dinsdag 25 juni 2013

Nieuwe Speldenkussentjes ***








Zoals jullie kunnen zien zijn er nog maar vijf speldenkussentjes gemaakt, maar toch best een leuk begin van een kleine verzameling. Er komen er vast nog wel een aantal maar eerst ben ik nu weer aan een nieuw beertje begonnen. Eigenlijk gaat dat meestal zo bij mij, hebben jullie daar nu ook last van dat je vaak met een aantal dingen tegelijk bezig bent?  De drie kussentjes van vilt heb ik weer gemaakt met als basis een dop van een wijnfles, erg handig het is mooi stevig en kan dan goed staan. Het lijken toch net kleine taartjes zo met de versierseltjes.Voor het ronde speldenkussentje heb ik dat leuke sleetse stofje gebruikt, het lijkt wel een platgeslagen madarijntje, hahaha. En dan de kleinste, de witte daarvoor heb ik een aardewerk vingerhoedje gebruikt, aan de bovenkant een klein gehaakt bloemetje en van satijn een randje met een roosje gemaakt. De speldjes die ik daar heb ingeprikt zijn al heel erg oud, mooi klein en met verzilverde knopjes en een paar van parelmoer. Zo ***** en nu ga ik weer verder met mijn nieuwe beertje, tot dan***


21 opmerkingen:

  1. Olá"! Que lindos alfineteiros.Posso copiar algum?Bjs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. En nu is het wachten op een speldenkussentje dat nèt groot genoeg is voor één speld...Hoe krijg je het voor elkaar! Maar oké, waar een wil is, is een weg. Gister heb ik de rits van een broek vastgezet. Er was een hoekje los.
    De beertjes hebben wel mijn voorkeur.
    Een speldenkussentje in de vorm van een beertje lijkt me ook wel wat! Hihihi.
    Fijne en creatieve week gewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schatjes en ze zijn zo lief klein echt iets om te verzamelen ik ben benieuwd naar je volgende creatie van een lief klein beertje
    heb weer genoten
    Liefs Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ooh wat leuk!! in de vingerhoed is helemaal lief zeg! Wat een leuk idee!
    Fijne dag
    Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. JUWEELTJES zijn het, de vingerhoed is in deze collectie mijn favoriet.

    Liefs,
    B.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ooooh, wat mooi, al die lieve kleine speldenkussentjes, prachtig hoor!
    Vooral die in die vingerhoed is mijn favoriet, haha, en ik heb géén tik voor speldenkussens, zucht ;)
    Hier gaat het al net zo hoor, ik jump van het ene werkje naar het andere, er staan er altijd wel een stuk of vijf tegelijk op mijn lijstje, niemand die me er wat voor doet hoor :)
    Liefs, Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik vind ze echt superrr leuk hoor.....leuk gedaan ....hele fijne week liefs Ria...x !

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtige speldenkussentjes!!
    Ha, heel herkenbaar hoor!
    Bezig zijn met van alles en nog wat.
    Lieverd, ik wens je een hele fijne week!

    Liefs, Juliëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh wat een schatjes zijn het geworden, ik vind ze allemaal even leuk. Wat een leuke hobby hè. Ja lieve Josephine, ik ben ook altijd met van alles tegelijk bezig, iedere keer even wisselen van werk en gedachten. Leuk toch. Je ziet het ook op mijn nieuwe blog, steeds iets anders te zien waar ik dan mee bezig ben. Het leven zou zo saai(voor mij) zijn als ik niet kon wisselen.
    Veel liefs van Rietje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. in attesa di vedere il tuo nuovo orso, ti mando tanti bacini e ti dico quanto sono deliziosi i tuoi porta spilli!!
    buon tutto!
    Annalisa

    BeantwoordenVerwijderen
  11. ohhh wowww wat schitterend,ben er weg van.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Lieve schat♥♥♥
    wat zijn deze spelden kussen gebakjes leuk geworden, je zou er zo in bijten als je geen speld tussen je tanden zou krijgen HA,HA,HA.
    En dat vingerhoed gebakje met die oude spelden heel bizonder,heel veel liefs Mamske.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Oh wat zijn ze superleuk,je kan echt goed handwerken,dat vind ik altijd zo knap als mensen dat kunnen,fijne avond,lieve groet Musje.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Je speldenkussentjes zien er erg mooi uit !
    groetjes,
    Simonne

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat zijn ze mooi geworden, Josephine, stuk voor stuk prachtige juweeltjes !
    Ben benieuwd naar je beertje :-)
    Fijne week,
    Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Leuk Josephine. Je bent wel veelzijdig. Je foto's zijn ook prachtig zoals altijd. Groeten van Lilian.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. lieve Josephine
    wat be je toch veelzijdig, van foto,s t/m prachtig handwerk.
    ik vind ze prachtig jou speldenkussentjes en ze worden weer gegeven in prachtig omlijstte foto,s
    dat doe je zeker ook weer met je foto programma he?
    ik heb er van genoten en een leuk idee om zelf ook eens te maken.
    liefs van An

    BeantwoordenVerwijderen
  18. wow, wat zij die mooi
    Wat een leuk idee en wat heb je er toch weer prachtige foto's van gemaakt
    Lieve Groetjes Corry

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ja er is nogal wat twijfel onder de mensen ook bij mij hoor ik dacht ook dat de gewone blogleeslijst er gewoon blijft..maar Mariette en Tanja zeiden van niet dus vandaar de tijd zal het leren......moet wel zeggen dat ik bloglovin heel prettig lezen vind hoor.....maar hoe lees jij dan blogs ?????...fijn weekend liefs van mij..x !

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Lieve♥ Lieve ♫ Josephine..♥
    Wat zijn je vingerhoedjes♥ toch PRACHTIG♥ geworden ..;))
    Vind ze echt heel apart♥ gemaakt.. ;))
    Ze♥ krijgen zeker een speciaal♥ plekje♥ in je huisje♥..;)
    Ben nu net klaar met mijn post♥ was me een werkje♫ met mijn pink ..maar gaat redelijk goed hoor..;))
    Hier is weer veel gebeurt afgelopen weekjes poehhh..;(
    Ben dus nu ook wel benieuwd naar jou nieuwe beertje♥ zal zeker weer lief♥ piepklein zijn jou♥ kennende hihi..;))
    De zomer♥ is ook niet veel hé ..om te huilen dat wij niet kunnen genieten♥ van ons tuintje en buiten zitten..;(
    Hopelijk komt snel het mooie♥ weer eraan..lieverd♥ geniet♫ van de week hopelijk met veel zon☼ Liefs♥ knuf Gaby..X♥X


    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hoi Josephine, het zijn wel hele mooie kroontjes geworden.
    Erg lief dat vinger hoedje.
    lieve groet Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een reactie achter laat, bedankt.♥