maandag 27 januari 2014

Haasje Minette ***









Er is weer een hazenkindje geboren in huize Création, ze is ongeveer 10 centimeter groot. Deze kleine lieverd heet " MINETTE ". Ze is gemaakt van vervilte kortharige Sparse mohair, met de hand genaaid, en haar buikje en voetjes zijn gevuld met glasgranulaat. De  foto's zijn niet optimaal geworden maar dat is met dit donkere weer voor iedereen een probleem denk ik. Het is zo grappig te ontdekken hoe allerlei verschillende stofjes steeds weer andere resultaten geeft. Deze vervilte mohair werkt wat stug, en vooral het keren van de kleine delen gaat wat stroef, maar uiteindelijk geeft het wel een mooi resultaat ***


18 opmerkingen:

  1. Hey Josephine,daar komt weer een fantastisch haasje piepen....
    heel mooi gemaakt en met het gebloemde gillet ziet het er perfect uit.
    groetjes,
    Simonne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ben arrivato leprotto!!!
    mi piacerebbe tenerlo in mano e coccolarlo un pò!!!!!
    hahahaha!
    ehi, ma se vieni a trovarmi qui a Roma....potrei offrirti una bella tazza di caffè e sarebbe bello stare un pò insieme e fare due chiacchiere tra amiche!!!!!
    sarebbe bello!
    un bacio forte forte
    Annalisa

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Goodmornig dear sunshine,

    Wat een heerlijk hazenkind is er bij je geboren...
    Kind jij blijft ook maar baren...hahaha...

    Ze is prachtig hoor deze kleine meid,
    ze heeft een koddig jurkje aan...

    Dag lieverd, dikke kus van mij XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Owww zo lieffff......hele fijne week lieverd....groetjes van mij...x !

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat weer een prachtig hazenkindje
    heb je gemaakt en het kleine gilletje .....geweldig zo lief
    lieve groetjes Corry

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ach ,wat een lief klein hazenmeisje heb je gemaakt!
    Zo lief!!

    Dag lieverd! Een fijne week verder!

    Veel liefs, Juliëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig Josephine!!! Zo lief, zo klein! Wat ben je een kanjer zeg! Lieve groet, Pink

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat ziet Minette er lief uit en ze kijkt zo trots zo van wat zeggen jullie van mijn mooie mutsje en mijn hesje???
    Dat heeft Joshephine allemaal voor mij gemaakt en ze heeft er ook hele mooie foto's van gemaakt,ik ben heel trots op haar,
    heel veel liefs Mamske.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Josephinne.
    Wat schattig dat kleine hazenkindje met haar mooie hesje aan. Hoe krijg je dat voor elkaar dat kleine gefriemel. Ik vind het super knap. En je foto,s zijn ook weer zo leuk bewerkt.
    Lieve groetjes Brie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Haasje Minette is weer allerliefst geworden, Josephine !
    En ze staat zo leuk met het bloemetjesvestje ...
    Mooie foto's, prachtig met de passe-partouts !
    Fijne week,
    Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oh kleine guitige Minette, wat ben je een poepie geworden.
    Dat heeft Josephine toch maar weer voor elkaar gekregen om je met zoveel liefde in elkaar te zetten en de afwerking van je is grandioos.
    Je ziet er moe uit na deze bevalling, dus ga maar snel slapen.
    Josephine, wat is ze leuk geworden.
    Deze haasjes gaan je ook al zo goed af.
    Fijne week en op naar nog meer gezinsuitbreiding.
    Knuffels Chrissie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ach. wat een schatteke, wat leuk.
    Ik heb weer eens even bijgelezen, mooie dingen weer gemaakt, maar je mini beestjes worden alsmaar mooier, knap,
    groetjes Hanneke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Joséphine, Minette est vraiment adorable et l'on aurait envie de la prendre dans la main et de la caliner !
    xoxo

    Joëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Lieve Josephine.
    Wat heb je weer een lieverdje gemaakt. Ze ziet er zo schattig uit. En wat kies je toch steeds mooie namen. Minette, zo'n mooie naam. Wij hadden eens een poes die zo heette.Een prachtige Siamees.
    Wat is het toch ineens koud he. Van mij mag het zo weer lente worden. Ik heb niks met die kou.
    Veel liefs van Rietje

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Lieve Josephine,

    Van je mamske kreeg ik de link van al prachtige webblog en Wauw .... je creatieve avonturen zijn werkelijk schitterend!!!
    Zoveel creativiteiten en zo prachtig uitgewerkt en weergegeven.... geen woorden voor!

    Magnifiek

    Liefs, Carla xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Het was alweer te lang geleden dat ik een berichtje heb achtergelaten.
    Maar niet te min kom ik af en toe even inspiratie halen op je blog.
    Het ziet er zoals altijd prachtig uit.
    Groetjes vanuit Hongarije.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Haasje Minette is weer een plaatje geworden, heel mooi!

    Vooral de bloem tussen haar oren, zo klein.... prachtig!

    Heel fijn weekend en lieve groet,

    Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  18. wow, wat is Minette schattig en wat kan jij dit toch goed.
    hoef ik niet te proberen want het wordt een misbaksel van mij.
    maar ik sta iedere keer versteld van jou super mooie beertjes en andere creaties.
    zit jij ook op pinterest?
    fijn weekend en liefs van An

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een reactie achter laat, bedankt.♥