vrijdag 17 januari 2014

Frutsels van servetten ***









Onlangs kwam ik deze servetten tegen met lieve roosjes erop, en dacht meteen, leukkkkk dat gaat weer een middagje frutselen worden. Heb er een klein boekje mee beplakt, een hartvorm van gemaakt en ook een onderzetter, door allemaal sliertjes dun in elkaar te draaien en rond te plakken. Al eerder heb ik op deze manier iets gemaakt. Er zit precies 1 servet verwerkt in de onderzetter. Ook heb ik twee rozen gemaakt, 1 witte en 1 van een rozen servet. Jullie zien ook een bloem van dunne sliertje en tule daarin verwerkt. Tsja *** het is eigenlijk niks natuurlijk, gewoon wat frutseltjes van servetten, maar zo samen staat het toch sfeervol. Jullie zien ook nog een aantal hartjes van vilt gemaakt, en daar heb ik een heleboel bij elkaar in verschillende maten bij elkaar hangen. Deze frutsels geven wat licht in de duisternis, en geven mij al een  gevoel van de LENTE, Jippie ***


24 opmerkingen:

  1. Oi Josephine!!! Que lindo ficou ! Você fez com guardanapo de papel?
    Seu blog está lindo. Amei. Beijo

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk idee is dit lieverd, heerlijk om zo iets te zien als een gewoon servet en er dan zoveel leuks mee te kunnen maken. Geniet van je lentehoekje, hier is de hartjes productie ook volop van start, valentijn staat voor de door, hij wil mijn winkeltje in ;)
    Fijn weekend,liefs, Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hay meisie,

    Wat ben je heerlijk aan de knutsel frutsel geweest...
    Wat ontzettend leuk die servetten met die frisse roosjes..

    Leuk die onderzettertjes...en dat boekje wat mooi allemaal..en inderdaad als ik hier naar kijk, dan krijg ik ook al een beetje voorjaarsgevoel...heerlijk!

    Ik kan haast niet wachten, voorjaar, licht warmte...

    Dag lieverd, ik wens je een heerlijk week-end, Marijke XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk Josephine. Ik ooit ook nog eens gefreubeld met servetten. Maar nu ik dit zie krijg ik er ook weer gelijk zin in om er eens weer mee te freubelen. Staat echt heel mooi zo bij elkaar. Je foto,s zijn ook trouwens weer echt heel mooi en haarscherp gemaakt. Een heel fijn weekend meis.
    Liefs Brie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dag lieverdje ♥♥♥
    dit is een creatieve post van rozengeur en manenschijn.
    Heel mooi gemaakt en dat allemaal alleen van dat bovenste laagje van de servetje knap hoor!!!
    veel liefs Mamske.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dag lieve Josephine,

    Ik ben weer terug in blogland hoor!
    Ik heb net een wandeling gemaakt door de vers gevallen sneeuw en nu zit ik lekker aan een bakje koffie en ga ik eens al je gemiste blogjes lezen.
    Want dat zijn er veel te veel om te moeten missen!
    Je servetten knutsels zijn prachtig geworden. Wat een leuk idee!
    Lieverd, ik wens je een heel fijn weekend!

    Veel liefs, Juliëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  7. hoi,wat ben je lekker bezig geweest,dat je van zoiets simpels zoiets moois kan maken ,ik vind het heel mooi geworden.
    Liefs Corina♥♥♥

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Très belles photos, joli post, très bon week-end - Cath.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Je bent weer creatief bezig geweest, Josephine !
    Prachtig gemaakt weer, ik vind de kleine roosjes en bloemetjes ook zo mooi ... en het geeft inderdaad een beetje lentegevoel ...
    Fijn weekend,
    Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Je croyais que c'était du tissu ! C'est vraiment très joli, j'adore l'imprimé et le résultat est vraiment joli.

    xoxo

    Joëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dit ziet er allemaal heel romantisch uit hoor, knap gedaan.
    groetjes,
    Simonne

    BeantwoordenVerwijderen
  12. DAT IS EEN MOOIE ROZEN MOTIEF.
    WAT EEN VROLIJK EN ERG MOOI GEDAAN.

    FIJNE DAG,

    MIRANDA

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuk gedaan allemaal.....fijne zondag !!...liefs Ria...x !

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Josephine,
    Je hebt me nieuwsgierig gemaakt naar de tactiek achter deze prachtige rozen.
    Wat zijn ze machtig mooi.
    Je hebt een leuke middag gehad zo te lezen en mooie creaties voor weinig geld gemaakt.
    Ik vind ze super.
    Ook heel leuk om iemand cadeau te geven op een verjaardag.
    Echt super cool.
    Knuffels Chrissie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Noem jij het maar frutsels, ik vind ze prachtig hoor!

    En deze mooie decoraties geven zeker een lente gevoel.

    Een hele fijne week en lieve groet,

    Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Lieve Josephine.
    Oh wat ben ik laat met reageren. Ben even wat minder aan het bloggen.Denk dat ik druk ben maar doe helemaal niks.:((((((
    Wat heb je dat prachtig gemaakt van die mooie servetten. Ik ben gek op servetten, moet ze altijd kopen als ik ze zie maar had geen idee dat je er zulke leuke dingen van kon maken. Heb er massa's in de kast liggen dus ik kom eens goed bij je kijken. hihi
    Veel liefs van Rietje.

    PS ik mail je gauw even.
    .

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat gaaf en vind de onderzetter helemaal geweldig! fijne week,lieve groet Musje.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Lieve Lieve Josephine..♥
    He he eindelijk heb ik al je mooie♥ posten kunnen lezen ooo ik loop zo achter ergggggg...;(((

    Marlouke♥ oohh wat is ze onwijs mooi♥ ..en wat heb je gelukkig♫ kunnen genieten met je mamsje♥..;)

    En dan die Korsetten♥.. wow ik sta er echt van te kijken... want ik vind ze gewoon prachtig♥ om te zien maar ook om te dragen hihi..;)))

    En je servetten creaties ♥ wat is dat toch leuk♥ als je met simpele dingetjes iets heel moois♥ kan maken..waarvan je zo kan genieten♥ erna..;))
    Heb je ijzerdraad door de slierten gedaan..?

    Vind het fijn♥ om weer beetje bij beetje te lezen hier in blogland♥ ik mis het wel ..;)

    Ik zal nu proberen wat vaker te lezen mja..ik geniet nu meer van gewone simpele dingetjes als je begrijpt wat ik bedoel ..lieve zucht
    Lieverd♥ nog fijne avond en week Liefs♥ ..en.. bedankt voor je lieve♥ woordjes en steun..Gaby..XXX;))♥

    BeantwoordenVerwijderen
  19. troppo bello vedere la trasformazione creativa di un semplice tovagliolo! che brava che sei, ci sta tanto bisogno di Primavera; qui a Roma è così nuvoloso e scuro....non amo l'inverno, non amo la pioggia.
    un abbraccio mia cara.
    Annalisa xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat knap gedaan lieve Josephine, zo is een servet ineens iets heel bijzonders geworden. Jij bent zo creatief, feestelijk gewoon.

    Liefs
    Hermine

    BeantwoordenVerwijderen
  21. wow, en wow
    je foto,s zijn werkelijk schitterend en de servetten zijn super.
    je bent weer heerlijk bezig geweest en zo creatief.
    ik vind het een lust om dit te zien.
    bedankt voor het delen met ons en liefs van An

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Josephine sei sempre così dolce e carina, grazie di visitare il mio blog, grazie delle parole belle che hai per me!!!
    ti auguro una meravigliosa giornata.....io oggi sono un pò triste.....passerà....
    baci
    Annalisa

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Huh frutsels!? Dit zijn stuk voor stuk kunstwerkjes.
    Hoe je van iets eenvoudigs zoiets moois kunt maken!
    Prachtig en wat ontzettend creatief. Gaaf ook die onderzetters.
    Het patroontje geeft inderdaad een lente-achtig gevoel.
    Groetjezz lfs mij

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wow, wat een leuke dingen maak je hier,
    En alles met de hand hoorde ik.
    Prachtig. . .

    groeten ABIDA

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een reactie achter laat, bedankt.♥