zaterdag 1 juni 2013

HOERA, Bono is jarig ***






Alweer een jaartje ouder, ons lieve witte pluizenkoppie BONO is vandaag 7 JAAR geworden,
HOERAAAAA. Het leuke van deze kleine West Highland White Terrier is dat ze tot op
hoge leeftijd nog altijd zeer actief zijn. Nu is 7 jaar natuurlijk helemaal niet zo oud, maar eigenlijk zie je nog steeds geen verschil met toen dit felle kikkertje
1 jaar oud was.
Het zijn echt van die heerlijke eigenwijze donderstraaltjes, en het één en ander aanleren
is bij dit ras best een behoorlijke klus, de belangrijkste zaken weet hij heel goed en voor de rest
hoeft het voor mij ook beslist niet volgens de boekjes. Het is zo'n lieverd, en wij hopen nog heel lang van zijn aanwezigheid te mogen genieten. En dat hoopt BONO ongetwijfeld ook want meneertje geeft altijd zeer lieflijk doch dringend aan wanneer hij wil knuffelen met ons, en dat doet hij eigenlijk het allerliefst de hele dag door  *** en met succes ***

20 opmerkingen:

  1. Wat fijn dat jullie al jaren zoveel plezier beleven aan Bono....en Bono aan jullie.

    Je hebt er een mooie fotosessie van gemaakt,echt feestelijk en eigenwijs dat lekkere koppie.

    Hoop dat er nog minstens 7 jaar bijkomen!!!

    Volgens mij wordt Bono bij jullie altijd wel verwend en met zijn verjaardag nog wat extra.

    Fijn weekeind en lieve groet!!
    Ger

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lief vriendinnetje,

    Van harte gefeliciteerd met jullie
    lekkere beesie!
    Hij is alweer 7 jaar, wat gaat het snel he?

    Wat een geweldige foto's heb je van Bono
    gemaakt zeg...je zie gewoon dat zijn vachtje
    heel erg glanst,een pracht beesie..

    Zijn mooie zwarte glanzende oogjes en zijn
    mooie dropneusje, je zou hem nog net niet
    opeten zo lief is hij hahaha....

    Ik hoop op nog eens 7 prachige jaren met
    Bono, en wil je hem een knuffel van mij geven,
    en aai hem maar lekker over zijn koppie en buik,
    ik weet dat hij dat zo geweldig vindt..

    Dag meisie, fijne dag en een mooi week-end toegewenst...

    Liefs,
    Marijke
    www.marijkevanooijen.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Van harte gefeliciteerd met je kleine lieverd,fijn weekend,lieve groet Musje.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lieve Josephine..♥
    Hiep♫ woef.. Hiep♫ woef.. Hoera♫ woef.. met Bono♥ 1woef 2woef 3woef 4woef 5woef 6woef 7woef pootje van mijn Dionne♥ en knuf♥ van mij ..;)♥
    Bono♥ is echt een mooi♥ beesie die niets te kort komt met zo'n lieve♥ baasje♥.. ;)))
    Ja je ziet ik♥ ben er weer.. even al je mooie♥ posten♥ gelezen.. ;)))
    Wat is het vreemd en wennen om van heerlijk warm☼ naar fris nederlandje te gaan wil back to SUN☼ ha ha..;)
    Het hartedoosje♥ is prachtig♥ en al je posten♥..;)
    Het is weer genieten ♫..;))
    Ik♥ heb nog veel in te halen maar nu heerlijk♥ nagenieten♫ van alles♥..;))
    Wens je een Fijn♫ zonnig☼ weekend♫ Liefs♥ Gaby..x♥x



    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd Josephine met jullie lieve viervoeter!
    Heerlijk zo'n eigenwijs kroelbeest ;-)
    En wat is ie mooi!
    Wij hebben twee hele verwende maltezers hihi
    Fijn weekend! Groetjezz lfs mij

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een schatje is Bono, trots, fier en toch ook eigenwijs op de foto. Heel mooi vastgelegd Josephine! Happy birthday Bono!
    Lieve 1 juni groet,
    Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dag lieverdje♥♥♥
    wat leuk zijn deze foto's, Bono straalt hier uit dat hij heel lief is.
    Maar als ik de foto zie van zijn achterhoofd {die ik bizonder mooi vind}dan kan je zien dat hij een type is met veel wils kracht.
    Met de wens dat hij nog heeeeeel lang bij jullie zal zijn heel veel liefs
    Mamske.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hallo lieve, hoe kostbaar Bono! Proficiat aan hem op zijn verjaardag-nummer 7! IS een zegen om lang gezond huisdieren genieten. Ik denk dat we een grotere spirituele gevoeligheid toegevoegd huisdieren, en ons te helpen op zoveel manieren. Het belangrijkste ding voor hen is onvoorwaardelijke liefde! groeten, Rose M

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een fijne verjaardag voor Bono !
    Wat een lieverd is hij, Josephine, geef hem 7 dikke knuffels van mij :-)
    Fijn weekend,
    Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Van harte gefeliciteerd Josephine met Bono zijn verjaardag. Wat een heerlijk snoet en wat staat hij weer prachtig op de foto.
    Ik hoop dat jullie nog heel lang van hem kunnen genieten.
    Fijn weekend.
    Lieve groet, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Van harte gefeliciteerd met jullie lieveling.
    wat heb je prachtige foto,s gemaakt van haar.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Van harte met je kanjer!
    t'Is toch zo'n droppie.

    Geef 'm dikke knuf van mij als je wilt......de lieverd.

    Fijne avond

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Kijk nou !!! wat een schatje....gefeliciteerd hoor.......je hebt vast wel een lekkere kluif gehad van vrouwtje...liefs Ria...x !

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Lieverd, al is het een dag te laat,ik wil je toch nog even feliciteren met je lieve Bono!

    Veel liefs, Juliëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Alsnog...van harte gefeliciteerd met Bono.
    Wat is het toch een prachtig hondje...altijd zo mooi wit....zie ze weleens lopen dat ik denk.....
    Maar hij is echt een beauty hoor!!!Hopelijk heeft ze je lekker verwent ventje!!!

    liefs Carla.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Een hieperdepiep voor Bono!

    Van harte gefeliciteerd met dit lieve hondje.

    Fijne avond en lieve groet,

    Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi Josephine, van harte gefeliciteerd met de verjaardag van
    Bono. Je hebt hem erg leuk op de kiek gezet. Het zijn inderdaad leuke honden, veel knuffels van mij voor Bonen.

    lieve groet Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Oi! Parabéns para o Bono Ele é um lindo cão.Beijos

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ik heb ooit een dergelijke hond te logeren gehad. Het was zooooooo leuk. En dat terwijl ik niet echt een hondenmens ben. Ik ben er zelfs een beetje bang voor. Maar
    mocht ik ooit een hondje willen, dan is een hond ala Bono voor mij erg geschikt. Groeten van Geri

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een reactie achter laat, bedankt.♥