vrijdag 7 juni 2013

Spelen met foto's ***








Ben een aantal dagen flink in de tuin bezig geweest, heerlijk om te doen en het begint er steeds mooier uit te zien. Maar het werd weer eens tijd om me heerlijk te gaan ontspannen, en zoals jullie weten  is fotobewerking voor mij zeker een grote ontspanning. Van een papieren waaier, een kartonnen bekertje en wat rietjes heb ik een foto gemaakt. En met die foto ben ik aan het stoeien gegaan in mijn fotobewerkingsprogramma en dit zijn de resultaten geworden. Nauwelijks nog iets van de papieren ingredienten zichtbaar. Mijn doel was om rustgevende objecten weer te geven, of ik daar in geslaagd ben laat ik aan jullie mening over maar in ieder geval heeft het mij een paar heerlijke uurtjes bezorgd


14 opmerkingen:

  1. Wat laat je ons toch steeds genieten van prachtige foto's, je kan dit toch als geen ander hoor!
    Wat is het heerlijk nu het zonnetje weer schijnt hè, lekker genieten.
    Fijn weekend lieverd,
    groetjes,Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goedemorgen meiske,

    Wat een mooie bewerkingen zeg!
    Het zijn kunstwerkjes geworden,
    en dan in mijn favoriete kleur!
    Pink pink en nog eens pink..

    Geweldig knap hoe jij dit zo kunt
    maken...en het heeft je weer veel plezier
    en ontspanning gegeven..heerlijk toch?

    Josje ik wens je een mooi zonovergoten
    week-end,

    Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh Wat heb je er prachtige foto's van gemaakt en die kleurtjes geweldig, met wat voor foto programma maak je zo iets moois
    Groetjes Corry

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat mooi gedaan !!!...ik weet niet precies hoe de foto's zijn gemaakt...heb ze van de buurman gehad...dus denk het wel hoor mooi zijn ze he???...fijne dag !!...liefs Ria...x !

    BeantwoordenVerwijderen
  5. che belle immagini,molto rilassanti!
    hai giocato con le fotografie, e questo è il risultato!
    bellissime!
    oggi ci sta tanto sole, e spero di passare il mio pomeriggio a "creare" seduta nel mio giardino.
    un grande abbraccio
    Annalisa

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dag lieverdje ♥♥♥
    jij kan echt toveren hè, van een kartonnen bekertje wat limonade rietjes en een papieren waaier maak jij een schilderijtje.
    Die kleurtjes zijn ook zo mooi
    en met een beetje fantasie als je iets langer kijkt dan zie je nog meer
    heel veel liefs Mamske.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie foto's zijn dit geworden!
    Echt heel apart!
    Mooie kleurstellingen!
    Nou lieverd, gewoon prachtig!!
    Ik wens je een heel fijn weekend!

    Liefs, Juliëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat is dit weer genieten nou het is echt wel rustgevend ik snap niet hoe je doet maar ik vind het beeldschoon en van die mooie kleuren dank je wel voor het genieten

    Wens je een heel fijn weekend

    Liefs Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. nou ik vind het echt SCHITTERENDDDDDD.
    Hoe krijg je het voor elkaar,zo mooi.
    Complimenten hoor.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooi hoor, ik snap niet hoe je het gedaan krijgt,
    fijn weekend hoor,
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel leuk,hoe krijg je het voor elkaar,ik vind het zo knap,fijn weekend,lieve groetjes Musje.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat zijn deze weer SCHITTEREND. Hoe krijg je het toch ieder e keer weer zo mooi gemaakt.de kleuren zijn zo mooi en die figuren Geweldig.
    Veel Liefs van Riet

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een mooi idee, Josephine, de bewerkingen zien er prachtig uit, mooie kleuren ook !
    Wij genieten ook van heerlijk zomerweer, zo fijn om te zien hoe de tuin er nu bijstaat ...
    Fijn weekend,
    Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een reactie achter laat, bedankt.♥