpers.
    De kleding met die haarband echt lief. Ja ik zou je gezicht best wel eens willen zien als je bezig bent. ha ha
    fijne week. lieve groet Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dag lieverdje♥♥♥
    wat een schatje is Clarabella geworden,en de wimpers zijn goed geslaagd vind ik.
    En ooohhhh wat zijn die schoentjes lief geworden met die mooie roze strik er op.
    En wat staat ze trots met die pofbroek aan.
    En wat heb je haar weer prachtig ingelijst en zo lief dat knip oogje van haar, hel veel liefs Mamske.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het kan bijna niet anders...die knipoog is voor mij bestemd!
    Fijn weekend. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh My God! Que dulce creacion! Luce hermosa y delicada , un gran detalle ! Hermosa! saludos , Rose M

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ik ben hier even stil van, zo mooi en wat knap gemaakt.
    de schoentjes en kleertjes , echt prachtig en alles combineert zo mooi.
    ben er weg van.
    fijne Moederdag en liefs van An

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Olá Josephine!Que linda ursinha,as roupinhas muito delicadas ! Fotos magníficas como sempre.Beijo

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een heerlijke schat heb je daar gemaakt, wat kan je genieten als je met je hele aandacht bezig bent met het creeëren hè!
    Haar oogjes zijn prachtig, wat krijgt het gezichtje op deze manier een mooie uitstraling.
    Ik vind haar echt een schatje met haar mooie pofbroekje , echt weer een aanwinst.
    Fijn weekend lieverd,
    groetjes, Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat eeen schatje en ik heb bewondering hoe je dat maakt wat is dit genieten zeg en die oogjes zo mooi mijn oprechte complimentjes

    Liefs Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een lief beertje heb je gemaakt Josephine. Vind die oogjes zo schattig met die wimpertjes. Echt knap ook die kleine schoentjes. Ze is een plaatje. En dan dat knipoogje...... lief!!! Een fijne moederdag! Lieve groetjes Brie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Het is weer een schatje geworden, Josephine.

    Clarabella ziet er prachtig uit, vooral de schoentjes met strikje, zo mooi geworden.

    Heel fijn weekend en lieve groet,

    Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat weer een mooi schepseltje van jouw hand Josephine!

    fijn weekend,
    liefs Tjits

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Lieve Josephine. Oh gut kijk nou toch wat een lieverdje weer.Clarabella zo'n mooie naam voor zo'n mooi dametje. Wat heb je dit weer prachtig gemaakt en zo lief de broek en de schoentjes en natuurlijk de haarband met roos.
    Veel liefs van Rietje

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een dotje,je hebt straks een kast vol zelf gemaakte beren,heel uniek,ik ben ook aan het rommelen in de tuin,de veranda in de voortuin is bijna een feit,zo mooi word het,fijne avond,lieve groetjes Musje.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat is ze schitterend,zo lief.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. meraviglia!!!!
    fai anche l'occhietto dolcezza!sempre un piacere vedere questi capolavori!
    buon week end mia cara un grande bacio
    Annalisa

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een schatje.....knipoog terug...)))....liefs van mij....xxx!!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Lieve Josephine,

    Die oogjes met oogleden is super lief, en
    vooral die lange wimpers...

    En haar pakje en schoentjes zijn erg mooi
    gemaakt..

    Clarabella zal menig mannen berenhart sneller
    laten kloppen met haar knipoogje hihihi...

    Ik ben net thuis van een prachtige bruiloft van
    mijn neef..het was geweldig!
    Vandaar mijn wat late reactie..

    Meisje ik wens je een fijne zondag!

    Liefs,
    Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Lieve Josephine..♥
    Wat zal je trots♥ zijn hé nu je een lief♥ mooi♥ beertje clarabella met haar mooie oogjes♥ hebt gemaakt ..;))
    PRACHTIG..!!!
    Het is en word alleen maar mooier♥ jou beerkes♥ ..;)
    Het pof broekje wat leuk♥ en schattig♥ is ze..;)
    Lieverd♥ een fijne Zondag☼♥♫ veel Liefs♥ Gaby..x♥x

    Moest mijn nieuwe post 2 keer overnieuw doen was opeens alles weg snif snif wat een gedoe en werk was me dat!!..;(

    BeantwoordenVerwijderen
  19. vergeet ik het nog..ook de schoentjes♥ hihi,,;))

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Lieve Josephine,

    Wat een droom van een beertje!!
    Zo'n lief kopje heeft ze!
    En de kleding, allemaal zo mooi gemaakt!
    Wie zou zo'n schatje niet in haar bezit willen hebben!

    Dikke knuffel, Juliëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een schatje, Josephine !
    Ze ziet er inderdaad een koket dametje uit met haar mooie wimpers ... en ik vind de strik ook zo prachtig !
    Tof gemaakt met het knipoogje ;-)
    Fijne avond en nieuwe week,
    Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Nou meis..het is weer een dotje!!
    En die oogleden zijn goed gelukt hoor...ze kan zelf knipogen zie ik ;-))
    Te lief weer...ze worden steeds beter!!!

    liefs Carla.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Lieve Josephine tijdens het freubelen van die leren schoentjes had je vast je tong buiten boord hangen hahah
    Clarabella is van een uitzonderlijk schoonheid :-)
    Kijk maar uit straks komen er kapers op de kust!
    Een hele fijne avond! Groetjezz lfs mij

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Je beertje is heel lief en knap gemaakt !
    groetjes,
    Simonne

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een reactie achter laat, bedankt.♥