vrijdag 3 mei 2013

Gewonnen Give-Away ***







Oooooo. kijk nu toch lieve mensen, ik ben één van de gelukkige geworden van de PRACHTIGE Give-Away gegeven door mijn blogvriendin Rietje. Rietje heeft al lange tijd een erg mooi fotoblog waar ik uiteraard fan van ben maar sinds kort heeft zij ook een prachtig nieuw blog in het leven geroepen waar zij al haar creatieve uitingen door de jaren heen gemaakt maar ook nieuwe projecten aan ons laat zien. Van allerlei schitterende quilts en borduurwerken en alles wat haar bezighoud op handwerk gebied. Hoe mooi is dat, omdat allemaal te kunnen bekijken. Voor degene die Rietje nog niet kennen is het zeer zeker aan te raden om op haar nieuwe blog een kijkje te gaan nemen, hierbij de link van haar PRACHTIGE nieuwe blog http://mylifequiltingandstitchingagain.blogspot.nl/  [KLIK] Ter gelegenheid van haar nieuwe blog en nog een aantal andere samenvallende omstandigheden heeft zij deze Give-Away gegeven waarbij meerdere mensen in de prijzen zijn gevallen. Ook ik ben één van de gelukkige geworden, zoals jullie kunnen zien kreeg ik een heel mooi boekwerkje met een prachtig borduurpatroon plus alle garens die daarvoor nodig zijn. Ook stuurde zij een beeldschoon mapje met schitterende bloemmotieven waarin het boekje bewaard kan worden. Van de week heeft de lieverd speciaal voor mij twee ecru kleurige onderzettertjes gehaakt, hoe lief is dat. En dan nog die prachtige zelfgemaakte kaart met een romantische dame afgebeeld, helemaal mijn stijl, met daarin een lief berichtje geschreven. Lieve Rietje, ik voel me erg verwend door al dit moois, heel hartelijk bedankt, je bent een lieverd, en ik hoop dat je nieuwe blog een GREAT SUCCESS gaat worden ***


18 opmerkingen:

  1. Oh wat heb je er een mooie post van gemaakt en wat ben ik blij dat het aangekomen is. Fijn dat je het allemaal leuk vind. IK heb het met plezier gegeven.
    Liefs van Rietje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Josephine,

    Dat is boffen wanneer je in de prijzen valt.....en niet zomaar wat....nee het is een prachtige give away!!!
    Kan me voorstellen dat je daar extra je best voor doet om er een mooie blogpost van te maken uit dankbaarheid.

    Van harte proficiat en veel plezier met en van het borduurwerk!!!

    Fijn en zonnig weekeind gewenst!!
    Ger

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hola! Que preciosas imagenes, femeninas y detalles delicados! saludos, Rose M

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Proficiat Josephine! Dat is inderdaad een pracht van een give-away die je gewonnen hebt. Dankjewel om ons over Rietje en haar blog te vertellen. Het lijkt me reuze interessant en ik ga onmiddellijk een kijkje nemen.
    Lieve groet en fijn weekend,
    Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lieve Josephine,

    Tjeetje wat een prachtig borduurpakket
    heb je bij Rietje gewonnen...proficiat!

    Ja en die kaart die Rietje heeft gemaakt is
    helemaal in jouw stijl...super tof!

    Ja Rietje is een lieverd...ze maakt ook nog
    eens twee schattige onderzettertjes...wat
    kan ze goed haken he Josephine?

    Ik snap helemaal dat je hier erg blij mee bent..
    het is prachtig!

    Lieve groetjes en een mooi week-end gewenst..
    Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh wat ben je een bofkont wat een moois heb je gekregen en ik ben gelijk volger geworden op Riet haar blok dat is voor mij net een snoep winkel hahahahah maar wat heb je de foto"s weer schitterend bewerkt ik heb weer genieten
    Een heel fijn weekend

    Liefs Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Lieve Josephine..♥
    Gefeliciteerd nog een keer met je♥ Prachtige♥ gewonnen☺ Give-Away van Rietje♥..;))
    Ja ik ken Rietje♥ ook al ..ben dus ook volger♫ geworden van haar nieuwe blog♥..;))
    Wat een Mooi♥ borduurwerkje♥ heb je gekregen en ook dat mooie aparte♫ kaartje♥ zoals Marijke♥ al zegt het past bij jou stijl♥..;))
    Je zal er wel even zoet♥ mee zijn..;))
    De onderzetters zijn ook zo mooi♥ gehaakt ..;))
    Wat is dit leuk om iets te winnen♫ wat ze zelf♥ maken ..;))
    Lieverd♥ een Fijn♥ zonnig☼ weekend♥ knuf en Liefs♥ Gaby..x♥x

    BeantwoordenVerwijderen
  8. quelle chance d'avoir reçu ce magnifique cadeau, très bien mis en scène par tes photos !!
    Je t'embrasse
    Joëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Lieve schatje,
    wat een mooi cadeau heb jij van Riet gekregen,en wat een eindeloos geduld is daar ook in verwerkt.
    En ook die leuke onderzettertjes en aparte borduurgaren.
    En van dit alles heb jij ook weer schilderijtjes gemaakt
    heel veel liefs Mamske.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Rietje is een schat!
    En jij ook!
    Daarom verdien je zo'n mooie give away!

    Veel liefs, Juliëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Joshephine. Wat een mooie give away heb je gewonnen. Ik zal ook eens een kijkje bij Rietje gaan nemen. Een heel fijn weekend! Lieve groetjes Brie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Josephine, wat een leuke give away heb je gekregen gefeliciteerd hoor. Mooie kaarten zijn het.
    fijne week, lieve groet Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  13. hoi Josehine,
    gefeliciteerd meisje met je mooie giveaway.
    dat is toch altijd weer genieten he?
    wat zie je blog er toch schitterend uit.
    ik geniet altijd zo van je prachtige foto,s.
    fijne week en liefs van An

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wauw...da's mooi wat je gekregen hebt!!
    Dat is helemaal aan jou besteed volgens mij.

    Fijne week meis...liefs Carla.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. buongiorno e buon sole a te!!!!!
    baci baci Annalisa

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Gefeliciteerd lieve Josephine wát een prachtige Give Away.
    Dat wordt weer heerlijk freubelen :-)
    Oh wist helemaal niet van de nieuwe creatieve blog van oons Rietje.
    Ik ga meteen even kijken en volgen!
    Wens je een gezellige en zonnige Hemelvaartsdag.
    Groetjezz lfs mij

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een mooie giveaway heb je gewonnen, Josephine !
    Mooi op foto gezet,
    geniet van deze prachtige spulletjes !
    Fijn weekend,
    Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  18. ohhh wowww,wat ben jij een bofkont zeg,dat is echt schitterend wat je van Riet gehad heb.
    Veel plezier ermee.

    En wat heb jij een schitterende blog,ben hier echt verliefd op.
    Kom zeker regelmatig bij je langs.
    Ben je gelijk gaan volgen.
    Dank je wel nog voor je compliment op me blog.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een reactie achter laat, bedankt.♥