zaterdag 25 mei 2013

Hartendoosjes ***










Lieve mensen, van de week ben ik weer eens heerlijk aan de knutsel en frutsel geweest, deze keer zijn het twee HARTENDOOSJES geworden. De doosjes zijn gemaakt van bruin karton die ik beplakt heb met kant. Middenin is een verdikking aangebracht die ik jammer genoeg niet goed op de foto kon krijgen, en daaroverheen zien jullie een prachtige nostalgische afbeelding geprint op heel dun linnen. Deze afbeelding en nog een aantal anderen heb ik gekregen van mijn lieve vriendin Marijke [KLIK] daaromheen heb ik met kreukellint een gerimpelde rand genaaid die ik versierde met kleine pareltjes. Aan de linkerbovenhoek een mooi rozet van oud kant, en een paar kleine hoedenspelden. Eigenlijk heb je helemaal niet zoveel nodig om iets leuks te maken. De doosjes ga ik gebruiken om allerlei kleine handwerkspulletjes in te bewaren ***


16 opmerkingen:

  1. Dag lief schatteke♥♥♥

    wat zijn je hartjes mooi geworden,
    inderdaad jammer dat je niet kan zien dat het foto stukje zo mooi bol staat.

    Maar door de naalden die je er in geprikt heb kan je toch wel zien dat het iets bol is.

    En je inlijsting ziet er ook weer mooi uit, nu ga mijn luikjes sluiten gaap,gaap, trusten liefs Mamske .

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo lieve, charmante en mooi werk! Zo teer ... is een virtuele geschenk dat we doen, het beeld van oude meisjes en alle kant en roze, de afileres parels, een schat! Rose Marie www.elartederosia.blogspot.com groeten

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Beeldschoon!

    De doosjes zien er zo lief uit en de kleine pareltjes maken ze helemaal af.

    Heel mooi gemaakt, Josephine!

    Fijn weekend en een lieve groet,

    Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat ziet dit er weer beeldig uit en zo teer met dat mooie kant ik vind het prachtig gemaakt en zo mooi met die mooie vintage afbeeldingen lief dat je die van Marijke hebt gehad fijn om zulke vriendinnen te hebben

    wens je een heel fijn weekend geniet er maar lekker van

    Liefs van Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lieve Josephine,

    Wat een romantische post heb je gemaakt!
    Zo schattig met deze hartendoosjes...
    En zo mooi gemaakt..en wat leuk dat je mijn
    afbeelding hier voor hebt gebruikt super!
    En wat lief dat je mijn blog ook nog hebt
    gelinkt!

    Meisje wat is het toch heerlijk om een vriendin
    als jou te hebben, en wat kunnen we eindeloos
    filosoferen over van alles en nog wat...
    Als zet je ons een week bij elkaar, dan zijn we
    volgens mij nog niet uitgepraat haha..

    Meisje ik wens je en heerlijk en goed week-end,

    Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig Josephine,heel nostalgisch,fijn weekend,liefs Musje.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat heb je nou toch weer iets prachtigs gemaakt lieve Josephine. Hartendozen, geweldig.Zo mooi met al dat kant en de nostalgische plaatjes. Eindeloos.
    Ik wens je een hele fijne week.
    Veel liefs van Rietje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie hartendoosjes heb je gemaakt, Josephine, prachtig met het kant en de afbeelding van Marijke !
    Fijn dat je de bloemetjes herkende, ik wist niet wat het was en nadat je zei 'Engels gras', heb ik het even opgezocht en dat is het inderdaad ...
    Fijn weekend,
    Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dag lieverd! Wat heb je een mooie hartendoosjes gemaakt!!
    Momenteel komt er weinig uit mijn handen.
    Ben nog steeds een beetje van de rel.
    Net weer een aardverschuiving hier in het dorp geweest!
    Gelukkig geen huizen!

    Veel liefs, Juliëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  10. ohhh wowww,Wat is dit schitterend,echt om te kwijlen zo mooi.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wát een prachtige hartendoosjes!
    Stuk voor stuk juweeltjes :-)
    Heerlijk dat je met Marijke naast jullie vriendschap ook alle creatieve hersenspinsels kunt delen ;-)
    Een hele fijne avond! Groetjezz lfs mij

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ze zijn helemaal leuk hoor!!...prachtig !!...fijne zondag !...x !

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Josephine, jouw harten doosjes hebben mijn hart gestolen.
    En wat heb je fijne vriendinnen.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. quanto sei brava.....così romantica e delicata....molto belle le tue scatole cuore!
    baci
    Annalisa

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Even kijken of deze nieuwe gadget wel goed werkt.....

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een reactie achter laat, bedankt.♥