maandag 19 augustus 2013

Lekker kliederen ***





Ja hoor zo kan je het best wel noemen,  het is een heel klein programmaatje waarin je met verschillende mogelijkheden online een tekening kan maken. Zelf heb ik wat abstracte vormen gemaakt, zal de link even hier plaatsen Harmony [KLIK]. Je krijgt als je op de site komt een blanco blad te zien en bovenaan zie je een aantal mogelijkheden. Het is simpel maar wel heel leuk om mee te spelen en wie weet gaan jullie het ook eens proberen. Zelf kan ik daar erg van genieten en probeer dan van alles uit, SUCCES ***


12 opmerkingen:

  1. Dag lieverdje♥♥♥
    nou zeg dat is jou meteen al goed gelukt,dat ziet er leuk uit.
    Ben ook even bezig geweest maar bakt er nog niets van ha,ha,ha.
    Ga nu naar mijn mandje heel veel liefs Mamske.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ooh leuk!! Ga ik zeker doen!
    Ik ben op dit moment vogels op ruw eikenhout aan het schilderen dus echt kliederen en niet virtueel maar dit scheelt wel een hoop werk! hihihih
    Fijne dag de kat is super!!!
    Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Goedemorgen Josephine,

    Wat een vrolijke kringel de krangels hahaha..
    Ik ben gelijk even gaan kijken naar de link...
    en wat grappig is dat om te doen...heerlijk
    die leuke abstracte kunst te maken.
    Ik moet er nog even voor gaan zitten, om
    ook eens lekker te kliederen hihih..
    Maar jou is het kliederen goed gelukt, wat
    ontzettend leuk die kat...!

    Meisje ik wens je een mooie dag, en een
    toffe week!

    Lieve groet van je vriendinnetje...XXX
    www.marijkevanooijen.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Best leuk en je kan er eigenlijk veel mee, zeker als je ook de color mogelijkheid erbij gebruikt.
    Groetjes van Walter

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat grappig !!! ga zo even kijken hoor !!!...fijne week liefs Ria...x !

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat ga ik straks eens bekijken natuurlijk.
    Daarbij kom ik je even gedag zeggen..zaterdag gaan we naar Amerika voor 3 weken...dus ben er een tijdje niet.

    Liefs Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hee wat leuk, daar ga ik ook eens naar kijken. Ik krijg het steeds drukker, heb gewoon geen tijd om te bloggen, haha.Veel liefs van Rietje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik zal wel iets fout doen.....
    Krijg alleen een blanco blad....niets erboven.......alleen wit.......;)
    Nu ja......vind jouw resultaat in ieder geval erg leuk.

    Fijne avond

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Fijn zo'n tekenprogramma waar je heel creatief kan zijn, mooie ontwerpjes heb je gemaakt, Josephine !
    Ik ga het later nog eens bekijken, want ik kreeg ook zo'n blanco blad als Bonnie en verder niets ...
    Fijne week,
    Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik heb gemerkt dat als je met "Internet Explorer" werkt je uitsluitend een witte
    achtergrond krijgt te zien.

    Zelf werk ik met "Google Chrome"
    en daar werkt dit programma wel.
    Jammer hoor dat het voor een
    aantal mensen niet werkt, sorry.

    Liefs,
    Josephine

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Lieve Josephine..♥
    Wat was dat leuk♥ zeg ben er lekker mee bezig♫ geweest ..;))
    Je kan er zoveel mee doen echt fantastisch♥ dat je het deelt♥ met ons♥..;))
    al die vormen♥ wat je ermee kan doen of een gezicht♥ Prachtig hoor!!
    Bij mij♥ lukte het meteen dus was ook meteen aan de slag♥ gegaan.. zodoende vergeten♥ jou een reactie♥ te sturen.. oeps ha ha ha nu maar snel doen..lieve ♥ zucht;))
    Nog fijne zonnige☼ zomerdagen♫ Liefs♥ Gaby..X♥X..en bedankt!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Dat heb je weer mooi voorgesteld, vooral die kat vind ik zo knap !
    Bedankt voor je bezoek aan mijn blog,
    Simonne

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een reactie achter laat, bedankt.♥