zaterdag 4 januari 2014

Welkom 2014 ***


Alle feestelijkheden liggen weer achter ons en een onbeschreven jaar ligt voor ons, met frisse moed stappen we het nieuwe jaar weer binnen, WELKOM 2104. Als eerste ben ik weer een aantal achtergronden en headers gaan maken voor mijn blog en heb er een vleugje LENTE in verwerkt voor een frisse start, de dagen lengen immers alweer. Laten we ons in het nieuwe jaar ervan bewust zijn dat je innerlijke wijsheid, kracht en creativiteit die je nodig hebt om dromen te verwezenlijken al bezit. Soms ligt het diep verborgen door allerlei omstandigheden en denken we dat geluk alleen afkomstig is van externe gebeurtenissen, maar dat is natuurlijk niet zo. Het is zo mooi om er uiteindelijk achter te komen hoe we de katalysator van ons eigen veranderingsproces  kunnen zijn. We kunnen proberen dankbaar te zijn, en als je gaat inventariseren wat we allemaal hebben besef je je dat we heel rijk zijn. Dankbaarheid maakt plaats voor eenvoud en eenvoud brengt orde met zich mee zowel innerlijk als uiterlijk. Een gevoel van orde brengt harmonie in ons leven. En harmonie is zo belangrijk, het geeft ons gemoedsrust die we nodig hebben om de schoonheid die ons dagelijks omringt op waarde te kunnen schatten, schoonheid stelt je open voor vreugde. Leef bewust en geniet van de kleine dingen om je heen, wacht hoopvol af, in de wetenschap dat de gouden draden van een simpelweg harmonieus leven te vinden zijn in de schering en inslag van je huidige leven. Lieve mensen ik wens iedereen een vreugdevol 2014 toe ***


16 opmerkingen:

  1. OI Josephine!!!!!Que linda imagem e que linda mensagem.Gostaria de escrever assim.Que seu ano novo seja infinitamente lindo com saúde e paz.Beijo

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat ziet je blog er prachtig ook,ohh die foto van de bloesem,geweldig,wat heb je een mooi bericht geschreven Josephine,ik wens je al het goede voor in 2014,fijne zaterdag,lieve groet Musje.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh lieverd, eerst en vooral wil ik je een heel gelukkig nieuwjaar toewensen waarin ook al jouw dromen waarheid mogen worden.

    Wat heb je hier een prachtig logje gemaakt, zo helemaal waar, we zijn op alle gebied veel rijker dan veel onder ons ook maar beseffen!

    Je blog ziet er geweldig mooi uit, ik hou van de heerlijke frisheid die het uitstraalt, de belofte van lente :)
    Fijn weekend,
    liefs, Sonja xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lieve Josephine. Voor jou ook een heel gelukkig en gezond 2014. En wat heb je een prachtige post gemaakt. Het is ook zo echt waar. We klagen soms ook teveel, terwijl we juist dankbaar moeten zijn met wat we hebben. Ik vind je achtergrond en je header ook erg mooi. Het heeft weer wat lente er in zitten.
    Een heel fijn weekend meis.
    Liefs Brie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie woorden lieverd.....jij ook een gelukkig en gezond nieuwjaar !!!..geniet van de kleine dingen...x !

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Lief vriendinnetje,

    Voor jullie wens ik een heerlijk en prachtig 2014 en alle liefs en goeds..

    En je header en achtergrond zijn waanzinnig cool..
    lekker fris en voorjaarsachtig..!

    Je mijmeringen en gedachten zijn mooi verwoord en opgeschreven, en ik kan me hier ook helemaal in vinden.Wat fijn dat we dit kunnen lezen, en misschien van leren..!

    Lieverd...ik wens je een heel fijn week-end, XXXX Marijke XXXX

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Lief vriendinnetje,

    Voor jullie wens ik een heerlijk en prachtig 2014 en alle liefs en goeds..

    En je header en achtergrond zijn waanzinnig cool..
    lekker fris en voorjaarsachtig..!

    Je mijmeringen en gedachten zijn mooi verwoord en opgeschreven, en ik kan me hier ook helemaal in vinden.Wat fijn dat we dit kunnen lezen, en misschien van leren..!

    Lieverd...ik wens je een heel fijn week-end, XXXX Marijke XXXX

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooi welkom voor het nieuwe jaar, Josephine, en met zulke prachtige woorden beschreven ...
    Je nieuwe layout is ook al zo mooi, ik vind de kleine roosjes zo lieflijk !
    Mijn allerbeste wensen voor 2014, Josephine !
    Fijn weekend,
    Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat heb je dat mooi beschreven zeg en je achtergrond is zo lekker fris en lief.
    Ik wens jou ook nog een heel fijn en creatief 2014.

    Liefs Corina♥♥♥

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hallo meis,ik wens jou en je geliefde, een gezond en liefdevol 2014 toe.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dit is inderdaad een frisse prent om het jaar testarten....
    groetjes,
    Simonne

    BeantwoordenVerwijderen
  12. hoi Josephine.
    nog de beste wensen voor 2014 en dat we maar weer van jou prachtige foto,s en posten mogen genieten.
    liefs An

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Josephine

    Voor jou de beste wensen voor 2014. Lieve groet Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Lieve Josephine.
    Een heel gelukkig jaar wens ik je toe. Ik zie dat jij al bij 2104 bent, hihi. Prachtige woorden en prachtige foto's, zoals gewoonlijk.
    Veel liefs van Rietje

    BeantwoordenVerwijderen
  15. speriamo sia un anno migliore di quello passato.....un bacio
    Annalisa

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik wens je ook een prachtig 2014 Josephine en dankjewel voor de mooie, wijze woorden in deze post.
    Lieve groet,
    Marian

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een reactie achter laat, bedankt.♥