dinsdag 28 mei 2013

Rollover Image Effect ***




Vanavond heb ik een aantal fotobewerkingen zitten maken. He leek me weleens leuk op een "ROLLOVER EFFECT" uit te proberen. Je komt het regelmatig tegen en vooral bij site's waar ze met texturen werken. Zo kun je goed het verschil bekijken tussen de orginele foto en als ze bewerkt zijn. De eerste foto heb ik op deze manier gemaakt. Probeer het maar eens, als jullie de muiswijzer over de  eerste foto halen dan zie je eronder de orginele foto tevoorschijn komen. Misschien vinden jullie het wel leuk om het eens zelf te proberen dus hierbij de link van de site waar je kan lezen hoe dat gedaan moet worden http://www.spiceupyourblog.com/2009/10/how-to-make-rollover-mouse-over-image.html Het is niet echt moeilijk om te maken en het resultaat is erg leuk vind ik. De andere twee foto's zijn van spulletjes die hier in huis staan en daar heb ik een mooi bewerking van gemaakt ***


13 opmerkingen:

  1. Wat is dit mooi gemaakt al begrijp ik echt niet hoe je dat doet maar ik vind het kunst echt schitterend het is toch een gave dat je dit allemaal kan

    Liefs Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige bewerkingen en haha wat is dat leuk met de 1e foto,ik blijf bewegen,fijne dag lieve Josephine,Musje.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie fotobewerkingen Josephine. Leuk dat er op de eerste foto te zien is hoe het orginele eruit zag.
    Wens je een fijne dag, heerlijk genieten van de zon.
    Lieve groet, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooie foto bewerking, ik ga zeker eens kijken hoe je dit moet doen, geeft en mooi effect aan de foto's,
    groetjes Hanneke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ohhh wat ziet dat er prachtig uit.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hay Josephine,

    Wat zijn deze bewerkingen ontzettend
    mooi zeg!
    Het lijkt net of dat het een droombeeld is..
    super cool!

    Ik zou het ook wel een willen proberen,
    alhoewel het er wel heel erg ingewikkeld uit
    ziet..en misschien dat mijn hersenen het allemaal
    niet aankunnen haha...

    Bedankt voor de geweldige tip meis...

    Liefs,
    Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtige foto's, heerlijk om te doen hè, ik vind het bewerken van foto's heel ontspannend :)
    Mooie spulletjes heb je zeg, genieten hoor :)
    Liefs, Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dag lieverdje♥♥♥

    wat leuk is dit gemaakt,je kan er wat van heel apart.

    En zo als altijd zijn jou foto lijstjes ook weer bizonder vind ik.

    Heel veel liefs Mamske.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooie bewerkingen, Josephine, de 2de met de hondjes vind ik prachtig !
    Goed gedaan met de rollover, het lijkt inderdaad moeilijker dan het is.
    Fijne week,
    Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  10. ik snap er niets van , maar ik vind het wel super mooi zeg en je foto,s zijn weer top.
    jij bent hier zo goed in en eer dat ik zover ben , heb ik grijze haren, ha,ha,
    liefs van An

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Zo mooi!! ik heb je link aangeklikt en even een kijkje genomen.. maar toch denk ik dat ik hier niet zo'n kunstenaar in ben als jij lieve Josephine.. het ziet er zo ingewikkeld uit..

    liefs, Tjits

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hallo lieve Josephine. Ik kom eventjes kijken maar ik kan op deze ipad je verhaal niet lezen. Volgende week ga ik me er in. Verdiepen.we hebben heerlijk weertje hier in Noorwegen. Vandaag waren we in Stavanger, 22 graden wel wind. Wat is dit een prachtig land. We genieten, alleen Jan heeft toch veel last. Nu nog even ergens anders kijken. Veel liefs van Rietje.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. buon fine settimana!
    tanti baci
    Annalisa

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een reactie achter laat, bedankt.♥