dinsdag 6 augustus 2013

Haasje Dara-Dee ***










Het heeft wel even geduurd lieve mensen maar eindelijk is er dan toch weer een beestje geboren. Het komt ongetwijfeld door de prachtige zomer die me even met andere dingen bezig laat zijn. Dit keer is het een beestje van het hazengeslacht geworden en zij draagt de mooie naam "DARA-DEE" Dara-Dee is een zelfverzekerd hazen madammeke die meestal met haar neusje omhoog loopt. Ze wil graag gezien worden en ook met veel respect behandeld worden. Nu ik dit zo aan het schrijven ben bedenk ik dat ze wel een beetje op mij lijkt, hahaha. Haar lekkere dikke pootjes [NEE die heb ik niet, hihi] heb ik gevuld met glasgranulaat zodat ze mooi rechtop kan staan. Het beertje "DOBBY" wil er het zijne van weten, mmmmm dat is raar denkt hij ze heeft hetzelfde vachtje als ik maar het is geen beertje??? Ik zal maar eens op het doosje klimmen om je eens goed te bekijken. Je bent eigenlijk een rare snoeshaas maar je lijkt me toch wel aardig. Dara-Dee vindt al die aandacht wel erg leuk en besluit om maar vriendjes te worden met de hele berenfamilie. Geniet allemaal van deze prachtige ZOMER ***



17 opmerkingen:

  1. Wat een schatje weer Josephine en zo te zien staat die haar mannetje wel tussen de beren ;)
    Lieve groet en fijne dinsdag,
    Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Olá Josephine!Tudo bem?A Lebre Dara-Dee e o urso Dobby estão uma gracinha.Gostei muito.Beijo no coração

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een lief Haasje heb je weer gemaakt ze is zo mooi en wat een leuke naam ik zou zo graag zo iets willen maken lijkt me heerlijk maar wel heel moeilijk om te doen

    Liefs van Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Josephine, dat heb je weer heel knap gemaakt, het haasje heeft ook een prachtig topje gekregen.
    groetjes,
    Simonne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ohhh prachtig! wat heb je dat knap gemaakt,heel bijzonder dat je zoiets moois kan maken,fijne week,liefs Musje.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Goedemorgen lief vriendinnetje,

    Meidje toch, wat laat je ons hier een beeldschoon
    hazenkindje zien...!
    Wat grappig dat haar hazen neusje zo lief omhoog
    steekt hahaha...ze is zelfverzekerd, ja dat kun je
    zo wel zien...
    En wat heeft ze leuke kleding aan, zo knap gemaakt
    lieverd...ik ben verliefd io jouw beesies hoor!
    Josephine, wat goed bedacht om granulaat in haar pootjes te doen..ze blijft hartstikke goed staan.
    Leuk he om zulke verscheidenheid in beesies te maken meis?

    ik wens je een hele fijne week!
    Liefs,
    Je vriendinnetje Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Achhh kijk nou...wat een lieverd zeg !!...fijne week liefs Ria...x !

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een poepie ze is helemaal geweldig.

    groetjes corina

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dag lieverdje♥♥♥
    wat is Dara-Dee mooi geworden, en die naam hoort echt bij zo'n dame van stand.
    Maar goed dat ze zo stevig op haar stappertjes staat.
    En in al haar standen blijft het en ijdel type.
    Ook haar hesje staat haar zo goed en de versiering in het haar, heel veel liefs Mamske.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Lieve Josephine. Wat heb je nou toch weer een lieverdje gemaakt, Dara-Dee is ook een beeldschone naam die past bij zo'n parmantige dame met haar neus in de lucht. Ze heeft ook haar kleertjes goed gekozen, ze heeft smaak.
    Veel liefs van Rietje

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Lieve Josephine..♥
    Wow wat heb je weer iets mooi's♥ gemaakt en deze keer nog wel een haasje♥..;)
    Dara-Dee♥ is ook een aparte naam♫ ..ze♥ kijkt best wel trots de lucht in van poehh hier sta ikke♥ dan met mijn dikke pootjes♥ die ver kunnen springen☺ hoor hihi..;))
    Je♥ hebt het weer voor elkaar gekregen ondanks de warmte☼ afgelopen week♥ ..;))
    De foto's vind ik ook weer schitterend♥ bewerkt ..;)
    Het was weer genieten♥ op je post♥ ..♥
    Nu ben ik♥ benieuwd welk LIEF♥ beestje♥ het de volgende keer word..?
    Liefs♥ en fijne zomer☼ week♫ knuf Gaby..X♥X

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wát een parmantig en schattig dametje!
    Oh dus ze lijkt wel op jou ;-)
    Ik blijf me verwonderen hoe ontzettend creatief jij en veel andere blogsters zijn!
    Trusten voor straks. Groetjezz lfs mij

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een schattig haasje heb je gemaakt, Josephine !
    En ja, ze lijkt wel een parmantig madammeke :-)
    Na het snikhete weekend hebben we vandaag regen en heel wat frisser ... goed om even op adem te komen ...
    Fijne dag,
    Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een super mooie haas heb je gemaakt hoe lang ben je daar mee bezig echt heel leuk ooit zou ik graag een beer willen maken dat lijkt me echt het einde hihi fijne avond groetjes rommy

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ecco un'altra dolcissima creatura!sei bellissimo!e le tue orecchie mi fanno impazzire!!!!!!ben arrivato!!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Magnifiques Josephine !! Tes mises en scène sont si réussies qu'on a l'impression que tu leur donnes réellement vie ! J'adore.
    Je t'embrasse
    Joëlle

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een reactie achter laat, bedankt.♥